Skocz do zawartości

kinia91

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kinia91

  • Urodziny 08.08.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 323i 2.5
  • Zawód
    pracownik Prokuratury

Osiągnięcia kinia91

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. kinia91

    323i wymiana tłumika

    Witam, kupiłam nowy tłumik sportowy do swojego BMW, oddałam go mechanikowi aby zamontował ale po sprawdzeniu stwierdził, że u mnie w aucie rura ma średnice 54 mm a przy tłumiku 50 mm i gdyby go mi zamontował to bym straciła na mocy w aucie i teraz nie wiem co robić bo inny kolega powiedział mi że ten tłumik mimo mniejszej średnicy i tak ma lepszy przepływ spalin niż fabryczny tłumik o średnicy 54 mm wiec nie powinnam odczuć żadnej różnicy przy codziennej jeździe a gdyby okazało się, że będzie już jakaś utrata mocy to tylko przy wysokich obrotach skutkiem tego może być mniejsza prędkość maksymalna i wolniejsze przyspieszania auta przy wyższej prędkości. Chciałabym się dowiedzieć gdzie leży prawda, czy zakładać ten tłumik czy szukać innego z taką samą średnica?
  2. Czy jest ktoś w stanie doradzić mi jakiej firmy mam kupić tylnie amortyzatory do bmw e36 323i ? - tak aby służyły mi przez lata? ( mam gwintowane zawieszenie- jeśli to istotne przy ich doborze). Z góry dzięki za pomoc!
  3. a zakładając , że mam padniety dwumas - to czy wymaga on natychmiastowej naprawy, czy można przy popsutym normalnie jeździć , czy przez to można coś dodatkowo uszkodzić?
  4. Chodzi o tarczę sprzęgła ?
  5. Ogólnie to nie znam się , ale z tego co mówił mi mechanik, to mam do wymiany. A objawia się to tym, że gdy cofam to szarpie mi autem, i tak samo jest podczas ruszania - nim nie wrzucę drugiego biegu, to szarpie mi strasznie autem. Wymienilabym na jakiś używany dwumas, ale obawiam się, że moze to przyczynić się do uszkodzenia albo silnika albo skrzyni biegow.
  6. Gdybym nie musiała wymieniać , to nawet bym nie zastanawiała się nad tym. Ale niestety muszę. A z tego co wyczytalam , to koło jednomasowe jest tak jakby częścią dożywotnią - nie tak awaryjne jak koło dwumasowe.
  7. Chcialabym dowiedzieć się, jakie częsci bedą potrzebne przy zamianie dwumasa na jednomas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.