witam serdecznie jestem tutaj nowy. kupiłem sobie BMW e90 z 2007 roku 318d 122km jest to anglik po przeróbce mam problem z 2 błedami silnika których nie umiem zrozumiec mianowicie: 46D1 oraz 49A3 wiem ze 46 to bład wewnetrzny 4 ale co to dokładnie oznacza ? 49 to juz zupełnie czarna magia Początkowo sądziłem ze to wina świec zarowych (wymieniłem wszystkie) bo jesli silnik jest ciepły to problem znika W samochodze włacza mi sie tryb awaryjny po przekroczeniu 3500 obrotów ... wyskakuje CHECK i odcina obroty na 1-2 sekundy i hula dalej... silnik sie nagrzeje , problem znika Problem cięzki do rozwiazania ale treściwy... Styki przy ECU sprawdzone sa w niezłym stanie - zastanawiam sie nad wymianą komputera sterującego , znajomy moze mi pozyczyc ale od 163 konnej wersji i nie wiem czy to stanowi problem I ciekawi mnie tez czy samochód w trybie awaryjnym jest słabszy? Jak na ten moment samochód to moja skarbonka ... prosze o pomoc.