Skocz do zawartości

masajek

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O masajek

  • Urodziny 31.05.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d xDrive 2016
  • Lokalizacja
    Ostrów Wlkp.

Osiągnięcia masajek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Prosiłbym o sprawdzenie VIN: WBA5E71010GZ94483 czy autko podlega akcji. Z góry dziękuję!
  2. Kurdę, jak czytam zamieszczone tutaj raporty spalania, to mnie ch** strzela. Jeżdżę naprawdę ekonomicznie i spokojnie - rodzice maja GLK 220 CDI 170 KM 4Matic po lifcie i mój rekord to 4.8l w trasie, zejście do 5, 5.5l nie stanowi problemu. Mam od kilku dni F10 520d xDrive 190 KM, opony 18" run flat - dzisiaj odcinek 50km (7-8 km miasto, 42km trasa) i średnie spalanie komputer wskazał 6.1l. Jechałem mega spokojnie, niewiele wyprzedzania, program ECO. Powrót z pracy do domu (miasto, odcinek 3km) spalanie wg komputera 10.5l. Nie wiem od czego to zależy, bo czasami potrafi mi pokazać równe spalanie na poziomie 3.3l przy równej prędkości - 70km/h, po czym przyspiesze do 90km/h i pokazuje spalanie rzędu 7.6l przy równej prędkości. Autko pochodzi z lutego 2016r. Czytałem, ze silnik jest ekonomiczny, ale poki co jestem niemile zaskoczony. A jak czytam, ze niektórzy potrafią mieć spalanie rzędu 6-7l jadąc 150km/h na autostradzie, to pytam jak to kuzwa możliwe?!
  3. Witam. Czy mógłbyś sprawdzić vin: WBA5E71010GZ94483 czy podlega akcji? Z góry dziękuję!
  4. Koledzy pomóżcie raz jeszcze. Zastanawiam się nad kupnem F10 525xDrive z 09.2014r. Znalazłem taką oto ofertę: http://allegro.pl/bmw-f10-525xda-salon- ... 19446.html Auto pasuje mi praktycznie pod każdym względem. Moje wątpliwości budzą następujące kwestie: 1) przebieg 96.000 km - autko pierwszą rejestrację miało na początku września 2014r., a więc w 2,5 roku ma prawie 100.000 km na liczniku, co uważam jest dużo. Przy przebiegu ok. 8.000 km były wymieniane drzwi lewe przednie i tylnie, ponieważ inny uczestnik ruchu zahaczył pojazd; przy przebiegu 90.000 km wymieniane obie turbiny, gdyż ponoć klapa w jednej się nie domykała (z jednej strony fajnie, bo jednak są nówki, z drugiej strony nie wiem czy BMW samo z siebie wymieniłoby obie turbiny z błahego powodu); na początku lutego 2017r. wykonano duży przegląd - olej, wszystkie filtry, dezynfekcja klimatyzacji, kontrola pojazdu; wymieniono także obie osie, też niedawno - ponoć xDrive dał mocno w kość. Właściciel twierdzi, że to wszystko; Niby wszystko ok, wiem już że istotne części wymieniono i mogę przypuszczać, że na kilkadziesiąt tysięcy km mam święty spokój - chyba że się mylę; 2) właściciel - właścicielem pojazdu jest firma (jedyny właściciel), która w swoim PKD (działalność gospodarcza) ma zaznaczony wynajem pojazdów, toteż zakładam że autem poruszali się różni użytkownicy. Trudno mi to opisać, ale to trochę jak świadomość, że spotykasz się z laską, która w przeszłości miała (potencjalnie) masę partnerów - z jednej strony doświadczenie, z drugiej strony wszechstronnie zużyta ;) - bez urazy, po prostu daję taki przykład; 3) znowu przebieg - mam raptem 4.000 km żeby przedłużyć BRI (koszt na poziomie 4.200 zł netto na 5lat/200.000 km); czy warto mi w tej sytuacji również przedłużać BSI? (myślałem do 120.000 km); 4) felgi - pojazd jest obecnie na felgach 20", opony o niskim profilu - jak to się ma do komfortu jazdy, ogólnego spalania, zużywania opon, itp.? Co o tym sądzicie? Auto warte swojej ceny? O co pytać jeszcze właściciela przed podjęciem ostatecznej decyzji? Proszę o konstruktywne opinie, gdyż nagli mnie czas (31.03.2017r. - koniec przedłużania pakietów serwisowych w BMW), a interesuje mnie Wasze zdanie.
  5. Witam! Bardzo proszę o pomoc. Chcę kupić swój pierwszy samochód - padło na f10 525dx. Znalazłem fajną ofertę u AUTO REDUTA z Warszawy. Rok produkcji 2014r., pierwsza rejestracja 11.2014r., kupiony w salonie w Katowicach, M pakiet zewnętrzny + kierownica z M pakietu, przebieg 52.000 km, pierwszy właściciel, brak uszkodzeń, kremowa skóra, różne bajery, gwarancja producenta do 11.2016r., itp., cena: 150.000 zł, przy czym auto jeszcze jest w kredycie i jak się zdecyduję mam wpłacić zaliczkę w wysokości 10%, kredyt zostanie szybko spłacony i po tygodniu auto mam mieć do odbioru. Ogólnie bardzo mi się podoba. Mam umówione sprawdzenie pojazdu w serwisie BMW. Moje wątpliwości/pytania. 1. Jakiego spalania mogę się spodziewać, realnego? Dodam, że jeżdżę spokojnie, póki co na Mercedesach (C220 i GLK220 4Matic [poliftowy] osiągałem bardzo niskie spalanie, na trasie nawet poniżej 5l/100km). Głównie będę jeździł po mieście oraz dojazdy po 1-2 razy w tygodniu do miejscowości w promieniu 30 km. Niestety znalazłem jedynie 2 raporty spalania nt. poliftingowej f10 z tym silnikiem i są one bardzo skrajne. 2. Jakich przypadłości mogę się spodziewać? Wiem, że poprzedni silnik, głównie w 520d, był dość mocno awaryjny. 3. Czy ktoś miał do czynienia z AUTO REDUTA z Warszawy? Czy jest to rzetelna firma, czy mam się czegoś obawiać? Jakie macie doświadczenie z nimi/co słyszeliście? 4. Jakieś ciekawe wskazówki/spostrzeżenia dotyczące samego pojazdu i silnika? Bardzo proszę o wasze zdanie, ponieważ widzę, że jesteście doskonale zorientowani. Rozmawiałem z mechanikiem, który zajmuje się naprawą BMW oraz znajomym, który ma f11 z 2012r. - opinie są bardzo pozytywne, ale chciałbym poznać wasze. Odpowiadając na ewentualne pytania - tak, przeczytałem prawie wszystkie posty w tym dziale i nie, nie interesuje mnie 520d lub 535dx. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.