Skocz do zawartości

Lewyallegro2

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e36 touring

Osiągnięcia Lewyallegro2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. próbowałem na starym kompie ale stary jest od 1.6 a tu mam 2.5 z tym że iskry ani pompy też nie było... wiem, że żeby ominąć immo trzeba tylko zmienić kable miejscai we wtyczce x20 i któryś kabelek przy kompie odciąć ale nie mam pojecia ktory ew. może ktoś wie jak wymontować immo? żeby pozniej juz wszystko działało bez immo ? :) ew. schematy bym potrzebował
  2. a to wymontowałeś całkowicie immo? czy u Ciebie zostało to ominiente przez poprzepinanie kabli we wtyczce kabinowej x20 ? obecny komp od silnika jest bez immo... ale w aucie nadal tkwi a nie wiem jak to poodpinać żeby nie zrobić większego bałaganu :(
  3. dodam że to już nie pierwszy mój swap i nigdy nie było problemu ale auta były bez immo i silniki też, a w moim touringu napotkałem na taki problem ;/
  4. Witam was wszystkich Prosze was o pomoc ponieważ już dostaje białej gorączki jak wchodze do garażu problem polega na tym że auto miałem z immo.. jest to touring 1998r pierwotnie z m43b16 teraz siedzi w nim cały komplet z drugiego auta m50b25 bez immobilajzera ale auto nie ma iskry i nie podaje na pompke paliwa prądu. na innym forum znalazłem temat gdzie ktoś miał taki sam problem jak ja i przyjechał fachowiec zamienił dwa albo 3 kabelki we wtyczce x20 i auto odpaliło przynajmniej tak powiedzial właściciel auta ale nie wie które to były piny a kontakt z fachowcem zaginął jeśli coś wiecie proszę pomóżcie mój tel 791-122-351 puścicie strzałke i oddzwonie ew. na forum :) robi sie piekna pogoda a auto garażuje już od ponad tygodnia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.