Skocz do zawartości

Karczu

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 525d 2005, czarny sedan
  • Lokalizacja
    Andrychów

Osiągnięcia Karczu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ASO wyceniło mi to bodajże na 14K, z tym iż większość mechaników u których byłem łapało się za głowę na to co oni powypisywali. Generalnie właśnie też o wtryskiwaczach myślałem, często się taka przyczyna pojawia na forach, jaki byłby tego orientacyjny koszt? I druga sprawa, niedawno zmieniłem koła na letnie. 19 cali i profil 35. Możliwe, żeby to przez nie coś się działo? Mi się wydaje, że to z silnika, ale to może tylko takie odczucia i to od kół może przenosi takie drgania...
  2. A mogą to być poduszki pod silnikiem? Generalnie jak czytam trochę w sieci, to często taką potencjalną przyczynę podają.
  3. Zapomniałem dodać. Jakiś miesiąc-dwa temu byłem w ASO na przeglądzie i dostałem listę rzeczy, które wg nich byłyby do wymiany/poprawy w przyszłości: - łącznik stabilizatora lewy - osłona dolna prawa, osłona wnęki koła (przednia prawa) - podstawa podnośnika sam. - kabel plus aku, przewód minus, IBS, przewód adapt. IBS, adapter IBS - świeca żarowa + sterownik - filtr paliwa z podgrzewaczem - uszczelki kształtowe - dysza spryskiwacza - odpowietrznik - przewód ssący ze sterow. przepust. - pompa podciśnieniowa - kpl. części sprzęgła - trzpień kulisty - zaczep sprężynowy - śruba z łbem walcowym hermetyzowana, śruba ISA - dwumasowe koło zamachowe Czy w czymś z listy powyżej widzicie potencjalne przyczyny?
  4. Witam Moje auto: BMW E60, silnik 525d, rocznik 2005, skrzynia manualna. Mam nietypowy problem. Czasem zdarza się, że po odpaleniu silnika trochę za mocno on "buczy", silnik jakby drga mocniej niż powinien, jakby się cały trząsł. Po chwili to jednak zawsze ustaje i sytuacja się stabilizuje. Normalnie bym to pewnie zbagatelizował, ale czasem sytuacja zdarza się także podczas jazdy - co istotne, nie odkryłem żadnej reguły kiedy to się dzieje - czasem się po prostu zdarza, a czasem nie. Sytuacja przytrafiała mi się dotychczas tylko podczas jazdy np. obwodnicą, gdzie jedzie się szybciej, w mieście nigdy. Jadę np. na 4-5 biegu i zaczyna z przodu samochodu jakby drgać cały silnik, przez co całe auto się trzęsie i jakby lekko rwie, podskakuje od silnika. Trwa to jakiś czas, a później to ustępuje (z reguły jak już wjadę w "cykl miejski"). Ktoś wie co może być przyczyną? viewtopic.php?f=73&t=117891
  5. To Będzina mi niestety nie po drodze... :) Ale dzięki!
  6. Zabawna sytuacja. Byłem w jednym warsztacie i po 3 minutach pobór prądu wskazywał na 0,05, a w kolejnym auto stało wyłączone 2h i po tych 2h pokazywało pobór na poziomie ok 0,40... Muszę chyba gdzieś jeszcze jeden pomiar wykonać bo nie podejrzewam aby auto żartowało sobie ze mnie z okazji 1 kwietnia.
  7. Byłem 2 tygodnie temu w ASO BMW i nie miałem żadnych błędów chyba. Aku mam na 81%, ładowanie też dobre. Teraz auto zostawiłem na 2h u jednego mechanika żeby popatrzył, tzn. aby auto się wyciszyło bo po wyłączeniu zawsze jeszcze jakiś czas pobór prądu jest. Za godzinę tam jadę. Ale chyba skończy się na tym, że pojeżdżę jeszcze jakiś czas i zobaczę jak aku się będzie trzymać. Najwyżej wymienię. A co do kodowania nowego aku to jak to wygląda? Na czym to dokładnie polega i gdzie to mogę zrobić?
  8. Ale ja nie miałem zamiaru tak robić :) Po prostu się z kimś sprzeczałem więc spytaliśmy na forum.
  9. Witam Moje autko BMW E60 525d z 2005 roku, sedan z manualem. W niedzielę bezproblemowo (za wyjątkiem problemów z nawigacją, której płyty nie widziało auto i nie chciało też jej "wypluć") zrobiłem jakieś 100-120 km i wróciłem do domu. Rano potrzebowałem jechać do miasta a tu niemiła niespodzianka, akumulator padł. Kontrolki szalały (typowe dla tego auta), trochę jeszcze popróbowałem i akumulator już padł i nic nie migało, nic nie pykało po przekręcaniu kluczyka. Naładowałem więc akumulator i pojechałem nazajutrz do mechanika. Tam stwierdzono, że akumulator dobry. Jak podpięliśmy na wyłączonym aucie do miernika to pokazało pobór na 0,05. Powiedzieli, że to pobór jakby np. była jakaś żaróweczka zapalona w aucie lub coś podobnego. To prawda? Macie jakieś pomysły gdzie może uciekać prąd z aku lub dlaczego mi wtedy padł akumulator? Może w tym aucie pobór 0,05 jest normalny, a aku po prostu się rozładował? A może przez to że ta płyta utknęła mi wtedy w navi i tak została? Nie mam pomysłów... A nie chciałbym podobnej sytuacji gdzieś dalej poza miastem :) Pozdrawiam
  10. Nie bardzo rozumiem?
  11. No czyli miałem rację, dzięki za info, temat to zamknięcia.
  12. Witam Mam proste pytanie, czy do BMX X5 (rocznik 2001) w wersji sprzed liftu wchodzi (tzn. czy pasuje) maska z tego samego rocznika ale ta która była wykonana po lifcie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.