Skocz do zawartości

elku

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 525d
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia elku

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ja borykałem się niedawno z identycznym dylematem. po identycznych rozważaniach i konsultacjach wymieniłem na nówkę ZF - zakupiona u kolegi z forum gorlik79 - polecam.
  2. to dla kompletu zdekodowany VIN: S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz. S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135 S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy S339A SHADOW LINE Shadow-Line S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel. S386A DACHRELING Reling dachowy S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S437A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego S541A AKTIVE GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Adaptive Cruise Control S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon. S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP S934A WINTERREIFEN AUF LM-RAEDER Dummy-SALAPA S936A BMW HANDY BEI AUSLIEF. ANFORDERN BMW Handy b. Ausliefer. anfordern S964A REQUEST NAVIG. DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt. co do skrzyni, objawy już opisywałem - chciałem zrobić chipa - na hamowni widoczny był uślizg sprzęgła. Średnio odczuwalne - dopiero po nakierowaniu przez kolegę gorlik'a na co zwrócić uwagę przekonałem się, że to to i z każdym dniem coraz bardziej mnie denerwował ten fakt. Dodatkowo miałem wrażenie, że trochę przeciąga biegi i jakby dłużej zmienia. Żadnych ekstremalnych negatywnych doznań nie miałem, ale zdecydowałem sie wymienić już, aby zapewnić sobie trochę spokoju. Co do chipa - tematu nie odpuszczam, ba wszystkie zabiegi, które wykonuje robię po to aby ze spokojnym sumieniem zawirusować. Odbiorę auto zlokalizuję wyciek oleju - usunę (gdzieś po komorze silnika od strony kierowcy), wymienię olej bo już w bagażniku woże 2 bańki motula od miesiąca i nadejdzie w końcu ta chwila :) mam nadzieję, że nic po drodze mnie nie zaskoczy przede wszystkim kosztowo :)
  3. to na prośbe na szybko zrobiłem również zdjęcia środka i całości z zewnątrz (robione telefonem więc jakośc nie jest powalająca). Od ostatniego postu zakupiłem poraz kolejny zaślepki do zderzaka (190 PLN :( ) więc prezentuje się znów dobrze a nie jakby mu czegoś brakowało. Zmieniałem przycisk otwierania szyby po stronie pasażera przód, osobę która tam siedzi denerwowało lekkie obdrapania więc jest nówka z ASO (ok. 150 PLN + z 40 minut wymiana, ściągnięcie i założenie boczka). Zdjęcia różnicy też podeślę, choć dla mnie prawie niewidoczna :) Dokodowałem (zdalnie u kolegi Capaz) dzienne w długich, składanie lusterek i kilka innych pierdół + update całego softu. Zabrałem się też za skrzynię. Planowałem wymienić tylko olej + miskę ale zakończyło się to decyzją o wymianie również konwertera. Konwerter zakupiłem nowy (2260 PLN) u kolego gorlik z naszego forum jak i wszystkie inne pierdoły. Całośc części (konwerter, miska, tłoczki, adapter, tuleja uczelniająca, płyta separatora, olej ZF) to koszt ca. 3 700 PLN. Do tego dochodzi koszt wymiany i właśnie dziś podstawiłem auto do ASB Długołęka. Odbieram popołudniu i mam dużą nadzieję, że nie zaczne myśleć, że mogłem kupić skrzynię z jakiegoś rozbitka, przełożyć i byłoby lepiej... Bo koszty imprezy małe nie są... Obiecane zdjęcia środka, zrobiłem też miejsce w którym umieściłem CB radio, gruszka wychodzi obok ręcznego. Rozwiązanie wygodne i jak dla mnie się sprawdza. http://imageshack.com/a/img836/6508/4vee.jpg http://imageshack.com/a/img843/4103/33ag.jpg http://imageshack.com/a/img842/1067/k6ee.jpg i jeszcze całośc, tuż po myciu i przed burzą :) http://imageshack.com/a/img838/7408/jt5n.jpg http://imageshack.com/a/img843/2296/i4vto.jpg
  4. temat ruszony do przodu: 1) wtryski odpuściłem na razie, zrobiłem testy pod obciążeniem i na wszystkie możliwe sposoby i nie przybierały wartości, które by mnie niepokoiły 2) sprawa skrzyni - u naszego kolegi z forum w legionowie zakupiłem nowy konwerter, miskę olej, tłoczki etc. niestety nie udało mi sie tak zgrać terminów żeby powymieniać u niego dlatego szukam kogoś we wrocławiu co temat rzetelnie ogarnie. nie chciałbym, żeby wydane prawie 4 tys. na części zostało zniweczone przez jakiegoś partacza... Plan więc jest taki, że ogarnę skrzynię i wtedy kolejna diagnoza. Jak będzie ok to wtedy wirus. Jeśli ktoś może polecić miejsce gdzie ogarnniają rzetelnie skrzynie we wrocławiu to byłbym niezmiernie wdzięczny.
