Skocz do zawartości

Daniel735

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 735iA 96"

Osiągnięcia Daniel735

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dobre pytanie :) zależy mi na tym, żeby doprowadzić technicznie tak żeby można było jeździć a następnie wygląd a jak już w zawieszeniu się coś posypie to się wymieni a na razie trudno stwierdzić co wymienić :/ I tak dobrze, że drogi coraz lepsze i te defekty ujawniają się tylko na dziurach. A jeszcze nasuwa mi się jedno pytanie, gdyż jak się auto odpali zaczyna trochę nierówno pracować dopóki się nie zagrzeje, później chodzi jak w zegarku... Co może być tego przyczyną?
  2. Dziękuje za odpowiedź, w najbliższym czasie postaram się wymienić olej w skrzyni jak i resztę płynów w aucie, a co do zawieszenia będę jeździł jak jest a jedyne co to wymienię amortyzatory i założy się niższe sprężyny. Co do wentylatora to jednak myślę że chodzi on zbyt ciężko i możliwe, że pomoże nasmarowanie go ale to wszystko dopiero w weekend. Jeśli uda mi się rozwiązać któryś z problemów dam znać. Pozdrawiam Daniel
  3. Witam! Jestem tu nowy, gdybym źle umieścił temat lub powtórzył (szukałem trochę ale nie znalazłem takich przypadków) to bardzo przepraszam, a tak to może zacznę od początku :) Kilka dni temu kupiłem okazyjnie e38 735 w automacie (steptronic) z roku 1996. Auto ma przejechane 228k km podobno oryginalny przebieg, jest książka itd ale sam silnik działa idealnie, równo i cicho. Auto ma rozbite drzwi i błotnik od kierowcy (100% sprawne uszkodzone wizualnie) a pochodziło z Holandii i stało kilka lat. BMW nie miało akumulatora ale znalazł się jakiś mały żeby się wybrać na testy. Od początku z silnikiem wszystko jak należy ale skrzynia a trybie automatu nie chciała wrzucać z 3 na 4 ale gdy się zmieniło manualnie zostawała na 4 i dalej na 5 już samo wrzucało... Z czasem im dłużej auto jeździło czasami wrzuciło 4 ale przy spokojnej jeździe, teraz jak już zrobiło się nią ok 350km wrzuca niemal za każdym razem tylko przy bardzo dynamicznym przyśpieszaniu nie chce zmienić (cały czas mowa o trybie D, na trybie Sport sama zmienia wszystkie biegi). Wydaje się, że skrzynia też zdrowa bo nie ma najmniejszego szarpania, czegokolwiek przy zmianie i tylko teraz da się usłyszeć na trybie D przy ok 80-90km/h na piątym biegu (obroty wynoszą ok. 1500) ciche trzeszczenie, szelest jakby zwarcie (...aż ciężko wytłumaczyć ten dźwięk) wydobywające się z lewarka wewnątrz auta. Drugi problem to bardzo kiepskie prowadzenie na dziurach, wtedy również słychać głuche tłuczenie się czegoś z przodu ale wydaje się, że nie są to amortyzatory ani maglownica bo nie ma luzów przy skręcaniu ani niepokojących dźwięków. Czy któryś z forumowiczów miał podobne problemy lub coś mu przychodzi do głowy na temat tych wad? I takie małe pytanko, gdyż w tym silniku 3.5l v8 235km niemal cały czas chodzi wentylator (gdy auto stoi w miejscu) a dodam, że trzyma stałą temperaturę, czy tak ma być czy powinien się chociaż na jakiś czas wyłączyć? Proszę o jakieś sugestie :) Pozdrawiam Daniel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.