Skocz do zawartości

sliverbolt

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sliverbolt

  • Urodziny 26.04.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 sedan 318is
    E36 sedan 318i
    E36 coupe 320
    E39 sedan 535
  • Lokalizacja
    Lwówek śląski

Osiągnięcia sliverbolt

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam dziś znów podłączyłem komputer "Delphi" pokazuje że wszystkie czujniki są sprawne poprawnie mierzą prędkość. W zakładce hamulce pokazuje się jeden błąd 49 - zasilanie, zaworu elektromagnetyczne. Co to za zawór i gdzie on się znajduje?
  2. Niby auto z fabryki wyjechało z tym silnikiem jak rozkodowalem VIN silnik się zgadza. Raczej nic się nie skopciło w sobotę podepne jeszcze raz komputer bo teraz nie mam do niego dostępu. Masz może info jakie wartości powinny spełniać piny na wtyczce tzn jakie napięcia na poszczególnych pinach?
  3. Jak narazie znalazłem tylko taki schemat był doczepiony do instrukcji co robić gdy nie działa abs tyle że po angielsku. Nie robiłem testu i nie odpinalem czujników z przodu ani nie zamieniałem przód tył jakoś spróbuje bo strasznie ciężko wypina się te piny z wtyczki łatwo uszkodzić. ewentualnie zamienię jeszcze tylne czujniki na inne o ile uda mi sie wykręcić nie uszkadzajac ich z drugiego samochodu. mam jeszcze inny schemat pod 97r ale do 328 bo 320 nie bylo ale różnicy nie ma raczej. mój moduł 34.52-1 164 094 abs/asct-es kurde znalazłem ten odpowiedni schemat poprawilem piny tak jak były na początku według schematu no i dalej abs święci tylko co jeszcze powinienem sprawdzic jeśli czujniki dobre jak sprawdzić zasilanie modułu? mierząc po kolei wszystkie piny na wtyczce modułu pokazało: pin 8-11.33v 15-11.44v 26-1.7v 34-0.76v 35-11.60v 43-11.12v 51-11.74v na innych nie było zasilania. czy na jakimś jeszcze powinno być zasilanie?
  4. samochód jest z 97 na sterowniku siemensa tyle wiem roku sterownika absu nie mam ani jego numerów, będę musial go wykręcić i zobaczę dokładnie. czy były różne wersję schematów wogóle? jak masz jeszcze jakieś schematy tej wtyczki to chętnie przygarne bo nie mogę nic znaleść. ja posiadam tylko taki http://obrazki.elektroda.pl/2600954000_1390089057.png na real oem sugerująć się vin-em wychodzi na to że sterownik jest o numerach 34521163089 podaje ostatnie 7 cyfr vin-u: ep15867 w razie czego.
  5. dziś podłączyłem nowy komputer do samochodu i pokazuje że tylne koła niby kręcą się z prędkością 1km (samochód stoi w miejscu), jak rusze przednie dobrze mierzą prędkość a tył stoi w miejscu tzn 1km/h. pomocy nie wiem co jest nie tak. i następny problem zasilanie zaworu elektromagnetycznego jak to naprawić i gdzie szukać?
  6. airbag zrobiony pod fotelem kierowcy byla rozlaczona wtyczka od napinacza a pod fotelem pasazera wyrwany jeden kabelek od wtyczki tez przy napinaczu bledy usuniete i jest wporzadku. co do szyberdachu po prostu silnik byl zle ustawiony wzgledem pokrywy ale juz jest ustawione tak jak byc powinno. abs rozebralem wtyczkę przy module sprawdziłem i wychodzi na to ze sygnał dochodzi z czujników aż do wtyczki na przodzie 1009 i 1004 Ohm tył 989 i 980 Ohm. tyle ze piny byly w calkiem innych miejscach niz na schemacie tzn kolorowe 48,47,46,45 byly w dobrym miejscu a te czarne w calkiem innym miejscu wsadzilem je tak jak na schemacie i dalej cisza absu brak nie mam wiecej pomysłów. według schematu pin 34 odpowiada za zasilanie pojawia się w nim 0.74v. a jak wyciągnę przekaźnik abs to pojawia się na nim 11.70v nie wiem o co chodzi a i na pinie 27 byl jakis kabel niebieski z fioletowym paskiem gdzie go wsadzic bo na tamto miejsce dałem kabel od czujnika
