Skocz do zawartości

Ciowiec

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ciowiec

  • Urodziny 20.09.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318i '84
    E39 528iA '96
    R1100RS '94
  • Lokalizacja
    podkarpacie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ciowiec

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, mam na sprzedaż bardzo rzadko już dziś spotykaną przedliftową kierownicę drewnianą do BMW E38 i E39, kupioną przed kilku łaty po długich poszukiwaniach na eBay, dziś już rarytas. Stan jak na zdjęciach - drewno do renowacji, skóra w stanie dobrym. Na sprzedaż sama kierownica, bez poduszki powietrznej i przycisków. W razie pytań proszę o kontakt.
  2. Poniżej więcej zdjęć:
  3. Witam, Przedmiotem ogłoszenia jest kompletny silnik S52B32 US 240 KM (z wiązką, kolektorem dolotowym, wydechowym), moim zdaniem najlepszy silnik z serii M52, i jeden lepszych benzynowych R6 BMW ever, na żeliwnym bloku, praktycznie plug&play w miejsce M52B28 - obeznanym nie muszę przedstawiać jego zalet. Silnik ściągnięty z USA z rozbitej tyłem E36 - miałem go swapować do swojej E39, jednak zmianiły się priorytety życiowe. Silnik po przebiegu ~ 113 tys mil., moim zdaniem w bardzo dobrym stanie (samochód był do końca sprawny), czysty, wałki jak na zdjęciach poniżej, cylindry zalane olejem, wał obracany co jakiś czas. Cena jaka mnie interesuje to 21 000 PLN. Aktualnie na Ebay są w cenach 3300 - 5500$ (sprawne), sprowadzenie kosztowało mnie ~4000 PLN, więc uważam że cena jest ok. Odbiór tylko osobisty, ~ 30 km od Rzeszowa, kontakt na priv.
  4. Czyli przynajmniej w jednym punkcie E39tka będzie lepsza :-)
  5. Auto z prawie 300k na budziku raczej nie będzie bezproblemowe w sposób jaki Ty rozumiesz. Bardziej szukałbym czegoś w oryginale na kształt np: http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-530i-e39-2002-30000-pln-wroclaw/ http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-525i-e39-2002-49000-pln-wroclaw/ Dodatkowo szwajcarskie pochodzenie jest na duży plus /w pierwszym przypadku/ - bardzo zadbane auta, rygorystyczne warunki badań technicznych, mało rdzy
  6. Choroby ciąg dalszy, zakupione na ebay zagłówki z E65: Niestety chwilę na nie poczekam aż dopłyną z US ;p docelowo tak to ma wyglądać: Chodzi mi jeszcze po głowie zakup i zlecenie obszycia skórą deski i tunelu. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie ? Deski z M5 są dostepne w US, ale koszt ~500$ plus transport, cło, zrobi się z 4 kPLN...raczej odpada.. i wszystkie 3 szt z ebay są do poprawek ... Co myślicie ? Obszywane elementy zbliżą się wylgadem do oryginału ? leatherworkshop.pl - w galerii mają sporo ciekawych projektów, może tam uderzyć... ?
  7. Pewnie trzeba będzie się tym zająć... W międzyczasie dotarł gadżet:
  8. Tu masz ładne: https://www.olx.pl/oferta/skora-m-pakiet-zadbana-e39-m-bmw-komplet-elektryka-wnetrze-sedan-CID5-IDDL3yx.html Sam się nad nimi zastanawiałem, ale ostatecznie kupiłem kontury
  9. Więc jedziemy z czyszczeniem - przyszły fotel pasażera: I Przyszły fotel kierowcy: Nie wygląda to najgorzej, szczególnie w zestawieniu ze stanem początkowym... pytanie czy podejmować się pełnej renowacji czy można to odłożyć w czasie, no i czy przez ten czas uszkodzenia nie będą się jakoś szczególnie powiększać ?
  10. Za fotele zapłaciłem 2000 PLN + 400 transport. Tylko zwróć uwagę że do tego jeszcze dojdzie: - zestaw do czyszczenia ~100PLN, - nowe osłony boczne + kilka spinek ~300 PLN - naprawa/wymiana uszkodzonej tylnej kieszeni przy fotelu pasażera ~400 PLN - prawdopodobnie w dalszej kolejności renowacja - uzupełnianie ubytków, malowanie ~200-250 PLN Różnie ludzie sobie je cenią, od ~1600 zł za stan średni aż do 2500-3000. Z tym że szare w dobrym stanie rzadko się trafiają - przez ostatnie 3-4 miesiące widziałem 2 znosne komplety, z czego ja kupiłem jeden. I praktycznie w każdym przypadku jest coś do zrobienia..
  11. Specjalnie zarejestrowałem się na pokazywarce, żeby zdjęcia były na dłużej - poprawiłem, może tym razem będzie lepiej... Zestaw Colourlock z mocnym cleanerem dotarł - pierwsze próby bardzo pozytywne, syf schodzi cąłkiem sprawnie :8) :8) . Wrzucę fotki po skończeniu czyszczenia.
  12. Na razie porządnie je wyczyszczę mocniejszym środkiem z colourlocka - zobaczymy jaki będzie efekt. Póki co pianka do czyszczenia BMW nie daje rady :? Poniżej ciekawy temat o renowacji - jednak kontury robią wrażenie. https://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=868057 Podejrzewam, że nawet dziś ciężko byłoby znaleźć nowe auto klasy średniej/wyższej nie-premium z fotelami o tak dużych możliwościach regulacji, a dodając jeszcze możliwość wentylacji byłyby pewnie bliskie ideału :8)
  13. madseason dzięki :D Mały update - udało się zamontować wydech. Jak dla mnie dźwięk jak najbardziej na plus - wreszcie słychać R6 :D, jednak w zakresie ~1000 - 2000 obr./min. przy częściowym i pełnym obciążeniu jest nieco za głośno w kabinie. Jedno z rozwiązań: jazda w trybie sport - wtedy silnik utrzymuje nieco wyższe obroty niż normalnie i jest ok :D :D Wygląd też dokładnie taki jak chciałem - dyskretny, bez zbędnych końcówek, ukryty pod zderzakiem :D Oraz ostatni zakup, wisienka na torcie :8) :mrgreen: - Kontursitze z E38 polift anglik. Chwilę na nie polowałem - nie pojawiają się często, trzeba było szybko reagować :D Wymagają gruntownego czyszczenia i odnowienia ale nie mają większych uszkodzeń. Co myślicie o zestawie do regeneracji pod kolor firmy Colourlock - uzywał go już ktoś, dobrze dobierają kolor na podstawie palety BMW bez wysyłania próbki ?: https://allegro.pl/oferta/zestaw-turbo-strong-do-kompleksowej-renowacji-skor-7580594744 Fotki jeszcze z E38 - przyszły fotel kierowcy bardzo ładny: Z fotelem pasażera trochę gorzej, ale jak najbardziej do uratowania: Niestety, odchylana kieszeń przysżłego fotela pasażera kierowcy jest uszkodzona - wyłamane zawiasy..
  14. Ostatnio nie dzieje się za wiele, w międzyczasie były jakieś drobne wymiany, serwis olejowy, dołożyłem chwyty na kubki: Ostatnio dotarł również uzywany wydech Magnaflow 16547, montaż na wiosnę: Zajrzałem pod pokrywę zaworów S52 - trochę się obawiałem tego momentu, ale chyba tragedii nie ma: PS Jaki hosting zdjęć polecacie, tak aby fotki nie znikały po kilku miesiącach ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.