Skocz do zawartości

sliwa240

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 1.9 2001

Osiągnięcia sliwa240

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. korzystając, że mam więcej czasu od rana zabrałem się za bunie. wyciągnąłem zaworek, elektrozawór + zbiorniczek i pompe powietrza(wygląda że puścił jeden nit, także rozwierce wszystkie i dam śrubki) i wszystko wyczyszczę. We wcześniejszych odpowiedziach kolega nie miał całego tego układu i jakoś chodzi. Zastanawiam się aby zaślepić rurkę zaworu zaznaczoną na czerwono i zobaczyć co się stanie, tylko czym :?: . i pytanie czy podpiąć elektrozawór aby silnik widział czy zostawić bez. EDIT: elektrozaworek dmuchając w obydwa wejścia blokuje strumień powietrza, tak ma być?
  2. pompa buczy tylko gdy podłączy się pod kolektor, czyli jak coś zasysa obwód. Zaworekk teraz który bo naliczyłem 3, 1.na listwie, 2.pomiedzy listwa a pompa(ten malutki) 3.czy ten ala'EGR? idzie jakoś sprawdzić ten czujnik o którym mówisz?
  3. -Przy podłączeniu przewodów tak jak mówisz, auto wiecej pali, ma muła, i odpadają obroty. - pompa powietrza - buczy bo może być zepsuta czy one tak lubią? - czujnik wałka - nie powinien wyskoczyć błąd przy padniętym czujniku? (nie wiem czy ma to coś wspólnego ale przy odpaleniu auta przez chwile świeci mi się kontrolka oleju) (we wszystkich trzech e46 którę oglądałem przed kupnem tak było, uznałem to za normalne.) -sonde jeszcze sprawdzę dla pewności
  4. witam, 2 miesiące temu kupiłem swoje pierwsze BMW, a dokładniej e46 z silnikiem 1.9 które ma iść docelowo do gazu, jednak jako że nie powinno się kłaść gazu do niepewnego silnika, cała operacja przeciąga się już za długo. Na chwilę obecną doskwierają mi dwie rzeczy związane z układem podciśnienia. 1. podczas odpalenia auta do złapania temp. do około połowy niebieskiej kreski, występuje jakieś buczenie(tylko na zimnym silniku) - gdy wyjmę wężyk podciśnienia z kolektora dolotowego dźwięku nie ma. 2. Gdy mam zmontowane wszystko jak należy, przy starcie rozgrzanego silnika dwa pierwsze wciśnięcia sprzęgła obroty opadają do 500, telepią silnikiem i wracają do normy. ( Obroty nie spadają gdy mam zaślepione wejście kolektora wspomniane wcześniej a zawór na listwie wtryskiwaczy pozostawione bez przewodu.) - auto ma więcej mocy, żywiej reaguje, i pali o 2l mniej. (było 12l w mieście, teraz mam 9,5) Rzeczy które wymieniłem/zrobiłem na chwilę obecną. 1.Nowy przewód i zawór odmy. przeczyszczone kanaliki w podstawie odmy. 2. nowe filtry: powietrza, oleju 3. olej 4. świece 5. przewody podciśnienia(które były urwane całkowicie) 6. wyczyszczona przepustnica + krokowy 7. dolot dokładnie przejrzany - bez uwag + posiadam interfejs i INPE (błędów silnika brak) Tak wyglądają diagramy(dodaje tylko te w których przekroczono skale): + sondy są na 100%(nie wiem czy to dobrze czy nie) Macie jakieś pomysły? Byłem już u mechanika który niby zajmuje się tylko BMKami, podłączył komputer, posłuchał i nic nie stwierdził. Aktualnie jeżdżę tak: 1.Zielone - całkiem zdjętę 2. czerwone - zaślepione 3. niebieskie - jak na zdjęciu DODAM IŻ PO KAŻDEJ ZMIANIE ROBIĘ ADAPTACJE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.