Skocz do zawartości

Mario1212

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E83 2.0D 2005

Osiągnięcia Mario1212

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedz i jeszcze się gdzieś doczytałem że jak jest BI-Xenon to powinno być w oznaczeniu napisane DC\R Muszę poprosić moją siostrę aby sprawdziła co pisze na tych lampach. Czy ktoś czyścił w środku lampy w E83 z 2005 roku czy są łatwo rozbieralne? czy to można samemu ?
  2. Andrzej dzięki za odpis, ale też się sam zmobilizowałem i znalazłem opis aby odkodować VIN i tam zobaczyłem to samo co napisałeś ale dalej nie wiem jak to interpretować Czy w moim aucie występują obydwa : S522A oraz S524A ? czy tylko jeden z nich ? Spotkałem się z opisami że są biXenon oraz Xenon jak je rozróżnić od siebie ? Panowie wybaczcie o takie prozaiczne pytania ale jestem na etapie lat 1980 że tylko były żarówki
  3. Podłączę sie do tematu, mam bardzo słabe światła mijania , chyba od zawsze (2013) , ale wieczorem nie jeździłem więc mi to nie przeszkadzało, jednak to trzeba zrobić i nie wiem od czego zacząć. Najśmieszniejsze to jest to że nie wiem jakie mam lampy , chyba ksenony , w dodatku jestem poza domem a auto w garażu to nie zobaczę czy po VIN można to sprawdzić : Vin : WE22966 Czy może je zdemontować i gdzieś je wysłać do regeneracji ? są sprawdzone miejsca ?
  4. Gdzie mogę zrobić regenerację lamp w E83 z 2005 roku bo światła mijanie słabo świecą. Okolice Tarnów , Brzesko , Nowy Sącz
  5. Panowie , ja tam sie nie znam ale na innym wątku sam Krzysiek napisał że na felgi 8 cali założył opony 205mmm przez co go Maniek i inni skrytykowali.Może to nie to auto ? Może Krzysiek nam to powie ? Ps. Trolem nie jestem bo rzadko tu pisuję .
  6. Krzysiek to w tym aucie co sprzedajesz są wąskie opony naciągnięte na szerokie felgi ? Mój kuzyn szuka podobnego auta ale ma 9tys zł i te twoje po przejściach by mu pasowało , powiedział że do Ciebie zadzwoni.
  7. Jak się pojawia rdza to nie ma co czekać aż Ci dziury wylecą, zimą jest dużo wilgoci i soli , to lepiej to zrobić przed zimą. Ja ci już powyżej radzono
  8. Doświadczony kierowca to powinien się szybko zorientować że obroty same wzrastają , czyli zaraz powinien zdusić na biegu aż silnik stanie. Można go jeszcze raz odpalić i sprawdzić czy na niskich obrotach będzie miał ochotę się dalej zapętlać i trzymać go na wysokim biegu i niskim gazie aby nie miał siły sie rozbujać. dalej pozostaje otwarta kwestia czy wystarczy oleju do smarowania układu. Dobrze jest się powymądrzać ale nie chciałbym tego przeżyć. Może sie ktoś odezwie co to przeszedł na własnej skórze .
  9. Krzysiek napisz jak to naprawiłeś.
  10. Podłączę się . Nie mogę zaprogramować kluczyka w e83 z 2005 . Byłem u faceta co dorabia kluczyki bo chciałem jeden dorobić i dorobił mi ale też nie zaprogramował i sprawdził w swoim warsztacie i powiada że kluczyki są dobre ale w samochodzie nie odbiera sygnału od kluczyka a on nie jest wstanie tego naprawić. Pytanie : co może być tego przyczyną? lusterko mam z czerwoną diodą. Dodam że stary kluczyk jak i nowy dobrze działają w zamku.
  11. Byłem w Krakowie i zleciłem zdjęcie starego dodatkowego alarmu oraz : Tu ktoś chawlił Generalnie to ich oceniam na zdolnych i wyposażonych do diagnostyki za to co wyżej to zapłaciłem 1600zł z materiałów do włożyli chyba 120zł . Coś mi sie wydaje że na moim aucie się dopiero uczyli a ja za ich czas płaciłem. Inna sprawa że ja osobiście nie miałem czasu się tym zająć więc komuś musiałem zlecić.
  12. Często to kostka płata takie figle
  13. Mario1212

    kluczyk nie zamyka

    Podłączę się do tematu. E83 z 2005 roku Z pilota nie działa i nie można zakodować kluczyka , byłem u machera co dorabia kluczyki i ten mi sprawdził w swojej pracowni i powiada że bateria jest dobra i kluczyk jest dobry ale system w aucie nie odbiera sygnału od kluczyka. Dorobił mi jeden zapasowy kluczyk i powiedział że może mi zakodować na pilota jak system w aucie będzie naprawiony. Teraz moje pytanie od czego zacząć ?
  14. Większość autoryzowanych serwisów wykonuje naprawy bazując na swoich częściach i wcale nie byłbym tym zdziwiony bo nie wiadomo jak postąpić z gwarancją. Opisując tu ten przypadek to im robisz dobrą robotę bo będą mieć mniej zawracania głowy z klientami co przyjdą do nich z własnymi częściami.
  15. To nie wszystko jest takie proste jak by sie wydawało. 1. To nigdy nie mamy pewności czy nasz układ paliwowy jest sprawny na 100% bo z uszkodzoną pompą paliwową możemy jeździć i o tym nie wiedzieć ale trzeba przyznać że może zamulać.Może być nieszczelność układu paliwowego ale jak dobrze pompa paliwowa podaje do VP44 się nie zapowietrzy, ale jak Pompa paliwowa osłabnie to VP się będzie zapowietrzać. 2. Na rezerwie to lustro poziomu paliwa się rusza ale pompa paliwowa jak jest sprawna to sie od razu nie zapowietrzy chociaż by łapała trochę powietrza bo jest tak wydajna że i tak nadmiar paliwa powraca do zbiornika ale jak pompa paliwowa jest nie sprawna to sama VP jak zassie trochę powietrza to silnik sie zatrzyma. 3. która pompa pierwsza padnie ? Hm.. jak byś dwie nowe pompy podłączył na sucho na stole to VP padła by bardzo szybko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.