Skocz do zawartości

Andrzejcz

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    528 nic dodać nic ująć ;-)

Osiągnięcia Andrzejcz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. :D :D :D dzieki.
  2. Dzieki danielxc717. Poszukam goscia moze cos wyczyta.
  3. Świdnica. Dolnoslaskie.
  4. Szczelnosc sprawdzali na kolektorze, jest ok. Choc przy gwaltownym wdepnieciu pedalu lekko sie przydlaia i faktycznie slychac takie jakby chwilowe zasysanie, moze jakis wezyk podcisnieniowy? Tylko jak sie tam dostac, ponoc wszystko jest pod kolektorem :-( Tak przy okazji jak sprawdzic poprawnosc dzialania sondy, przeplywki, Czy przepstnicy???
  5. Witam jestem szczęśliwym (prawie szczęśliwym) posiadaczem e39 z 1997 roku 528 AUTOMAT z LPG (sekwencja). Otóż przedstawię swój problem z którym borykam się od 2 miesięcy, a każdy odwiedzony prze zemnie mechanik twierdzi co innego! ( Jednym słowem powinienem 30 % osprzętu silnika wymienić w mojej buni) Sprawa dzieję się od ok. 2 miesiący, im jest zimniej tym gorzej. Dotyczy to pracy silnika (na zimnym w szczególności), otóż przy próbie zapalenia często gaśnie jakby jej brakowało troszkę wciśniętego pedału gazu (pomaga przy zapaleniu).Gdy już zapali chodzi jak ciągnik, na 3,4 cylindry, szarpie rzuca i czuć paliwo. Gdy lekko podgazuję tak do 2500 obrotów, powiedziałbym że już łapie na pozostałe cylindry, choć praca nadal jest nie równa (chodzi o benzynę). Jak się rozgrzeje i już śmiga na gazie jest o niebo lepiej aczkolwiek nadal ma delikatne szarpnięcia w pracy co słychać przy wydechu. Jeżdżąc jestem w 95% zadowolony gdyż gdy czasem na chwilkę się przydławi skrzynia potrafi wrzucić bieg wyższy nie niższy( chodzi o wyprzedzanie co jest stanowczo niebezpieczne) Dodatkowo dodam że gdy chodzi na benzynce (zawsze), na gazie rzadziej, ale też to występuje)... depnę jej na ok 1 sec. tak jakbym kopną pedał (wcisnę go gwałtownie do dechy i po niecałej sec. puszczę, bunia łapie objaw jak po odpaleniu na zimnym obroty ok: 200-400 szarpie rzuca trzęsie, gdy ponownie pomału pedałem podkręcę ją na ok 2500 i puszczę wraca z pracą do normy. Podczas jazdy przy ostrym deptaniu potrafi się przydławiać. Ponadto przy gwałtownym wciśnięciu pedału do dechy (ruszam ze świateł np) w dolnych granicach autko się przydławia na ko 1 sec. po czym zbiera się jakby nic (bez znaczenia czy zimna czy ciepła) Odwiedziłem komputer, który pokazał 2 błędy : 1 sonda lambda działa, ale niedomaga drugiej i drugi błąd na czujnikach abs srs na skrzyni( takie info otrzymałem od mechanika). Pomyślałem iż pojeżdżę z tydzień i potwierdzę problem u innego speca z kompem. Niestety drugi mechanik i jego komp nic nie wykrył, 0 błędów i twierdzi że ten 1 mechanik bzdury opowiadał i sonda jest ok, ponoć to wina pompy paliwa nie daje takiego ciśnienia jak powinna (dziwne bo na gazie problem jest taki sam). Jeszcze inny: świece cewki...cewki sprawdzone, świece wymienione dwukrotnie na ngk tak więc przypuszczam że nie w nich jest problem. Dodam że obroty nie falują więc krokowca też bym wykluczył (choć to tylko moje przypuszczenia, a mechanikiem nie jestem) Szczerze...mam dość, robi się coraz zimniej i problem się pogłębia ( kiedyś przynajmniej nie gasła) co będzie jak zejdzie temp. na minus? Proszę o pomoc, rady i opinie....może ktoś miał taki sam problem. Przeszukałem fara i nigdzie nie znalazłem takiego samego problemu z podobnymi objawami.....ręce opadają :-(
  6. Prośba o rozkodowanie vinu : WBADD610X0BR22493 Zamierzam kupić te auto i chciałbym sprawdzić jego autentyczność wyposażenia, koloru itp. Bardzo dziękuję. Mój email jak by co: [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.