
Gobieslaw
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Dolnośląskie
Osiągnięcia Gobieslaw
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Czy E-36 Coupe z 1991-92 to złom?
Gobieslaw odpowiedział(a) na yosfer temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Cześć, Ja mam E36 316i z 1992. Kupiłem od osoby która ma 70 lat i nie paliła. W praktyce dziadek jeździł tym autem na działkę i do kościoła. Garażował je i naprawde widać że dbał. :modlitwa: Mam je prawie półtora roku i jedyne co robię to wymieniam olej, klocki hamulcowe no i zagazowałem ją (BRC z wtryskiem). Wiec można znaleźć model z 92 który jest w dobrym stanie ale się naszukasz. pozdrawiam jacek. -
Dzieki wielkie. Znaczy się będę niedługo szczęśliwym posiadaczem aluminiowych felg. Czy na coś powinienem zwrócić uwagę podczas zakupu? Jakie marki polecacie? pozdrawiam jacek
-
Cześć, może wyda się Wam to głupie ale jestem początkującym użytkownikiem samochodu wogóle i mam w związku z tym kilka pytań: - mam 31i E36 i chciałbym kupić alufelgi. Jaki rozmiar moge sobie zamontować? Jaki polecacie? Czy 15'' jest ok? Czy może lepsze byłyby większe? - nie mam nigdzie przy swojej kierownicy dźwigni ustawienia kierownicy :?: Jakieś zagłębienie pod kierownicą jest ale nie ma tam tej dźwigni... Czy jest możliwe że w tym modelu po prostu czegoś takiego nie ma? A może poprzedni właściciel coś z tym zrobił? Z góry dzięki za odpowiedź. pozdrawiam Jacek
-
Cześć, od kilku dni moje autko zaczęło się dziwnie zachowywać. Rano jak odpalam lub po pracy (czyli zimny silnik) gaśnie bez powodu. Po przejechaniu kilku kilometrów samoczynnie problem ustępuje ale strasznie mnie to wkurza że na dystansie 5 kilometrów potrafi zgasnąć przy każdych światłach. 2 miesiące temu przerobiłem autko na gaz ale gaśnie zarówno na gazie jak i na benzynie. Na pewno ktoś już miał podobny problem więc proszę o pomoc: - co się dzieje - do kogo z tym uderzyć - ile to powinno kosztować parametry: - 1.6 E36 z 1992r. - instalacja gazowa sekwencja BRC pozdrawiam Gobieslaw
-
Witam wszystkich. Kupiłem swoje autko z odłączoną sprężarką klimatyzacji ponieważ jak twierdzi poprzedni właściciel "posypały się w niej łożyska". Stwierdził także że nie ma możliwości naprawy sprężarki tylko trzeba ją wymienić. Klima nie działa w tym aucie od prawie 2 lat. Nie znam się na klimie i chciałbym Was zapytać: 1. ile kosztuje używana sprężarka do E36 1.6 z 1992r? 2. jakie czynności musi wykonać serwis aby uruchomić klime? 3. ile to wszystko mniej więcej kosztuje - robocizna, części, nabicie, uruchomienie? 4. czy w okolicach Legnicy - Wrocławia znacie jakiś serwis który mógłby mi to zamontować i doprowadzić do stanu używalności. Zaznaczam iż nie chodzi mi o nową sprężarkę bo koszt takiej to 3500 PLN. Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam Jacek
-
Witam wszystkich, założyłem do swojego auta (E36, 92, 1.6) gaz sekwencyjny. Zatankowałem do pełna (Orlen) i cieszyłem się jazdą jak dziecko :D Zadnych spadków mocy, wszystko tak jak na benzynce. Na 36 litrach gazu przejechałem 327 Km więc wyszło pięknie. Zatankowałem kolejny bak (Shell) i nagle zaczęły się dziać dziwne rzeczy: Przyśpieszenie na niskich obrotach powoduje coś tak jakby chwilową "czkawkę" po czym dopiero następuje normalne przyśpiesznie. Zadzwoniłem do gazownika to powiedział mi że po prostu silnik dostaje za mało gazu i jak przyjadę to mi podkręcą. Ma niby palić więcej ale nie bedzie efektu czkawki. Jakim więc cudem przejechłem ponad 300 kilometrów bez czkawki? Czy to możliwe że teraz trzeba podregulować a wcześniej to nie było potrzebne? Może koleś chce załatwić problem po najmniejszej linii oporu i dlatego proponuje większe zużycie gazu? Proszę o pomoc i z góry dzięki. I druga sprawa. Mam instalację firmy BRC, są tam takie piękne diody (4 sztuki) wskazujące poziom gazu. Jednak w mojej instalacji to fikcja, gasną kiedy chcą, na rezerwie przejeżdzam 200 km, po 30 km gaśnie pierwsza itp. Czy ktoś już miał coś podobnego? pozdrawiam Jacek == ZUS z pewnością jest instytucją przestępczą, ale nie można nazwać jej zorganizowaną
-
