Skocz do zawartości

brigade

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia brigade

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, BMW e90 318i silnik n43 benzyna. 143konie, autko z 2010 roku. Chce zrobić płukankę po castrolu :/ polecicie coś? I jaki olej po plukance zalać? 5w40 pewnie ale możecie podać jaki motul? Xces, xclean? Jazda 80% po mieście. Dość. Wysoko kręcę obroty.
  2. Witajcie Panowie, cholera, mam problem z niskim ciśnieniem oleju. Historia problemu w skrócie: Bmw e90 LCi 318 143km, automat, 2010 rok. Kupiłem z przebiegiem 40.000km, wszystko z grusza ok. Do czasu... ostatniej wymiany oleju. Początkiem kwietnia wymieniłem olej w ASO, coby podtrzymać historię (wymieniamy co 10-13.000km i co rok). Jeździłem na krótkich odcinkach i po ok. 400km podczas jazdy wywaliło komunikat o 'zbyt niskim ciśnieniu oleju" (z 30min jazdy, silnik się zagrzał, na wolnych obrotach komunikat. Po zgaszeniu i włączeniu brak komunikatu). Niestety komunikat się powtarza co jakiś czas. Zaczął się strach, zaczęła się zabawa. Zmieniłem czujnik i dalej to samo. Pojechałem do ASO reklamować olej, na co pan powiedział, że nic z tych rzeczy (nie sprawdzali go niczym, a jak chciałem to koszty kosmos), dlatego zbadaliśmy go manometrem. Wyszło: 1. Wolne: 0,3 bar 2. 1500 RPM: 1,2 bar 3. 3000 RPM: 3,0 bar 4. 5000 RPM: 4,0 bar Czyli za nisko zdecydowanie. Komentarz to: nie wiemy o co chodzi, może na początek wymiana regulatora ciśnienia oleju. I teraz zastanawiam się czy nie zmienić oleju? Czy to nie jego sprawka? Wcześniej lali castrola 5w30 zdaje się, teraz inny. Nie chodzi już o kasę, ale o głupie jej wywalanie. Auto ma przebiego 100.000 km. Stoję przed wyborem: olej i filer czy zawór. Nie wiem co zrobię, ale zaczyna mnie to męczyć. Nikt nic nie wie...
  3. Witajcie Panowie (i Panie? :-) cholera, mam problem z niskim ciśnieniem oleju. Myślę, że wiąże się to z olejem, dlatego nie miejcie za złe, że w tym wątku. Historia problemu w skrócie: Bmw e90 LCi 318 143km, automat, 2010 rok. Kupiłem z przebiegiem 40.000km, wszystko z grusza ok. Do czasu... ostatniej wymiany oleju. Początkiem kwietnia wymieniłem olej w ASO, coby podtrzymać historię (wymieniamy co 10-13.000km i co rok). Jeździłem na krótkich odcinkach i po ok. 400km podczas jazdy wywaliło komunikat o 'zbyt niskim ciśnieniu oleju" (z 30min jazdy, silnik się zagrzał, na wolnych obrotach komunikat. Po zgaszeniu i włączeniu brak komunikatu). Zaczął się strach, zaczęła się zabawa. Zmieniłem czujnik i dalej to samo. Pojechałem do ASO reklamować olej, na co pan powiedział, że nic z tych rzeczy, dlatego zbadaliśmy go manometrem. Wyszło 0,3 bar na wolnych,1,2bar na 1500, 4 bar na 4000... Panowie zalecili zmianę zaworu ciśnienia. I teraz zastanawiam się czy nie zmienić oleju? Czy to nie jego sprawka? Wcześniej lali castrola 5w30 zdaje się, teraz inny. Stoję przed wyborem: olej i filer czy zawór. Nie wiem co zrobię, ale czy mógłbym prosić Was o opinię na co wymienić? Czy ten z aso jest zły i np. kupić Motul xcess 5W40? Przebieg 100.000km, żadnych płukanek nie było, wcześniej z ASO i Castro 5w30 ostatnio. Z góry dziękuję.
  4. Witajcie Panowie, czy w BMW e90 z silnikiem benzynowym 2.0 można wymienić 1 wtrysk czy wszystkie? Ostatnio byłem na diagnozie i Panowie uprzejmie powiedzieli, że wtryski uwalone. Dziś się okazuje, że wyminili 1. A sprowadzić trzeba było komplet. Deko czuję się zrobiony w ciula, bo wymieniono mi komplet, a rozumiem, że wystarczyło 1. Dajcie mi proszę znać czy mieliście taką sytuację i co zrobić? Sprawa pilna. Temat rozwiązany, serwis przygrywa.
