Skocz do zawartości

escape

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia escape

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wielki dzieki za info. To ze E31 jest na bazie E32 to wiedzialem, ale za cholere nie wiedzialem w czym jeszcze siedzialo M73. A ktory silnik lepszy i mniej awaryjny? pozdrawiam, Dominik
  2. Witam! Dojrzewam do zakupu 850, ale zastanawiam sie nad wyborem pomiedzy wersja C a Ci. Doradzcie prosze ktorego modelu szukac? Niby Ci jest o sekunde do setki szybsza od "zwyklej" (w automacie). Zwykle 850 maja silnik M70, czyli jesli dobrze kumam, to dokladnie taki sam jak w 750i E32, wiec w razie jakiejs awarii jest w czym wybierac. A jak sprawa ma sie z M73 wkladanym do 850Ci? Czy ten silnik byl montowany jeszcze w czyms innym? Czy byly jeszcze jakies inne powazniejsze zmiany miedzy tymi wersjami? Ceny wersji podstawowej z 90/91 roku zaczynaja sie juz od dwudziestukilku tysiecy, za Ci z rocznika 94 wolaja juz od czterdziestu w gore. Zastanawiam sie, czy roznica wynika tylko z rocznika, czy te moze sa jakies wieksze roznice pomiedzy tymi modelami? Bede tez wdzieczny za kazda informacje i porade odnosnie 850 - widze, ze na forum jest kilku wlascicieli tych cacek :) Poradnik ja kupowac BMW przeczytalem, 750il e32 kiedys mialem, wiec co nieco wiem i spalanie nie jest mi straszne :) pozdrawiam!
  3. Dzieki za namiar, chyba skorzystam, bo jak widze znalezienie coupe ze skora, w automacie jest chyba niemozliwe w naszym kraju :( Myslisz, ze w cenie kolo 5000EUR jest szansa na cos takiego w .DE? Zaraz zabieram sie za przegladanie ichniejszy ogloszen... I czy przebieg w okolicach 200kkm to duzo dla tego silnika? pozdrawiam!
  4. Oczywiscie, ze masz racje. Znalazlem cos co ma 2 drzwi i jest w automacie, i tak sie napalilem, ze nawet nie zwrocilem uwagi na jego "tylek" :) Coupe i dla mnie jest duzo ladniejsze, a jako, ze tak na prawde to auto ma byc dla mojej kobiety, to wyglad jest najwazniejszy :)
  5. Witam i dzieki za opdowiedz. Od zawsze jezdze tylnym napedem, nigdy nie mialem auta o mocy ponizej 200km, swego czasu E32 750i opanowalem, to i 323 jakos poskromie :) Niestety nadal nie moge znalezc nic w automacie, powaznie zastanawiam sie nad jedynym autem ktore znalazlem, tj. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1676703 Oczywiscie trzeba by troche tego aluminiowego festynu wywalic :) Czy ktos jest mi stanie powiedziec (patrzac na te fotki) czy w ogole warto jechac to ogladac? Mam kawalek drogi tam.... No i jeszcze jedno pytanie: jak z cenami czesci do e36? Glownie chodzi mi o to, czy sa jakies bardzo nietypowe i drogie rozwiazania, bo ceny czesci eskploatacyjnych (filtry, klocki, tarcze, etc) widzialem i zupelnie mnie nie powalily... Np. w E32 jak musialem wymienic tylne amortyzatory, to malo co nie dostalem zawalu patrzac na ich cene :) Czy E36 tez ma jakies wlasne patenty, dostepne tylko w ASO za gruba kase? pozdrawiam!
  6. Witam, to moj pierwszy post na tym forum :) Zastanawiam sie nad kupnem BMW 3 z rocznika 98 lub 99 (na pewno nie moze byc starszy). Wymagania konieczne to coupe, automat, skora, mniej niz 10s do setki, cena w okolicach 25k PLN. Z tego co sie zorientowalem takie wymagania spelnia E36 w wersji 323 i 328 (bo 325 chyba produkowali tylko do 1995 roku ). Pytanie czy warto kupic te auto i na co zwrocic szczegolna uwage? Co do silnika, to po przestudiowaniu archiwum widze, ze zdecydowanie polecane jest 328, aczkolwiek o 323 tez sa dobre opinie. Generalnie chyba polecane jest wszystko co ma 6 cyl? Mam rowniez pytanie o to, czy automat w coupe byl czyms niesamowitym? Znalazlem sporo tych aut w wersjii z automatem, ale tylko dwa byly w nadwoziu coupe. Czy ktos wie o co chodzi? pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.