Skocz do zawartości

SebolBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i Touring 1998r

Osiągnięcia SebolBMW

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przyprowadziłem auto od mechaniora i lipa nie wie o co chodzi a ja jestem załamany.Mechanior wymienił mi czujnik wału(nie wiem jaki ale juz drugi bo wczesniej kupiłem i wymieniłem oryginalny uzywany) bo tak komp pokazuje i po skasowaniu błedów auto jak zostaje odpalone po chodzi jakiś czas i zaraz pojawia sie z powrotem błąd czujnika i ze mieszanka za bogata.Auto nie ma mocy na gazie jak i na benzie, cieżko odpala i jak jade i depne to słysze tak jak by szczelało głucho z pod silnika. Jak auto stoi odpalone na jałowym to pracuje równo i jest ok ale jak wrzucę bieg i ruszę to auto jest bez mocy jak by miało 50KM i jak depne gazu to sie jak by dławi i muli i nie raz zgaśnie,musze lekko dodawac gazu to jakoś da sie jechać.Za jakiś czas jade do gazownika zeby wyregulował gaz i dla czego daje mieszanke za bogata ale nie wiem czy to rozwiąże problem obawiam sie ze nie i moze ktoś poratuje poradą bo juz mi sił brakuje.Pozdrawiam i czekam na jakąkolwiek pomoc.
  2. No i po wymianach czujników problem pozostał,tylko zmieniło sie to ze na paliwie chodzi ok a jak sie przełancza na gaz to momentalnie zaczyna wariowac i jak sie doda gazu to gasnie i na kompie pojawia sie bład czujnika wału i bogata mieszank.I o co w tym wszystkim chodzi!??
  3. Hmm no nie wiem,jutro pojade na kompa i zobaczymy co sie dzieje no i skasowac błedy po wymianie tego czujnika wału bo na pewno sa heh ale juz byłem na kompie wczesniej i nic oprócz tych co zawsze nic nowego nie pokazuje.Dzieki,moze ktoś inny podpowie coś.Pozdr.
  4. Wiesz co patrzac na silnik z góry i z pod to nic nie zauważyłem zeby były jakies wycieki,silnik suchutki jest.Ale nie wiem czy czytałes cały temat ale na zimnym silniku jezdzi sie idealni nic sie nie dzieje tylko dopiero jak sie rozgrzeje i złapie temperature to zaczyna sie szopka która opisałem wyzej.
  5. Na benzynie tez,chociaż może troche mniej mozna powiedziec ze szybciej wchodzi na obroty jak faluja.Ale tak prawde mówiąc to napisze ze w ogóle to na benzie od kiedy ja mam to chodziła gorzej chodzi o to ze jak dałem w pedał to tak jak by ja przycinało i zamulało lekko a na gazie nic takiego sie nie działo w pedał i szła :) ale to co sie dzieje teraz to masakra! jedną sonde wymieniałem ta 1 czyż by druga padła? i dlaczego na kompie to nie pokazuje?tylko wykryło czujnik wału i te mieszanki ubogie,ale to mogło byc przyczyną ze przepływka była wypięta bo bez nie troche lepiej chodziła przynajmniej nie gasła.
  6. Nie. Lampka ma gasnąć po zamknięciu schowka. Wsadzić telefon z włączonym nagrywaniem i później oglądnąć film, będziesz widział czy gaśnie czy nie. Takie proste,że na to nie wpadłem heh tak własnie zrobie.Dzieki. No i kamerka włożona i jest ok światło gaśnie jak schowek zamykam :) ale problem został i trzeba szukac dalej przyczyny rozładowywania aku :(
  7. Witam.No i lipa :( Czujnik wału wymieniony(bo tak komp wykazywał) i problem jest ten sam,auto jak sie rozgrzeje to nie raz traci moc,przygasa a nawet gasnie jak zatrzymuje sie np na skrzyżowaniu,obroty faluja i smierdzie spalinami(to właśnie niedawna zauważyłem) MASAKRA!!!! :mad2: a raz jest ok i wszystko chodzi inie śmierdzi.Poratuje ktoś? bo ja juz nie mam siły :cry: Pozdr.
  8. Witam.Mam takie szybkie pytanie.Dostałem dzis czujnik wału od e46 2.2 benz,czujnik oryginalny Simensa wyjęty z BMW i chce zapytac czy bedzie ok do mojej e39 520i?
  9. Nie. Lampka ma gasnąć po zamknięciu schowka. Wsadzić telefon z włączonym nagrywaniem i później oglądnąć film, będziesz widział czy gaśnie czy nie. Takie proste,że na to nie wpadłem heh tak własnie zrobie.Dzieki.
  10. Witam.Wracajac do tematu mam takie pytanie bo ostatnio zauważyłem ze jak otworze schowek i wyłącze samochód i zamkne to cały czas pali sie lampka w schowku :shock: czy to normalne?? bo chyba mi sie zdaje ze tak nie powinno byc.I tez zapytam jak sprawdzic czy w zamknietym schowku pali sie lampka :8) bo prawde mówiac nie wiem jak jest zamkniety schowek czy pali sie tam cały czas lampka tylko wnioskuje tym ze jak zostawie otwarty schowek i zamkne auto t cały czas pali sie światło.Podro i czekam na jakies wskazówki i odp.
  11. Byłem na kompie i było ze mieszanka uboga ale to chyba ze wzgledu ze mam odpiety przepływomierz i pokazało ze czujnik wału.Czujnik juz zamówiłem i zobaczymy jak zmienie czy bedzie ok.
  12. W piątek jade na kompa to jak cos bede miał to wrzucę,ale cos mi sie zdaje ze jest cos z elektryka i robi gdzies zware bo poprzednio jak podłączałem to było ze jest jakies z zwarcie na wiązce no i te błedy co opisałem wyżej.
  13. Jeszcze jak idzie usłyszec cos rzęzi jak spadaja obroty.
  14. Witam.Dziś przełożyłem przepływke z innej bety i efekt jest ten sam co był czyli jak sie rozgrzeje to obroty falują jak przygazuje i przy jezdzie jak wcisnę sprzęgło i hamuje to efekt jest taki ze nawet mi gaśnie. tu na filmiku na postoju gdy lekko przy gazuję to sie tak robi nawet świtło przygasa.Moze ktos doradzic co sie dzieje???
  15. Nie używam zamienników wole juz czesc oryginalna przechodzona niz tani nowy zamiennik,tak wiec czujnik wałka rozrządu jest oryginal ale mam wątpliwości co do przepływki czy oryginał bo kupywał mi ja kumpel i moze byc to tani zamiennik wiec to moze byc kierunek którym sie zajmnie.Co do bank 1 i 2 to masz racje było cos ze mieszanka jest uboga ale moze byc tak jak piszesz ze przepływka była odpięta ale tez sprawdzane było na podpiętej i chyba te same błedy były ale nie jestem pewny. Ale dzieki za jakis kierunek.Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.