Skocz do zawartości

grochu27350

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Rybnik

Osiągnięcia grochu27350

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak znalazłem ,ale już nie pamiętam kiedy miałem BMW
  2. Nie ten rygiel nie jest w dżwiach to uchwyt przykręcony dwiema śrubami na słupku bocznym tam gdzie nachodzi zamek z drzwi chyba że ten cypel masz złamany i nie umiesz go znajść dla ułatwienia powiem że można go ręką wćisnąć ale to nie taki tradycyjny wył. jak w innych autach . Poprostu otwórz dżwi , kucnij twarzą do wnętrza samochodu i popatrz w prawo na słupek boczny a zobaczysz uchwyt zamka i ten wystający cypel blisko uszczelki to właśnie dźwignia wył krańcowego powinien być na wszystkich uchwytach.
  3. Wył.drzwi to ten cypel który masz w uchwycie zamka. :duh:
  4. Podsunę pomysł może to coś z układem jezdnym , koła, łożyska a może masz bułe na oponie i też będzie tak właśnie pukać nic więcej nie umiem ci doradzić
  5. Pytanie do fachowców w tym temacie czy głowica z modelu E23 745ia rok 84 pasuje do E32 730 M30 z roku 88 r? Bo ze zdjęcia wygląda identycznie tylko nie wiem czy średnica wałkow jest taka sama itd. Proszę o szczere odpowiedzi. :modlitwa:
  6. grochu27350

    wałek rozrzadu w M30

    Powinno ci się udać tylko musisz trochę rozebrać z przodu aby zrobić sobie miejsce bo od strony kabiny w wałku nie ma żadnych zabezp.
  7. no też się zastanawiałem tyle co piernik do wiatraka
  8. No ok tylko kupując głowice nie chce dodatkowo płaćić kasy jak to zrobić żeby sprzedający mnie nie załatwił na parę stówek
  9. grochu27350

    zbiornik paliwa pływak

    Nie dawno miałem taki sam problem poprostu wyciąg pływak i sprawdż czy po przechyleniu góra dół przesówa się swobodnie krążek wewnątrz rurki pływaka jeśli nie noto zostało ci to rozebrać i naprawić lub kupić pływak.
  10. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą ale dalej to samo po przejechaniu kilku kilometrów twardną szlaufy wodne termostatu niema wzrasta stan oleju czyli przypuszczam że szlak trafił głowicę. Przy zakupie drugiej jak mam sprzwdzić że ktoś nie chce mi szajsu wćisnąć. Poradźcie coś.? :cry2:
  11. Nie ma co szukać może da się uratować ok pokolei. LKM otwórz go i wyciąg bebechy a następnie popraw luty zgodnie z tech. lutowania sprawdź podłączenia przewodów do zacisków od spodu pószki sprawdź sprawność działania wł świateł i na koniec w razie potrzeby skontroluj izolacje przewodów zasilających lampy. A na koniec daj znać jak ci poszło
  12. Do blachy to mam przykręcony choćby jakiś moduł z bezpiecznikiem z 3 wtyczkami i takie małe dziadostwo łączone dwoma przewodami na jednej kostce
  13. Czy to takie małe niebieskie coś od strony kierowcy połączone dwoma przewodami czy ta większa kostka u mnie zielona z trzema wtyczkami i bezp.no na dłoń się z mieśći czy to to za panelami sterowniczymi :doh:
  14. To nie ma znaczenia jaki to model ten gwizd to właśnie może być bendix.Żeby to sprawdzić podłącz 12V do elektro magnesu [cienki przewód sterujący] i oczywiśćie masa jeśli wybije no to dobrze jeśli nie to wymień bendix
  15. Poradźćie gdzie znajduje się CRASH MODUL w 730 bo mam kłopot z awaryjnymi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.