Witam, dziekuję za informację. W sumie to już się zdecydowałem. Przerobienie auta na gaz i to w sumie jak czytam dosyć dobrej firmy pozwoli mi na dużo więcej jazdy w ciągu miesiąca niż na paliwie. Do pana o pseudonimie chriscross zadając pytanie liczę na odpowiedź a nie komentarze na temat mojego statusu majątkowego. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia to się nie wypowiadaj, bez takich żenujących komentarzy forum będzie bogatsze w konkretne informacje pomagające podjąć decyzję. Posiadam według mnie wspaniałe auto i jestem z niego bardzo zadwony. Jazda moim autkiem to sama przyjemność ale niestyty przerarza mnie comiesięczny rachunak za paliwo rzędu 400 PLN. Uważam że zainstalowanie gazu jest tutaj uzasadnione ekonomicznie a jednocześnie dosyć nowoczesna instalacja gazowa pozwoli mi zachować dotychczasowe osiągi. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam i jak tylko jutro "zagazuję" moje autko opiszę wrażenia. pozdrawiam Jacek
-
Może uściślę swoją poprzednią wypowiedź: co możecie powiedzieć o następującej instalacji: SYSTEM FLY SEQUENT 24 FIRMY BRC więcej informacji na temat tego systemu znajduje się poniżej: http://www.abart.com.pl/oferta.php?id=6&w=4 No i jeszcze pytanie o firmę ABART. Czy ktoś u nich już się zagazowywał? Jakieś opinie? Chciałbym w przyszłym tygodniu założyć i chodzi o koszt: ok 3500 plus koszt kredytu to wychodzi jakieś 4000 PLN :? BMW 316i E36 1992r. w super stanie i planuję jeszcze kilka lat na niej pojeździć. W mieście pali ok. 10 l. a na trasie 8. pozdrawiam Jacek
-
Witam, co możecie powiedzieć o następującej instalacji: SYSTEM FLY SEQUENT 24 FIRMY BRC więcej informacji na temat tego systemu znajduje się poniżej: http://www.abart.com.pl/oferta.php?id=6&w=4 No i jeszcze pytanie o firmę ABART. Czy ktoś u nich już się zagazowywał? Jakieś opinie? Chciałbym w przyszłym tygodniu założyć i chodzi o koszt: ok 3500 plus koszt kredytu to wychodzi jakieś 4000 PLN :? BMW 316i E36 1992r. w super stanie i planuję jeszcze kilka lat na niej pojeździć. W mieście pali ok. 10 l. a na trasie 8. Przeszukałem cały wątek (23 podstrony :D ) ale nie znalazłem nic o firmie BRC i tej konkretnie instalacji. Czy ktoś ma jakieś wrażenia z instalacji tego typu i auta podobnego do mojego? Czy warto? Dzisiejsze ceny paliwa raczej sugerują instalacje gazu, z drugiej strony spalanie paliwa nie jest zbyt wielkie w porównaniu do wyznań niektórych forumowiczów :jawdrop: Dodam iż jeżdżę dosyć dużo (a przynajmniej zamierzam po przerobieniu na gaz) więc bardzo proszę o info. pozdrawiam Jacek
-
Zaproponowali rozwiązanie jakiejś włoskiej firmy BRC opis co montują znajduje się poniżej: http://www.abart.com.pl/oferta.php?id=6&w=4 pozdrawiam Jacek
-
Witam wszystkich, posiadam 316i z 1992r i postanowiłem zainstalować w moim autku GAZ. Co sądzicie o firmie ABART? (http://www.abart.com.pl/). Jestem z Legnicy i za bardzo nie wiem gdzie mógłbym zainstalować instalację gazową. W firmie ABART będzie mnie to kosztować około 3500 PLN więc koszt jest duży. Dodam iż moja znajomość w temacie samochody ogranicza się raczej do odpalenia i radości z jazdy więc jestem kompletnie zielony. Przeczytałem wątek związany z gazem ale teraz mam zgryza związanego z wyborem warsztatu. Jak mówiłem jestem z Legnicy ale jeżeli ktoś zna jakiś dobry warsztat w promieniu do 100 KM to będę bardzo wdzięczny. pozdrawiam Jacek
-
Zrobiłem test i z kontrolkami wszystko jest ok. Więc jak mniemam przyczyna leży po stronie pływaka. Czy oprócz pływaka może być coś jeszcze? Z poprzednich postów wyczytałem że można w łatwy sposób to naprawić lutując cośtam w pływaku? Czy to prawda czy po prostu kupić nowy i mieć to za sobą? Z góry dzięki
-
Dzięki, dzisiaj sprawdzę kontrolki a jeżeli to coś poważniejszego to na pewno się jeszcze odezwę. Dzięki!
-
Hmmmm ale jak, możesz mi dać jakąś wskazówkę ja się do tego zabrać Z góry dzięki Jacek
-
Witam, coś się stało z kontrolką poziomu paliwa. Po tankowaiu zatrzymała się na poziomie rezerwy i za nic nie chce wskazać poprawnego poziomu. Przy wyłączonym silniku karnie opada na lewą stronę a przy włączaniu podnosi się ale tylko do poziomu rezerwy. I tak uparcie..... :evil: Czy ktoś z Was wie czym to może być spowodowane i jak temu zaradzić? Oczywiście dodam iż stukałem i pukałem w szybke ale to nic nie dało. Moja maszynka to 316i E36 z 1992. BTW. Kupiłem to cacko 3 tygodnie temu i jest to moje pierwsze auto i jestem zachwycony. Kapitalna zabawka. pozdrawiam Jacek