Skocz do zawartości

leszek G

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10, Q3
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zawód
    Elektromechanik

Osiągnięcia leszek G

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Cichszy... Jeżeli ktoś choć liznął akustyki wie, że wystarczy przekręcić mikrofon o 10 stopni, ustawić wyżej o 10 cm albo mierzyć ciut inne pasmo a wynik może być różny nawet o 6dB (czyli x 4) Równie ważne jest źródło hałasu, czy jest to szum opon przy 200km/h na niemieckiej autostradzie, czy szum powietrza a może odgłosy silnika? Każdy może sobie wybrać co go najbardziej irytuje :D Mnie stukot opon F10 na naszych wyrwach. To nie są proste sprawy a testy i różnice 1dB potwierdzają tylko bardzo zbliżony poziom wyciszenia. Ps starsi kierowcy i tak nie usłyszą więcej niż 14kHz ze zdychającego turbo...
  2. Galeria z G30 na razie pusta. Trochę przebieram nogami z ciekawości, jakie będzie to pierwsze G30 na forum :) Mogę to porównać tylko do odbioru 126p ze Zduńskiej Woli w latach minionych...
  3. Co mnie obchodzi rząd? Chodzi o to, że będąc zamożniejszą częścią społeczeństwa powinno się utrzymać fason, zakładać czystą bieliznę, umieć dostosowywać do aktualnych przepisów, płacić należycie pracownikom a podatki płacić w Polsce. Auto firmowe wykorzystywać dla celów firmowych. Niektórzy (to nie do Ciebie) nigdy nie wylezą ze swojej jamy i nie ogarną słomy z butów. Tacy właśnie psują wizerunek BMW. Potrafią wyłącznie płakać na akcyzę, vat, podatki, pogodę i złych rodaków...Nawet gdyby akcyzy nie było, znalazł by się maruder. A w temacie odliczania kosztów auta służbowego: policzcie ile samochodów firmowych widzicie na popularnych trasach w weekend, pod kościołem, na zakopiance itd... A ile jeździ nieoklejonych.. Nie ma mojej zgody na odliczanie kosztów auta od takich wypadów rodzinnych. Jak widać, mamy różne punkty widzenia... Koszty sprowadzania samochodów z zagranicy zmieniały się tak często, że nie sposób zliczyć. Ta zmiana nie będzie z pewnością ostatnia.
  4. Są jeszcze takie rzeczy jak uczciwość, patriotyzm co przejawia się m.in płaceniem tam, gdzie się żyje. Nie cierpię cwaniaków pokroju aktorzyny z Francji z grubym nosem, czy tłuka od sportów walki włażącemu innemu cwaniakowi w d. za garść kopiejek... Jeździcie BMW za x00000, to chyba stać Was na prowadzenie działalności w Polsce. Sam prowadzę ją od 30 lat i nie zamierzam przenosić jej do Pragi.
  5. Po co się tak napinać? :D Rewolucji w G30 nie ma i dobrze, bo aktualne Bmw są stylistycznym majstersztykiem i w przeciwieństwie do nudnych Audi oraz mocno zniewieściałych Mercedesów są dla obojga pci" i starszych jegomości i młodych zamożnych. Mam nadzieję na poprawę w nowym modelu opanowania alu. Razi mnie w F10 niewielkie załamanie płaszczyzn drzwi/błotników, które już w Golfie V potrafiły być idealne. Nie uważam, że 100 kg mniej będzie wyraźnie odczuwalna, to waga dobrze odrzywionego faceta. Poprawa może być związana z przeniesiem niżej punktu ciężkości. Od H40 oczekuję wyraźnej zmiany stylistyki :D
  6. Jeden dzień, sporo punktów jest do sprawdzenia zbierzność chyba też, po wszytkim dostajesz relacje na papierze, termin wcześniej trzeba zarezerwować.
  7. Gdyby nie stylowy wydech, tył kombi przypominałby Octavię :twisted:
  8. W Irlandii jeździ więcej F10 niż wszystkich Fiatów razem wziętych do "kupy", takie można odnieść wrażenie a widok trzech F10 na jednej stacji paliw nie jest widokiem rzadkim. I tego życzę nowej piątce... http://img.uploaduj.com/di-XS9Z.jpg http://img.uploaduj.com/di-NQ91.jpg http://img.uploaduj.com/di-F3BQ.jpg
  9. W USA króluje made in Japan i GM. F10 widać na drogach, ale jest widokiem egzotycznym. Podstawa to 6 cylindrów, ale 4 też dają radę, wyłącznie benzyna. Jeżeli wierzyć oznaczeniom :) to 550 łatwo nie jest znaleźć, więcej widziałem emek. Może nie odwiedzałem odpowiednich miejsc :?: Tak praktycznie, nie teoretycznie.
  10. Onegdaj były problemy ze skraplaczami, jesteś pewien, że chodzi o parowniki?
  11. Strasznie bezczelna ta Twoja autoreklama. :oops: Aby była wiarygodna podaj: markę, rocznik, ceny (w Polsce contra DE skoro dużo zaoszczędziłeś) wyposażenie i czas transakcji, koszty obsługi tego brokera i na czym polegałby Twój błąd?
  12. Mam zupełnie inne doświadczenia i to z tras rzędu 10 tyś w dwa tygodnie. Nawet moja rodzina (jako pasażerowie) zmuszali mnie do jazdy energiczniejszej, bo wszystkim groziło uśpienie. Po odcinkach spokojnych musiałem odreagować i prędkości maksymalne dla danego auta były często widoczne na liczniku. Ostatnia przejażdżka około 1 tyś dziennie tylko potwierdziła tą regułę. 520D ciągnie nieźle (Hmm...) do 190km/h a do 225 wymaga hektarów :twisted: Spokojnie jeżdżę na krótkich odcinkach.
  13. Ktoś wcześniej słusznie zauważył, że 520D jeździ, ale w ostatnim roku używania już przestaje. Na Polskę jest to zupełnie wystarczający motor, nie kusi do łamania przepisów tak jak mocniejsze, nie będzie żadnych kłopotów z szybką jazdą na naszych autostradach i na naszych drogach, w porównaniu z 99% aut na drodze, będzie to jedno z szybszych aut. Nie będzie żadnego dyskomfortu na autostradach w DE a jedynym minusem będzie świadomość, że są szybsze auta. Zawsze z 535 można trafić na Veyrona i znów napisać: słaby motor...
  14. Białe BMW w combi, koniecznie z wyświetlaczem na szybę i komfortowymi fotelami.
  15. ? Będzie na 100% paliło więcej. Chemik2000, to 8,8 jest doskonałym wynikiem, pogratulować sposobu jazdy. Jeszcze niedawno "benzyna" była mniej kłopotliwa w działaniu niż diesel i to mogło dać jej punkty za "pochodzenie", ale czytając o kłopotach naszego kolegi z 528i tych punktów bym nie dodawał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.