Skocz do zawartości

Andrewbest

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 330xd 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Andrewbest

  1. Synchronizacja CAS zrobiona , filtr paliwa wymieniony. Coś jest ze sterowaniem pompą paliwa. Jeśli dobrze to rozkminiam to do odpalenia podaje większą dawkę przepływu czyli 120l. Później pompka zwalnia i podaje 60l. Tak pokazuje komp. Tyle że jak ma się przełączyć na mniejszy przepływ to odcina zasilanie. Czy to może być sterownik pompy paliwa ?
  2. Najpierw musiał bym uruchomić auto
  3. Nikt nie ma pomysłu czy nikogo już tu nie ma ?
  4. Ktoś powiedział że to rozkodowany immobilizer. Czy jest ktoś z Torunia lub okolic kto mógłby pomóc w tym temacie?
  5. Hej. Pacjent E92 330xd. Auto stało jakieś 3 miesiące nieodpalane i padł akumulator całkowicie. Po naładowaniu wyskoczyło trochę błędów ale większość zgasła po przejechaniu 100 metrów. Został natomiast problem ponieważ auto gaśnie po 30 sekundach. Za każdym razem trzeba wyłączyć zapłon i włączyć jeszcze raz. Odpala bez problemu ale zawsze po 30 sekundach gaśnie. Proszę o pomoc w ustaleniu co jest przyczyną i co z tym zrobić.
  6. Czarna magia dla mnie. Z tym katalizartorem to tez mi cos nie pasowalo czemu wywalil caly. No ale efekt przynioslo. Obecny mechanik twierdzi ze w sofcie wczesniej bylo niezle namieszane dlatego wracal do wersji orginalnej. W pierwszej kolejnosci sprawdzal tez czy lusterka sie grzeja. Wedlug tej teorii auto wlacza dodatkowy popbor pradu aby utrzymac temperature silnika do wypalania. I taki faktycznie byl efekt, cieple lusterka i gryzace spaliny. Watpie zebym dowiedzial sie cos o tych numerach o ktore pytasz. Prawdopodobnie mozna to odczytac ale trzeba miec sprzet :(
  7. Wywalony sam DPF pierwotnie ale po jakims czasie stracil moc i mechanik ktory sie tym zajmowal wycial reszte z katalizatora bo dal mi reklamowke zelastwa. Nie mam pojecia juz co robic. Z tego co wiem to soft wgrany orginalny i wywalony DPF oraz EGR. Wspomianl gosc ze odpial tez jakies czujniki i zeby ich nie przypinac. Spalanie spore bo 11,5-12 to moim zdaniem sporo za duzo. No i te gryzace spaliny. Wspomnial tez zeby wymienic filtr odmy ale nie sadze zeby to bylo powiazane. Moze polecicie kogos dobrego w Toruniu lub okolicach.
  8. Din76 - czy mozesz doprezycowac co miales na mysli piszac "po wgraniu oryginalnego softu trzeba było przeprowadzić wymianę filtra i wyczyścić błędy ecu ". O jakim filtrze tu napisales? Nie sadze zeby ten model wychodzil bez DPF wiec soft bez dpf nie wchodzi w rachube. Czy czujnik cisnienia spalin nie odpowiada tez za wypalanie. Jesli filtr jest przypchany to powstaje roznica cisnien przdd i za filtrem. Jesli jest wywalony fizycznie to faktycznie tej roznicy nie powinno byc.
  9. Witam. Zgłaszam się z problemem dotyczącym DPF i wgranego softu. Po wywaleniu DPF poprzedni właściciel przekombinował coś z softem. Nie zdawałem sobie z tego sprawy do pierwszego kasowania inspekcji po wymianie klocków. Komputer sygnalizował że cały czas wymaga wypalenia DPF. Po wielu próbach modyfikacji softa, został wgrany fabryczny i na czystym wywalony DPF jak bozia przykazała. Niestety również po tej operacji coś jest nie tak. Cały czas chce wypalać DPF. Czuć gryzące spaliny więc leje paliwo do wypalania. Spalanie na poziomie 12l/100 tez by wskazywało, że na cos oprócz jazdy jest ono zużywane. Magic który wgrywał softa mówił że są problemy z pamięcią podręczną i pomimo nowego softu w pamięci podręcznej ciągle istnieje wpis o wypalaniu. Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić?
  10. Ale rozmiarami wychodzi faktycznie 1,5mm Różnica jest przód 637,2mm a tył 635,7mm więc 1,5mm a w rzeczywistości wyszło ok12mm nie wiem czy to błąd fabryki opon czy co w końcu
  11. Jedno mnie zastanawia jak jest przeliczana średnica koło z przelicznika średnic podane jest że 255/35R18 różni sie od 225/40R18 o 1,5mm i podają że jest to 0,24% Jak przeliczam wszystko to jak dodam do 635,7mm bo tyle wynosi średnica kola z oponą 255 to procentowa różnica wynosi 15mm a nie 1,5mm jak oni to liczą ?
  12. Witam. Walki krok kolejny. Wiem przynajmniej gdzie jestem. Banalna rzecz , byłem sprawdzić czy felgi są proste no i mechanik zdjął koło przednie i tylne postawił koło siebie i wyszło że jest ponad jeden centymetr rożnicy. Kto by się spodziewał. Znalazłem post taki w którym wiele osób ma problem podobny. W każdym bądź razie problem powstaje jak zakłada się różne rozmiary na tył i przód. Pomimo , że BMW podaje taką kombinację jako prawidłową. Wynika z tego , że problem tkwi w rozmiarze. Jeśli jest różnica ponad 1 cm to wiadomo , że prędkość obrotowa bedzie różna i wtedy xdrive bedzie miał problemy. Sęk w tym że dobierając i wyliczając rozmiary różnica wychodzi niewielka i powinno to działać, w rzeczywistości jest inaczej. Chciałem zareklamować opony ale oczywiście spławili mnie szybko stwierdzeniem , że opony Nokian nie sa zalecane do samochodu 4x4. Czy ktoś ma wiedzę o oponach pozwalającą stwierdzić , czy może rozmiar sie tak bardzo różnić przy założeniu , że powinno sie zgadzać R18 255/35 i 225/40 ?
  13. Witam. Chciałbym zupdaetowac temat. Dwie wizyty w ASO. Zero wyniku. Podejrzewali skrzynie biegów ale kazałem im odpiac 4x4 i sprawdzić. Uslizgi oczywiście zniknęły. Więc za drugim razem informacja była że to sterownik i silniczek rozdzielania napędu (koszt 5100zł). Zabrałem auto i założyłem koła zimowe. Wszystkie 4 koła to 17' 225/45. Na zimowych kołach samochód wręcz płynie. Zero uslizgow i jakichkolwiek złych objawów . Czy ktoś ma pomysł czemu na 18' się tak dzieje ? Serwis podobno robił kalibracje ale to nic nie pomogło. Wolałbym jednak moje auto na 18'. Ładniej wygląda na M-pakietowych styling 193.
  14. Dostałem zdjęcia uszkodzenia sprężarki. Nieszczęśliwie gdy pasek się zerwał to zamiast po prostu spaść to się obkręcił na kole pasowym sprężarki stopił sie tam , obkręcił sie na wałku kała pasowego. Także trochę szkód narobił. Jak to mówią jak pech to pech.
  15. Sęk w tym , że ten zamiennik to prawdopodobnie ta sama spręzarka. Producent to Denso a takie właśnie są w BMW. Jeśli robią ten sam produkt to jaki sens orginał. A nowa to nowa zawsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.