Skocz do zawartości

slawek90

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1999/2000

Osiągnięcia slawek90

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj dzwoniłem do "Elektro-bip" i podałem im nazwę błędu, który się pojawia i gościu powiedział mi,że sterownik nie nadaje się do regeneracji gdyż uszkodzony jest zawór wejściowy i nic nie da sie z tym zrobić... Musze kupić nowy sterownik innego wyjścia nie mam.
  2. Nie miałem wystarczającego budżetu aby zakupić czujniki simensa (na Wielkanoc mam chrzciny córeczki), wiem że one są najlepsze ale mogę Wam jeszcze dopisać , że lewarowałem każde koło do góry oddzielnie i kręcąc kołem pokazuje prędkość obrotową każdego koła, więc nie ma sensu wymieniać czujników... Nikt z kolegów nie spotkał się tym błędem co podałem w pierwszym poście ? :wink:
  3. Mógłbym tak zrobić lecz jemu również nie działa ABS i ASC, ma uszkodzony sterownik...
  4. Witam. Gdy zakupiłem swoją E39 (skrzynia steptronic) występowała w niej typowa usterka czyli zapalony ABS i ASC. Podpiąłem dwa różne programy w celu lepszej weryfikacji usterki. w jednym i w drugim pokazało uszkodzone 3 czujniki ABS - lewy przód, prawy przód i prawy tył, lewy tył był sprawny gdyż prędkościomierz i ekonomizer działał bez problemu. Zlewarowałem każde koło i tylko na tylnym lewym pokazywało prawidłową prędkość obrotową, reszta nic. Żeby na darmo nie marnować kasy wrzuciłem swój sterownik do E39 mojego szwagra (również posiada 528i z 99r. tylko że manual) i u niego kontrolki zgasły,więc wypadało by na uszkodzone czujniki. Zakupiłem 3 nowe czujniki po 150 zł/szt niemieckiej firmy i wrzuciłem z powrotem sterownik do siebie i pięknie wszystko gaśnie po zapaleniu błędy znikały na Inpie po kolei z wymianą każdego czujnika i wszystkie zniknęły ale... po ruszeniu autem zapalają się kontrolki abs i trakcji... Wyskakuje taki błąd: "Abs valve inlet rear left or rear axle" Co to dokładnie oznacza i jakie kroki zrobić dalej ? Szukałem w necie i mało jest informacji na ten temat i nie odsyłajcie mnie do wyszukiwarki bądź do google bo szukałem.... z tłumaczenia wynika że jest to zawór wejściowy tylny lewy na osi tylnej ? Nie wiem co z tym fantem zrobić ? dodam jeszcze że sterownik był regenerowany w Niemczech ale jest zrobiony bardzo estetycznie, sprawdzał mi go elektronik, wszystkie druciki na miejscu, masa poprawiona.
  5. Witam. Na imię mam Sławek i mam 24 lata. Moje aktualne auto to BMW E39 528i z końca 1999 roku. Jest to moje trzecie BMW po dwóch E36 dwulitrowych z 1997 i 1993 roku. Interesuje się od podstawówki motoryzacją, elektryką i sportem. Obecnie jestem operatorem ładowarki. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.