Skocz do zawartości

Paweł1990

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2002 150KM

Osiągnięcia Paweł1990

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem zażegnany. Okazało się że jedna śruba od kolektora wydechowego była niedokręcona i stąd te drgania. Zdjąłem kolektor wymieniłem uszczelki mocno dokręciłem i jest ok, także jakby ktoś miał podobny problem warto zajrzeć w okolice wydechu
  2. Koło wymienione, chwile sie zeszło bo jeszcze przy okazji turbo wysłałem do regeneracji. no ale poprawy żadnej nie ma, koło nie było przyczyną.
  3. Zdecydowałem się na wymianę koła, zamówiłem corteco. Koło soboty je założę i w przyszłym tygodniu dam znać jakie efekty
  4. Mechanik sprawdził koło i jest sztywne i zwarte mowi ze te malutkie pęknięcie to tylko powierzchowne i nie ma sie narazie czym przejmować. Mowi że możliwe że sztywne przewody od klimy pod deska rozdzielcza moga sie telepać. Jak będę miał wolny dzień to to sprawdzę najwyżej
  5. Podjade zaraz do mechanika to obejzy to kolo ale pewnie za niedlugi czas bedzie do wymiany. Ja mam 240 przejechane, na innym forum czytalem ze po 170 wymieniali bo peklo. Dam puzniej znac co powie mechanik
  6. a jaki przebieg wytrzymuje oryginalne koło pasowe?
  7. na biegu jałowym nie ma żadnych drgań czyli tak jak podejrzewałem poduszki ok. A to koło to właśnie na około delikatnie taka niteczka jakby sparciała...więc nawet takie delikatny uszczerbek na tym kole może takie jaja robić?
  8. sory sprawdziłem na wydruku z klimy i jest 640 g. Tak dzieje się to tylko na klimatyzacji jeżeli jest wyłączona to jest ok, sprężarki nie rozbierałem ale na kole nie ma luzu bo wymieniałem napinacz bo miał luz myślałem że może on jest przyczyną ale nie. Co do koła pasowego to dzisiaj się przyjrzałem i ma naokoło jakby bardzo delikatne pęknięcia ale naprawde małe. poduszki na oko wydają się być dobre (można je jakoś sprawdzić?) a buda no może przy gaszeniu telepnie ale przy odpalaniu jest ok moim zdaniem.
  9. Wentylator dmuchawy wyjmowałem sprawdzałem wszystko jest ok. Klime też miałem niedobita i miałem właśnie te dziwne dźwięki z nawiewu pojechałem nabić okazalo sie ze bylo 200g czynnika więc dobiłem na chyba 840 i buczenie ustało ale pokazało się trzeszczenie. a czy deska była wyjmowana to nie wiem być może będę musiał ją zdemontować choć chciałbym tego uniknąć. Być może jest tak że jak silnik chodzi na klimie jest bardziej obciążony i coś wpada w wibracje i przenosi do kabiny (czytałem zagraniczne forum - gość miał podobny problem i wybebeszył całkowicie wnętrze auta a okazało się że to śruba mocująca maski była niedokręcona heh i cała robota na marne) Tłumik wykluczam bo dałem dwa nowe złącza elastyczne i nowe wieszaki, poduszki pod skrzynia i silnikiem wyglądaja na nowe, guma łącząca skrzynie z wałem wygląda jak nowa. Dzisiaj jeszcze będę szukał jak nic nie znajde to pewnie czepie sie tej deski
  10. Witam mój problem przedstawia się tak: Jadąc na włączonym climatroniku na każdym biegu przy 2000 obr/min odczuwalne są na desce przez moment drgania, wibracje. Czasem zdaje się jak by ten dźwięk dobiegał z kratek nawiewu, jak by coś się telepało pod deską. Ale problem jest tylko na włączonej klimatyzacji więc nie jest to jakaś niedokręcona śrubka telepiąca się pod deską tylko problem tkwi głębiej (tak podejrzewam). Spotkał się ktoś z czymś takim?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.