Skocz do zawartości

st4chu

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i compact

Osiągnięcia st4chu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Auto po poprawkach. Na razie chyba ok. Z silnika już się nie leje. Sprawdzam jeszcze ciśnienie w układzie chłodzenia. Na odcinkach 25-30km, wydaje się, że jest ok. Przede mną trasa 100km i wtedy będę miał pewność.
  2. Jak to przeczytałem to postanowiłem się zarejestrować. Od prawie dwóch tygodni mam podobne problemy. W e36 M43 1,6l l zmieniona uszczelka głowicy, pokrywy zaworów, pokrywy rozrządu, do kolektorów i dopiero dzisiaj ogarnąłem równą pracę silnika ale okazało się, że się leje z pokrywy zaworów i pokrywy rozrządu. Brzmi znajomo? Problemem z z obrotami/falowaniem silnika nie były jak to sugerował mechanik: świece/cewka/krokowiec/przepustnica musi się dotrzeć/ stary jest etc. tylko BŁĘDNIE PODŁĄCZONE WTYCZKI CZUJNIKÓW na silniku. Z wiązki silnika wychodzą 3 takie same. Pod kolektorem jest puszka. W moim przypadku spec nie oznaczył i pomylił wtyczki ciśnienia oleju z temperaturą płynu, czujnik spalania stukowego podłączył niedokładnie i wyskakiwał błąd a wtyczkę od podciśnienia podpiął już sam nie wiem gdzie a zawór zostawił wypięty. Ogarnął mi to dopiero dzisiaj starszy elektryk. Objawy jakie miałem to: falowanie/ przygaszanie na zimnym silniku, nierówna praca motoru. Poprawiało się jak się rozgrzał. Dla śmiechu dodam, że komputer czytał temperaturę silnika jako -65 stopni celcjusza, trochę przez to wariował. Dzisiaj jadę do mechanika pogadać o zwrocie kosztów za elektryka i pogadam o tym co ma poprawić.... EDIT: teraz zauważyłem, że wpis sprzed trzech miesięcy ale może komuś pomoże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.