no tak, miałem kiedyś audi i dlatego napisałem pompowtryski!! kupowałem wytryski bosha piezo, ale to bez znaczenia. Nie mam części katalogowej, bo jestem za granicą, a autem zajmuje się mechanik, więc nie mam teraz dostępu do wyciągniętego kolektora. Usówać klapek nie chcę, bo lubię mieć orginał, a nie iść po łatwiźnie i usunąć klapki, wiem mogę rozpętać burzę! Używek, też nie chcę zakładać, bo nie ufam, w gre wchodzi tylko nowy kolektor. Mam nadzieje, że koleszka ogarnie i załatwi w miarę szybko. Co do przebiegu, auto kupiłem miało około 170 000 km, pompa i wtryski padły bo zatankowałem paliwo z wodą na Shelu!!! i dlatego pompa się zatarła, a opiłki uszkodziły wtryski. Przebieg orginalny, auto kupione w salonie. Nic nie było kręcone! to pewne. Poprostu N47 ma kilka wad, a ja pecha, że wszystko co wadliwe to mi siada. Jedyna dobra rzecz, to nowe części założone już są ulepszone i poprzednie wady nie występują. Napewno przyszły nabywca będzie zadowolony, że pakuje tyle kasy w auto, a prędzej czy później i tak je sprzedam. Pzdr,