Skocz do zawartości

bbk00

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91, 320d 130KW, 2008r

Osiągnięcia bbk00

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To jest moje auto, ktore zostawilem u nich po kupnie nowego. Marze to oni dostana ode mnie po sprzedazy!. NIe ma mnie w kraju oraz nie mam czasu aby bawic sie w sprzedaz samodzielnie.
  2. No i oczywiście auto w 100 % bezwypadkowe.
  3. Olej wymieniany co 15 tys. km. Nowe klocki przód i tył. Układ paliwowy kompletnie nowy około 45 tys. km temu, nowy rozrząd, nowy kolektor dolotowy. Przy około 160 tys. km wymieniona dwu masa, przy 145 tys. nowa turbina. Wszystkie naprawy udokumentowane, gdyż część byłą robiona w serwisie BMW, część prywatnie. Do tego dwa komplety opon w bardzo dobrym stanie. Auto zostawiłem w BMW w Gdańsku przy odbiorze nowego. Pozdrawiam.
  4. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-177-km-nawigacja-ksenon-dach-szklany-hak-serwisowany-ID6yIDSr.html Polecam, auto doinwestowane!!!
  5. Tak podczas ostatniego remontu 20 tys. km temu, kolektor byl sprawdzany. Rozrzad wymienilem podczas poprzedniego remontu, jak i tam mialem silnik na wierzchu ;)
  6. no tak, miałem kiedyś audi i dlatego napisałem pompowtryski!! kupowałem wytryski bosha piezo, ale to bez znaczenia. Nie mam części katalogowej, bo jestem za granicą, a autem zajmuje się mechanik, więc nie mam teraz dostępu do wyciągniętego kolektora. Usówać klapek nie chcę, bo lubię mieć orginał, a nie iść po łatwiźnie i usunąć klapki, wiem mogę rozpętać burzę! Używek, też nie chcę zakładać, bo nie ufam, w gre wchodzi tylko nowy kolektor. Mam nadzieje, że koleszka ogarnie i załatwi w miarę szybko. Co do przebiegu, auto kupiłem miało około 170 000 km, pompa i wtryski padły bo zatankowałem paliwo z wodą na Shelu!!! i dlatego pompa się zatarła, a opiłki uszkodziły wtryski. Przebieg orginalny, auto kupione w salonie. Nic nie było kręcone! to pewne. Poprostu N47 ma kilka wad, a ja pecha, że wszystko co wadliwe to mi siada. Jedyna dobra rzecz, to nowe części założone już są ulepszone i poprzednie wady nie występują. Napewno przyszły nabywca będzie zadowolony, że pakuje tyle kasy w auto, a prędzej czy później i tak je sprzedam. Pzdr,
  7. Jaki dół, po ostatnim wielkim remoncie silnika, wymianie pompy wtryskowej 4x pompowtrysków, rozrządu, uszczelek i innych małych rzeczy, dokładnie rok później urwała mi się klapka kolektora ssącego :( co za silnik, co za auto!!! Dodam, że auto dofinasowane, regularnie serwisowane itd. Jescze problem z dostępnością nowego kolektora. Może ktoś z was ma dojścia, gdzie na szybko mogę kupić nowy kolektor. W serwisie mogą sciągnąć ale nie potrafią się określić kiedy.
  8. A tam nie ma filtra po drodze? Normalnie jak podnie cokolwiek w ukladzie podrowadzania paliwa to i tak zostaje na filtrze, takaxjest idea filtru :mrgreen: ale moze sie nie znam... Mi padła pompa wtryskowa, która znajduje się juz za filtrem. Powodem zatarcia wtryskowej pompy paliwa była woda w paliwe. Tankowałem na shellu :) jeszcze to droższe paliwo. Jak by mi padła pompa paliwa która znajduje się w baku, to bym nawet nie zapłakał, bo ona koztuje grosze :) Pzdr.
  9. Hej, Ja tak miałem. Na trasie mi zgasła bez wcześniejszysz objawów. Okazało się, że pompa paliwa zatarta, opiłki z pompy uszkodziły wszystkie wtryski. No i remont mnie wyszedł około 13000zl. Wymieniłaem dodatkowo łąńcuch rozrządu bo i tak silnik był na wieszchu. Za to teraz pali bardzo mało 5,4 średnie :) może kiedyś się zwróci heheh Pozdro Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.