Witam. Właśnie zakupiłem e36 1.8i w lpg 91r sedan. Mam problem gdyż na zimnym silniku obroty strasznie wariują na benzynie, jak i na gazie. Zawsze odpalam go na benzynie i czekam aż się rozgrzeje (wskazówka jest + - na połowie) dopiero przełączam go na gaz, lecz jak przełączę to zdarzyło się kilka razy, że zgasł przez te wariujące obroty :/, lecz po chwili się wyrównywają do normy, czyli tak koło 800. Czasami zdarza się że jak podjadę do np skrzyżowania, to obroty (na gazie) zwiększają się do 1000, 1100. Dodam do tego, że po włączeniu nawiewu strasznie czuć benzynę, a do tego mega szybko schodzi :/ Ciekawostką jest to, że gdy naładowałem akumulator, to silnik po odpaleniu pracował czysto, czyli nie wariował na obrotach (jeśli chodzi o benzyne). Z tego co wiem, to koleś który sprzedał mi bmw, powiedział że jest tam akumulator od silnika 2.5. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie? Proszę o odp. co może być nie tak że wariują te obroty Mam jeszcze jedno pytanie, gdyż koleś zamiast katalizatora, wspawał samą rurę, i teraz pytanie, czy po założeniu strumienicy samochód jakoś straci na mocy, czy jak to wygląda?