  7. https://plus.google.com/app/basic/photos/115862710709252973217/album/6116814586423470001/6116814587489247010?cbp=lh5covtxe7jr&hl=pl&sview=20&cid=5&soc-app=115&soc-platform=1&spath=/app/basic/photos/115862710709252973217/album/6116814586423470001&sparm=cbp%3Doow5hjnrx9c%26hl%3Dpl%26sview%3D21%26cid%3D5%26soc-app%3D115%26soc-platform%3D1%26spath%3D/app/basic/photos/115862710709252973217/album/posts%26sparm%3Dcbp%253Doow5hjnrx9c%2526hl%253Dpl%2526sview%253D21%2526cid%253D5%2526soc-app%253D115%2526soc-platform%253D1%2526pgpnum%253D1%2526spath%253D/app/basic/photos%2526sparm%253Dhl%25253Dpl%252526gpsrc%25253Dgpmobile:tier23 / jest znalazłem okazało się ze wtyczka była urwana/ucieta ściągam te gumę co na zdjęciu ciągne po kolei za kable i znalazłem podłączyłem na krótko czujnik i działa wystarczy teraz puścić kabel z wtyczką i założyć nowy czujnik bo mój z masakrowany ale najważniejsze że kontrola gaśnie. Kwestia klocków zamknięta zostaje abs z którym komputer się nie łączy szyberdach i poduszka. Czy rozpiera wtyczka pod fotelem kierowcya może powodować błąd airbagu?
  8. Tak z tyłu są tarcze. Zaraz idę podłączyć czujnik temperatury zewnętrznej i biorę się za hamulce. Jak w sedanie robiłem zworke we wtyczce gdy nie miałem czujnika to gasla kontrolka. Zdjęcie licznika
  9. Wydaje mi się ze mam uszkodzona poduszkę w prawych drzwiach bo obudowa tapicerki tak jakby odpadła i tak wisi w lewych drzwiach trzyma się idealnie poduszki. Ale mogę się mylić. Czy czujnik klocków będzie pasował z sedana? jak tak to przełoże bo i tak prawdopodobnie pójdzie na złom :( i którędy biegną kable do czujnika i jakie mają kolory może znajdę je w kabine np pod kanapą jest tam chyba jakaś wiaska zrobił bym zwarcie i zobaczymy czy gaśnie kontrolka.
  10. Rzeczywiście miałem włączony prawy migacz gdy świeciła się lampa juz myślałem ze coś jest nie tak. Co do czujników jest tylko z lewej na przodzie z prawej z tyłu brak czujnika tarcze jak i klocki są nowe myślałem ze jak ktoś wymieniał to zapomniał o nim zaglądam jeszcze do puszki, a tam tylko wtyczka od ABS-u wtyczki od czujnika klocków ani śladu :/ nie wiem co jest grane jutro podeślę zdjęcie licznika. Jestem z okolicy Lwówka śląskiego. Brat ma komputer jutro podepne się i zobaczę czy znajdzie który czujnik padnięty o ile połączy się z absem. Po zakupie samochodu tez podlaczalismy komputer ale patrzyłem tylko na błędy silnika był tylko błąd czujnika wału i 2-ga lambda. Na abs nie patrzyłem bo jeszcze nie wiedziałem ze uszkodzony bo nie było żarówki a od klocków byla przepalona.
