Cześć koledzy, mam mały problem z uruchomieniem silnika M54 w BMW e46 325Ci z 2001r przed liftem, a mianowicie, podczas odpalania iskrzy z wyprowadzenia bieguna B+ akumulatora pod pokrywą silnika (przy prawej kolumnie MacPhersona). Silnik odpala na dwie sekundy, wkręca się na 1000 obrotów i gaśnie. Miałem taką przygodę, że rozładował mi się akumulator i chciałem odpalić od przewodów, co robiłem już nie raz. Niestety, ale starszy pan (dziadek) podczas podłączania przewodów zrobił mi zwarcie (może miał parkinsona) i spierdzielił. Nawet nie zdążył się pożegnać, bo jak zaczął palić się kabel plus pod moją machą to gość dyskretnie rzucił przewody i spier...). Koledzy, czy wiecie jak się nazywa ta klema i jaki rozmiar tej śruby (M6?). Muszę najpierw zmienić tą końcówkę, może ruszy, jak myślicie? Dodam, że działa elektryka, klima, nadmuch, radio i xenony. Proszę o pomoc, ewentualnie namiary na jakiegoś elektryka, który zdiagnozuje problem w okolicy Wyścigów na Mokotowie. Z góry dziękuję za pomoc. A może wystarczy tylko przeczyścić to wyprowadzenie? https://imageshack.com/i/nb8ksvj https://imageshack.com/i/nhllksfj Obecnie zamontowałem nowe części z serwisu (podstawkę wyprowadzenia B+, nowe klemy). Niestety silnik w dalszym ciągu nie zaskakuje. Rozrusznik kręci, ale na tym koniec. Sprawdziłem klemę pirotechniczną, wygląda, że jest w porządku. Czy ma ktoś jakiś pomysł? https://imageshack.com/i/nfpptrwj Dodam, że przy uruchomieniu kluczyka w pozycji zapłonu słychać pompę benzyny oraz przekaźniki pod maską. Nie może natomiast odpalić silnik...