Skocz do zawartości

zetor116

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 328i m52tub28 1998
  • Lokalizacja
    Myślachowice

Osiągnięcia zetor116

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Piszę osobny post aby każdy zauważył. Padł akumulator i stało się to dokładnie 2 dni temu między 13 a 13.40;)
  2. Test zrobiony po 8 h i za chwilę będzie po 13h bez odpalenia. Wczoraj odpalił bez problemu, dziś będę wiedział. Za chwilę, jeśli odpali jutro z rana biorę miernik i sprawdzam, sprawdzę reakcje na wszystkie bezpieczniki. Zdemontuje pompke spryskiwaczy, podmienie jeszcze módl komfortu, da radę to bez problemu rozebrać? Znalazłem ze jest pod bezpiecznikami. Po zgaszeniu z wypiętą 4 obciążyłem na chwile aku postojówkaki i radiem ale odpalił bez problemu. Przyjechałem do domu rodzinnego bo po 13 zagadała, oczywiście bezpiecznik 4 wypiety, otworzyłem drzwi żeby autko przewietrzyć, i na próbę zostawiłem postojówki na 40 minut. Nie zagadała ;) więc prawdopodobnie akumulator. Mam z omegi 2. 5 litra zobaczymy czy podejdzie, oczywiście włoże bezpiecznik 4. Dam znać dla potomnych
  3. Witajcie, do dziś było wszystko ok, po około 30 minutowym postoju nie odpaliłem samochodu. Odpaliłem na kable, pojechałem kawałek zostawiłem autko na 30 minut i znów padł Wróciłem do domu i sprawdziłem od ładowania , jest ok 14.2V więc wpiąłem amperomierz i używając dwóch mierników odczytałem na jednym 1.5 na drugim 5 A .Po kolei wypiąłem bezpieczniki w bagażniku - bez zmian. Wziąłem się za bezpieczniki pod kierownica przy ,,4" pobór spadł do około 0.5 ( czytałem forum jest to ok przez 15 minut ( moduł komfortu) rozłączyłem na nowo amperomierz podłączyłem i potwierdziłem że coś wpięte pod bezpiecznik nr 4 powoduje problem. Co ważne akumulator padł po kilku minutach podłączonego bezpiecznika nr 4. Sprawdziłem znalazłem schemat po polsku z naszego forum ze bezpiecznik nr 4 odpowiada za lampkę w schowku i lampki w bagażniku, a także spryskiwacz szyby. Wypiałem wszystkie niestety wynik nie był zadowalający, Zostało mi jeszcze zdemontować nadkole i dostać się do pomki. Ale z racji świąt nie rozbierałem samochodu Zostawiłem na 8 godzin samochód ( po podładowaniu aku.) z wypiętym bezpiecznikiem nr 4 i godzinę temu poszedłem do samochodu sprawdzić czy odpali ( myślałem ze akumulator po prostu umiera chciałęm to wykluczyć) i autko bez problemu zagadało. Ale zauważyłem ze oświetlenie wnętrza oprócz lampek w słonecznikach także jest zabezpieczone przez tą ,,4" . Jakieś porady? zacząć od tej pompki ? zawieźć do elektryka ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.