Zamomtowalem łożyska FAG, tarcze Brembo i klocki Textar. Bicie tarcz po montażu, mierzone zegarem to max 0,02mm. Bicie przy hamowaniu zniknęło. Zrobiłem już na nich ponad 1000km ostrożnie aby dotrzeć i nie przegrzać. Ostatnio testowałem na autostradzie przy większych prędkościach, przy hamowaniu nic się nie trzęsie nie drży. Pojawił się jednak inny problem. Niewielkie drgania z przodu samochodu/przednich kół przenoszące się na kierownicę przy prędkościach 110-130kmh. Najbardziej odczuwalne chyba przy 120kmh. Wcześniej tego nie było. Zastanawiam się co może być przyczyną. Bezpośrednio po wymianie łożysk i tarcz zauważyłem, że kierownica dostaje tak jakby więcej informacji z nawierzchni, czuć więcej nierówności z drogi na kierownicy, już od niskich prędkości. Chyba spróbuję pojechać wyważyć ponownie przednie koła. Innego pomysłu nie mam. Zauważyłem również podczas montażu, że nowa piasta jest luźniejsza względem felgi niż stara. Felga nachodzi na nią z lekkim luzem, na starą trzeba było docisnąć. Być może to kwestia montażu. Spróbuje zamontować ponownie koła, najpierw wyczyszczę porządnie powierzchnię przylegającą felgi. Oryginalnie zamontowane były piasty firmy SKF. Faktycznie kończyły się już, obaracaly się dosyć ciężko i było słychac/czuc przeskakujące kulki. Opony runflat Pirelli Cinturato p7 245/45 R18.