Skocz do zawartości

Przemekm50b20

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw 520i 1996r.
  • Lokalizacja
    Grajewo
  • Zawód
    kierowca

Osiągnięcia Przemekm50b20

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. zapomnialem dodac.. ze przed cala awaria tez bylo cos takiego ze na benzynie auto nie chcialo pracowac a na gazie dojechalem do domu, wczesniej gaslo na benzynie ogolnie tak jak by pompa paliwa sie zacinala dlatego ta wymiana pompy, drugi raz zreszta bo ta pierwsza w wrzesniu nabylem ale byla slabym zamiennikiem jak wiekszosc do tego modelu..
  2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48e5c3473d72253c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24723a4a0c8667b5.html
  3. sterownik do immo juz nie ma znaczenia bo zostal wyciety ews i na nowo komp mial miec restarta z synchronizacja ale ciezko wierzyc w tych elektromechanik. juz bo tak naprawde nie sprawdze czy on czegos nie zjechal przy glownym kompie... :mad2:
  4. Czujnik siemensa, wlasnie mi sie wydaje ze ten silnik byl wczesniej w e34, ale nie jestem az takim znawca w tych oznaczeniach, auto to 520i model 150 konny tak mi sie wydaje, mase sprawdzilem. Wczoraj z znajomym probowalismy sie podpiac przez inpe i serie innych programow ale niestety mamy windows7 na kazdym kompie i odpalanie tych programow to duzy problem ... na 64bit. Przy diagnostyce przed awaria byl tylko czujnikni, sonda. Z tym silnikiem to mysle ze to swap bo ten silnik jest na zeliwnym bloku widzialem je w e34 a moja e39 to wlasnie jest duza zagadka. Nie mam sil juz z nia walczyc i mysle ze elektromechanik musi sie podjac tego...
  5. Witam, jestem nowy jak widzicie...dużo grzebie ostatnio w mojej bumie i potrzebuje waszej pomocy bo jestem w stanie juz zmienić samochód... ale chce jej dać szanse bo juz mam do niej sentyment mimo tego ze stoi 2 tydzień. Mianowicie buum jest po remoncie glowicy: uszczelka.. zawory itp itd. po tym remoncie zrobilem jakies 5000 km i ogolnie bylo wszystko git tylko od poczatku trzymala niskie obroty za niskie 500-600. Wiec zaczela sie wymiana zaczalem od przeplywomierza w przeciagu tych 5000km wymienilem dwa razy z zamiennika na org. ostatecznie, bylo bez zmian a wiec diagnosta pokazal mi ze czujnik walka rozrzadu jest na padnięciu i sondy ... ale auto jezdzilo normalnie. Nadszedl dzien kiedy juz przestala pracowac na benzynie wiec wymienilem pompe paliwa bo glosno chodzila wiec ja wymienilem w sumie drugi raz od tych 5000km ale to dlatego ze ta wymieniona to chinskie [bAD] kupilem drozsza, po wymianie auto kreci nie odpala nie ma iskry i nie podaje paliwa na swiece wiec wymienilem drugi czujnik ten przy vanosie i ten z drugiej strony nie chce ich pomylic wiec tak pisze mowie o walku rozdzadu i wale. Auto dalej nie odpala, kreci nie podaje iskry, dobra stwierdzilem ze kiedys mialem tak juz w innym aucie ze kreci nie odpala tam byl immo, wiec ok w mojej bumie wywalilem immo czyli odloczenie ews i nowa synchro. z cala reszta zrobione u znanego elekromechani. Panowie po tych wyczynach ona nadal nie podaje iskry i paliwa prosze was pomocy bo naprawde bede musial sie przesiasc do vw albo jakiegos innego szroota.. zapomnialem dodac ze cisnienie na listwie wtryskowej jest bardzo mocne po odkreceniu takiej srubki na szczycie i docisnieciu gadzeta potrafi wystrzelic na 1,5m benzyna... cewki sprawdzal koles to jedna byla do wymiany tez ja wymienilem ale to bylo przed remontem glowicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.