  5. 318i 143km, czyli N46N? 75.000 km, 2011 rok.
  6. Panowie, w poniedziałek dowiedziałem się, że mam do wymiany komplet wtryskiwaczy w mojej E90. Zaśpiewali mi cenę 2400 zł za usługę… Dajcie proszę znać czy wymieniać to w ASO czy poza? Czy faktycznie możliwe, żeby komplet padł, a auto jeździ normalnie, tylko czasem błąd wywala? Proszę o szybką pomoc. Dzięki!
  7. Dzięki Panowie. Jeszcze dwa objawy zauważyłem: 1. Po odpaleniu obroty wolne są ok, ale tak jakby silnik nie chodził równo na wolnych 2. Jak przygazuję i puszczę pedał, to słyszę dziwny dźwięk, gdy wskazówka jest w okolicy tysiąca obrotów/min - coś jakby przepustnica? Zawsze w tym samym momencie i tak samo. Jakby coś obcierało delikatnie... Oczywiście udam się do ASO, ale ciekaw jestem czy to jakieś inne znowu usterki czy powiązane mogą być. Raz jeszcze dzięki za konkretną i szybką pomoc.
  8. Witam Panowie, dziś odpaliłem samochód i auto zaczęło się dusić, silnik zgasł i wywaliło mi błąd jak na zdjęciu: http://imagizer.imageshack.us/a/img673/4185/SJH4cF.jpg Odpaliłem raz jeszcze i jest ok. Błąd się nie pojawił. Co to może być? Jechać do serwisu? We wtorek czeka mnie kilkaset km trasa i obawiam się co to. Wiem, że szklana kula i do ASO skoczę (chyba, że macie kogoś w Rzeszowie solidnego). Pytanie czy można jechać tak w trasę... O dziwo z miesiąc temu miałem podobne objawy: auto odpaliło i chodziło normalnie, ale po kilku sekundach zgasło, błąd się nie pojawił. Help! Rok 2010, 71.000 km przebieg.
  9. Wielkie dzięki Panowie. Doradźcie co zrobić teraz? Pewnie najbezpieczniej skoczyć do serwisu BMW, żeby zrobili badanie tematu i zmienić u tańszego mechanika?
  10. Witajcie, dziś sprawdziłem miernikiem i obd2 napięcie na aku w mojej e90 143km 2.0 benzyna z automatem, przebieg ok. 60.000 km. Okazało się na zgaszonym silniku 12.4. Po odpaleniu silnika i depnięciu na pedał gazu wzrosło do ok. 12.7 i tyle (wyłączone światła, radio, klima itp.). Panowie, coś mi się zdaje, że to napięcie jest za niskie :/ Czyżby alternator? Doradźcie plis co zrobić z tematem :(
  11. Dzięki Panowie. Chyba faktycznie zbyt wiele oczekiwałem od automatu i 143km :D
  12. No właśnie, pytanie czy to usterka czy ten typ tak ma.
  13. Witajcie, autko e90 318i 143km automat. Na codzień jeżdżę na trybie zwykłym automatu (nie sport). Wszystko super, ale zaobserwowałem dziwne zjawisko: jadąc na zwykłym trybie osiągam np. 80km/h i wtedy wciskam pedał do oporu, po czym auto nie nabija liniowo obrotów, ale jakby przez sekundę zastanawia się co zrobić (obroty stoją na liczniku w poprzednim stanie i po ok. pół sekundy następuje nieliniowy przyrost i auto dostaje kopa: czyli np. jadę 80km/h przy 3000 obr/min->gaz->dalej 3000 obr/min i po pół sekundy przyrost mocy auta i gwałtowny przyrost obrotów np. na 4000 obr/min). Dajcie mi proszę znać czy to charakterystyka tego modelu, czy coś jest nie tak? Komputer nie wyświetla błędów...
  14. Aha. Możesz mi powiedzieć które są lepsze i jak się je montuje?
  15. o kurka, to mnie zakoczyliście... Panowie, w jaki sposób można wymienić żarówki (same żarówki H8 35w się kupuje czy jakieś markery - nie ogarniam)? Czy można włożyć LEDy? Posiadam wersję po lifcie z ksenonami... Zaciekawiliście mnie opinią o tym, żeby zostać przy żółtych, ciekawe jak inni Forumowicze...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.