Skocz do zawartości

pawel84czarny

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i

Osiągnięcia pawel84czarny

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. hahaa dzwiek poloneza wiedzialem wlasnie ze juz go gdzies slyszalem, na razie ciesze sie ze to jezdzi jak powinno. a kat byl jeden ale chyba drugiego ktos wczesniej wyprul bo byla rurka jakas wspawana. dzwonilem do skupu i pan po zdjeciu wyliczyl ze od 400 do 600zl za takiego w piatek lece do golczewa to dam znac ile dostalem za niego. http://zapodaj.net/dfdff6e37a775.jpg.html
  2. Kat wyciety 150 na trojce :D banan ne gebie jak nic, katalizator byl rozkruszony od strony auta i widzocznie blokowal. Nie orientujecie sie czy cos dostane za takiego kata na zlomie jest oryginalny bmw wszystkie kawalki w srodku. Dzieki kolego Liwóś twoja rada mnie przekonala tak czekal bym i meczyl sie z czujnikem. Oczywiszcie dziekuje wszystkim za pomoc.
  3. Wlasnie byl blad czujnika polozenia tylko nie pamietam czy walu czy walka rozrzadu, a to nie jest tak ze na wlaczonym tylko zaplonie zawsze ten czujnik wywali na komputerze a na chodzacym silniku go nie bedzie.
  4. Przeplywke odpiolem i dalej nie jedzie, z tym tlumikiem to znajomy mi mowil ze moze kat jest zapchany i zeby odkrecic tlumik. A ta popekana izolacja nie robi jakiegos zwarcia czy cos, w piatek bede mial czujnik. A jutro spruboje z tym tlumikiem. Na gazie smiga juz kilka ladnych lat niestety.
  5. Koles od komputera mowil ze czesto przy gazie wyskakuje blad wtryskow, a jedzie tak samo na gazie jak na benzynie. A jest opcja rozciac to oslonke od czujnika i poizolowac te przewody po calosci.
  6. Witam wszystkich, ostatnio nabylem bmw e39 520i 97 b+g i autko jest strasznie mulaste poczytalem troche na forum i widac ze czesta przyczyna sa czujniki walu i walka. Wiec dzisiaj wyjelem wtyczke czujnika walka rozrzadu odsunelem ta gume i kabelki pod nia maja strasznie popekana otuline, czy to moze byc przyczyna jesli tak to co jesli zmienie czujnik a w przewodzie po drugiej stronie kostki tez beda popekane te oslonki. Dodam ze bylem na komputerze i wyskoczyly bledy wszystkich wtryskow ale podobno przy gadzie ten blad to standard i wlasnie czujnik polozenia walu lub walka nie pamietam juz dokladnie. Auto pali cieple zimne chodzi rowno kreci sie wysoko, jedynie na gazie szarpie jak zapne przy niskich obrotach bieg no i jedzie jak by miala 60 km, rano na zimnym jest chwile troszke lepiej. http://zapodaj.net/935e9c48dc3ef.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.