Skocz do zawartości

Wrubelek15

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e36 m52b20 vanos '98

Osiągnięcia Wrubelek15

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przepraszam za tamtego posta ale bylem w tedy w kiepskim stanie %° . Wiec tak licznik wymieniony, panewki sprawdzone, pompa oleju wymieniona, czujnik cisnienia oleju wymieniony, filtr oleju wymieniony na oryginalny, zawor na korku pojemnika oleju wymieniony, swiece wymienione a problem dalej jest ten sam kontrolka oleju sie wlancza na po rozgrzaniu oleju I brak mocy na goracym silniku. Moj mechanik podejzewa teraz vanosa ze jakies simeringi tam mogly pojsc, jutro zaslepimy przewod olejowy od vanosa I sprawdzimy czy dalej gubi cisnienie. Powiedzal ze jak to problem z vanosem to mozliwy jest brak mocy smarowania I mokre swiece. Ktos chce cos mi jeszcze doradzic oprucz sprzedania tego samochodu he he ..?
  2. Licznik wymieniony, mały komputerek od pokazywania temp itp. tez wymieniony dzięki temu zgasł mi komunikat check control a problem jest wciąż ten sam, brak smarowania na gorącym silniku i wolnych obrotach. no i brak mocy na rozgrzanym silniku, szarpie i przerywa gdy wcisnę pedał gazu
  3. Ale czy to oleju wina ? Na jednym czy 1 I na drugim to smarowanie powinno byc. Mart2ia mnie bardziej mokre swiece I poza tym mam niedobur mocy gdy silnik sie nagrzeje
  4. Witam. Mam bardzo poważny problem ze smarowaniem silnika. Jakis czas temu kupilem bmw e36 z silnikiem m52b20 vanos wiec postanowiłem powymieniac w niej plyny. Po wymianie oleju dodalem do silnika ceramizer, w tym samym czasie wymienilem tez licznik bo czasami mi nie wyswietlal stanu przejechanych km. Licznik blednie mi pokazuje teraz obroty silnika. Jakies pare dni potem zauwazylem ze po przejechaniu ok.10km zaczyna mi mygac kontrolka smarowania na wolnych obrotach, gdy dodam gazu kontrolka gasnie a im bardziej olej jest zadszy I cieplejszy obrotow musze dodac wiecej zeby lampka zgasla. Wczesniej samochod jezdzil na kiepskim oleju 15w40. Ja wlalem 10w40 taki jak powinien byc. Na dzien dzisiejszy sprawdzilem panewki od dolu I sa jak nowe, olej zalalem jeszcze raz 15w40 z wymiana filtra, uszczelki sworznia korka filtra oleju tez wymienione bo byla 1 peknieta I pompa oleju tez wymieniona a problem dalej ten sam. Sam nie wiem sprawdzilem wczoraj świece i sa 4 mokre w oleju i 2 suche, swiece maja mokre gwinty i podkladki tylko,a poza tym samochod nie kopci przy pierwszym odpaleniu.Kto wie co moze jej dolegac Już jeden temat miałeś zamknięty ze względu na viewtopic.php?f=68&t=120678 Poprawiłem sam bo ręce mi opadły.Jeszcze raz a dostaniesz nagrodę!!!Proszę zapoznać się też z regulaminem forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.