Skocz do zawartości

bartekj85

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d

Osiągnięcia bartekj85

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pytanie jak długo pociągnie kompresor bo teź tani nie jest.Jak jest oryginalne zawieszenie bez nivo to jest zamontowane tak samo jak to ktore się montuje wywalając nivo i wsadzając zwykłe? Ja koźystam z bagaźnika ale jakiś wielkich cieźarów raczej nie woźe. Ewentualnie sporadycznie albo załadowane auto na wakacje :) Dotychczas jeździłem bez takich wynalazków i jakoś sie dawało radę. PrEde wszystkim chodzi o to bezpieczeństwo, źeby auto się prowadziło normalnie i normalnie trzymało. Wracając do nieszczelności to jak zapaliła się kontrolka i wysiadłem z auta to w zasadzie obie strony były schowane w nadkolach i z obu stron było słychać dość głośne syczenie jak by z koła uchodziło powietrze ale później jak przekręciłem kluczyk zaczął pompować i powoli podnosić to syczenie było juz słychać tylko z prawej strony i później to koło było schowane.
  2. Dzięki za odp. Wersja z wezykiem jest pocieszająca, oby to bylo to ale czy wtedy auto by sie podnosilo podczas pompowania i pozniej opadalo? Od momentu gdy zauwazylem usterkę przejechałem jakieś 30km, musiałem do mechanika dojechać. Nie zaglądał jeszcze, jutro ma dać znać. Co do uźywek mam takie samo zdanie. Wole zrobić raz a dobrze. "Najchętniej" bym wywalił całe nivo. Z jednej strony wolę jak jest jak w oryginale ale jak pomyśle ile kosztują rzeczy związane z nivo poduchy, kompresor itp to mnie przeraźa. Jak to jest z zamianą na zwykłe, chodzi mi o to, źe jest to ingerencja w to jak auto wyjechało z fabryki, jak się mają takie manewry przy aucie do bezpieczeństwa itp.? Zaleźy mi na rzetelnych odpowiedziach, nie chce oszczędzać na siłe i przedewszystkim na bezpieczeństwie.
  3. Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy. Nie dawno kupiłem e39 touring 530d. Wczoraj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka od nivo. Auto leży z prawej strony. Słychać, że pompuje, auto się podnosi ale słychać syczenie powietrza po przejechaniu kilku kilometrów prawa strona leży, mocno buja tył. Dobrze weryfikuję, że to będzie walnięta poducha? gdzie można kupić w Poznaniu najtaniej, wszędzie gdzie pytam to mówią, że tylko serwis a tam chcą 950zł + wymiana. Na forach przewijały się ceny 700zł(zawsze dwie stówki mniej :) ) Na all... widzę w okolicach 850zł ale są tam też nowe za 600(to są jakieś zamienniki, warto? ) Czytałem też o przerobieniu na zwykłe zawieszenie ale jakoś nie mam zaufania do takich kombinacji. W grę wchodzi też używka ale nie wiem czy warto bo zawsze może też za chwile strzelić. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :) Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.