  11. Witam Jestem świeżo po zakupie e36 coupe 2l i mam sporo problemów z elektryką Po wymianie wszystkich żarówek w liczniku okazuje się ze pali się ABS klocki i air bag. ponadto szyberdach nie chce się uchylić wgl ani drgnie jak naciskam przycisk nic się nie dzieje tak jakby nie było opcji uchylenia otwiera się normalnie, ostatnio też zauważyłem w nocy ze czasem świeci się prawa lampa nie wiem jak to możliwe pomaga pstrykanie przy włączniku świateł od podświetlania kokpitu plus wl/wył zapłonu. ABS sprawdziłem wszystkie czujniki miernikiem przednie pokazywały wartość 99 a tylnie 97k Ohm i z tyłu widać ze są to nowe czujniki, wiec wszystkie wartości są podobne czyli wychodzi ze są sprawne dowiedziałem się ze palący się ABS może powodować czujnik na serwie ale u mnie nie ma takiego nie wiem co jeszcze mogę spr.? Klocki tu dziwna sprawa bo jest tylko jeden czujnik w przednim lewym kole jest on cały dodatkowo zrobiłem zwarcie na wtyczce ale świeci się dalej w innych kołach nie ma czujników ani żadnych wtyczek z tyłu jak to w 320 tez są tarcze a w skrzynkach tylko wtyczki od ABS-u Proszę o pomoc
  12. dzieki sprawdze. bylem tez dzis na kompie ale nie chcial sie polaczyc i tylko wyskoczylo mi "błąd regulacji spalania stukowego" numeru bledu nie zapamietalem niestety. i czasmi sie zdazy ze w srodku i na zewnątrz samochodu czuć benzyne.
  13. Na prawdę nikt nie wie co to moze być?
  14. witam mam problem z moim silnikiem otóż po ostatniej jeździe silnik zaczął się dławić zrobił się mułowaty. stało się to w deszczową noc wjechałem w większą kałuże no i chwile po tym silnik spadał z obrotów tak jakbym puścił gaz trochę szarpał pojazdem, kompletny brak mocy dopiero po wciśnięciu sprzęgła i prze gazowaniu go odzyskał na chwile sprawność i tak w kółko. teraz jak uruchamiam zimny silnik wszystko jest ok pochodzi z 2 minuty dopóki nie złapie jakiejś tam temperatury i zaczyna szarpać silnikiem jakby nie ciągną na wszystkie gary no i obroty spadają aż zgaśnie przy bardzo niskich obrotach słychać chyba ze coś stuka pewnie panewki. :/ dodam jeszcze że podczas jazdy jak dopadnie mnie to, gdy puszczam gaz a on jakby zaraz po puszczeniu gazu szarpnie samochodem do przodu (tak jak w sprawnym silniku dodał bym gazu i zaraz puścił)i dalej to samo. Nie posiadam instalacji LPG. wyczyściłem silniczek krokowy nic to nie dało rozebrałem całkowicie kolektor dolotowy bo i tak musiałem zrobić rozrusznik po sprawdzałem niby wszystko ok powymieniałem gumowe przewody od podciśnienia i od listwy wtryskowej wyczyściłem trochę kolektor bo dolna część cała w oleju ale to ponoć normalne. jak odpinam przepływke nic się nie dzieje. odpinałem też sondę wtyczka była cala zalana, niby lepiej ale nie do końca jestem pewien bo na krótko odpalałem silnik. ogólnie mam wrażenie ze dzieje sie to w wilgotne dni samochod niestety cały czas stoi na dworze. proszę o podpowiedzenie co może powodować takie zachowanie. dziś jeszcze postaram się wymienić pompę paliwową i sprawdze czy nie nazbierało się syfu w baku. pozdrawiam zamieszczam jeszcze nagranie jak to wygląda mniej więcej https://www.youtube.com/watch?v=6dGqqrzwBRE&feature=youtu.be
  15. dobra już wiem co i jak po prostu pogubiłem te tunele z otworami na czujniki albo ich nie było.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.