  5. 2006 rok. Wg diagnozy to załamanie na wykresie to uslizg sprzęgła. Ale jak czytam to nie jest takie oczywiste... Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  6. Załączam wykres, niestety tylko zdjęcie udało mi się zrobić... Auto rzeczywiście w automacie, DPF jest. seria powinna mieć 177 KM. http://imageshack.com/a/img834/7620/puql.jpg Podpinając pod kompa sprawdzałem też korekcję przy obrotach 1,5 i 2,5 na luzie a także podczas jazdy - zerkając na leżącego laptopa. Nie widziałem tam niepokojąco wysokich wartości. Co do automatu - to koledzy pewnie podpowiedzą czy na podstawie tego wykresu diagnoza o konwerterze mogła paść - bo ja zawierzyłem i jestem o krok od wydania dobrej kasy na konwerter (2,2 tys, miska + olej - 1 tys, plyta + tłoczki mechatronika)... Tak jak mówiłem dopóki nie będę pewny nie chcę podawać nazwy oficjalnie na forum ale w końcu diagnoza będzie kompletna i wtedy na pewno napiszę gdzie się pomylili a gdzie mieli rację. Firma opisywana na różnych forach i pomimo obecnych negatywnych opinii przeważały pozytywne. Z ciekawostek - dostałem 2 PW z pytaniem czy to w firmie XXX zdiagnozowali te niedomagające wtryski i 2 razy to był trafiony zatopiony (dość zastanawiające). Nie żałuje nigdy nikomu zapłaty za pracę, czasami jestem w stanie nawet dopłacić za świadomość iż robota wykonana została uczciwie i rzetelnie. Tutaj niestety miałem wątpliwości, a za tą diagnozę zapłacić i tak byłem zmuszony... Pomimo, iż przekonany o braku racji nie jestem - wiem, że program zrobić pojadę gdzie indziej, bo nie czułem się potraktowany uczciwie.
  7. Panowie serdeczna prośba o ocenę korekty wtryskow załączoną poniżej (silnik rozgrzany, wrzucony luz) http://imageshack.com/a/img838/3254/r9cv.jpg Prośba o konsultacje wynika z niedawnej wizyty na hamowni, która miała zakończyć sie wirusem a okazało sie iż auto niesprawne bo 1) leją wtryski 2) puszcza sprzęgło. O ile do sprzęgła wątpliwości nie mam - na wykresie wyraźnie widać choć typowych objawów opisywanych na forum (falowanie obrotów) brak to rozmowa z pracownikiem warsztatu o wtryskach wzbudziła moje wątpliwości. Na pytanie o korekcję która wyszła odpowidzial "około 4, na pewno walnięte są więcej niż 2". Oczywiście mogę zostawić wymontuja zawiaza do regeneracji i ogólnie tip top będzie za jedyne 400-700 PLN od wtrysku. I teraz pytanie czy z powyższego odczytu płyną aż tak niepokojące wnioski? Czy może ktoś tu szukał jelenia? Nie podaje jescze nazwy firmy i nie wrzucam wykresu - nie chce robić czarnego PR nie będąc pewnym. Acha żeby nie było diagnoza o walnietych min 2 wtryskach na podstawie kompa żadne przelewy nie były robione. Pytanie 2 gdzie we Wrocławiu polecacie oddać auto na wymianę konwertera (+olej, miska etc.)?
  8. Witam wszystkich - po długim już okresie tylko czytania zdecydowałem się na aktywny udział w życiu forumowym. wklejam zdjęcia długo poszukiwanego nabytku, ostatecznie zakupionego już pół roku temu. Co prawda przymierzałem się do 535d lub 530d ale z racji oferty zakupu 525d z pewnych rąk oraz z takim wyposażeniem, jakie od początku było przeze mnie preferowane - jest 525d - 177KM. A co do wyposażenia, są jasne komforty, jest logic7, jest aktywny tempomat, skrętny bixenon, asystent świateł, automat, cały fabryczny m-pakiet, grzane fotele przód i tył. Brakuje night vision i wentylowanych foteli (tzn mi brakuje - choć specjalnie brak nie doskwiera - a w ofercie pewnie jakieś wodotryski jeszcze były). Na początek poszła wymiana filtrów, oleju, odmy etc. czyli podstawa. Klapki out. Termostaty też musiałem wrzucić nowe. Z niespodziewanych rzeczy - zakup wkładów lusterek - :mad2: czyli Wrocław nocą i auto pod chmurą jeden dzień. Ten sam powód to brak obecnie zaślepek w zderzaku - już raz skradzione, raz kupione, raz założone, drugi raz skradzione i zabawa czeka mnie od nowa. Jako, że lubie kiedy auto jest czyste i zadbane :mrgreen: zdjęcia zrobione po niedawnej korekcie lakieru. Najbliższe plany - będą aktualizowane: 1) kolejny zakup zaślepek do zderzaka :? 2) rozważam poważnie malowanie maski i zderzaka - odpryski po kamieniach nie dają mi spokoju 3) hamownia i chip - odkładałem trochę w czasie decyzję ale podjęta - kwestia tylko gdzie we Wrocławiu zawirusować... 4) kodowanie - na pewno dzienne w ringach, pewnie aktualizacja całego softu i może jakiś bajery, o których jeszcze nie mam pojęcia:) a o to i ona: http://imageshack.com/a/img833/1332/qxmy.jpg http://imageshack.com/a/img850/765/zqlo.jpg http://imageshack.com/a/img713/751/jkuz.jpg i kilka zdjęc z prac nad lakierem 50/50: http://imageshack.com/a/img541/7394/mrlc.jpg http://imageshack.com/a/img845/7499/n2kk.jpg http://imageshack.com/a/img843/3632/12bm.jpg Pozdrawiam, Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.