Skocz do zawartości

xfightersstunt

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 318 tds 1996r

Osiągnięcia xfightersstunt

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wiec tak, gdy juz mialem rozkrecone, dalem do sprawdzenia wtryski, ale sa w idealnym stanie. Ale pomyslalem ze moze zaloze zaworek zwrotny za filtrem paliwa, przed silnikiem. I wlasnie sie okazalo ze to bylo to. Poskladalem wszystko razem i po problemie. Dziekuje za pomoc. :)
  2. Do wszystkich świec dochodzi taki sam prąd, wszystkie grzeją bo sprawdzałem, akumulator był nie dawno kupiony, ale dla pewności podłączyłem do pod prostownik, więc też odpada. 1. Rurka o której mówiłem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ea8ae81f0d864c5.html 2. Przy kolektorze o którym pisałem nie był podłączony jeden wężyk, czy to ma jakieś znaczenie? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/03061b6df8656e4e.html
  3. Witam! Jestem nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Już pewnie było wiele takich tematów, szukałem w internecie odpowiedzi na moje pytania ale nic konkretnego nie znalazłem. Więc oto jest mój problem, postram się go dokładnie opisać: Niedawno kupiłem BMW 318 tds, problem jest taki że ciężko pali, jak odpalam codzinnie to muszę 4-5 razy kręcić tak po 6-7s i za 4-5 razem odpali, jak już odpali to za autem jest przez 2-3s smuga niebieskiego dymu i nieregularnie trzyma obroty, wahają się pomiędzy 800 a 1200 obr. tak przez 2s. i dodatkowo przes 5s pali się kontrolka oleju, ale jak podkręcę do 1500 obr to zgaśnie. Wtrysk sterujący jest mokry i lekko z niego cieknie, a dokładnie spod czarnego plastiku do którego dochodzi kabelek, reszta wtrysków są suchutkie. Normalnie reaguje na gaz, tak jak tds, turbina działa. Jak odpali i pochodzi 10s. to równo chodzi, nic nie puka, nic nie szarpie. Dodam że wymieniłem już filtr paliwa, powietrza, oleju, i olej który co dziwne juz po przejechaniu 900 km jest czarny. Dzisiaj wymieniłem wszystkie świece, bo jak się okazało to jedna nie grzała bo była spalona, ale i to nic nie dało, więc nie wiem co jest grane, może mi jakoś pomożecie. z góry dzieki! Pozdrawiam, I mam jeszcze dwa małe pytania co to za srebrna rurka o średnicy mniej więcej 1,5 cm która dochodzi od lewej strony do kolektora ssącego przykręcana na takiej jakby dużej podkładce na 13 klucz. Jak odpaliłem auto bez kolektora to z tej rurki się zakopciło na niebiesko spalinami. a drugie pytanko to też przy kolektorze jest taka jakby przepustnica(znajduje sie od strony chłodnicy, z prawej strony kolektora) do której podpina się dwa małe wężyki, i miałem podpięty tylko jeden, czy wo ma jakiś wpływ na cokolwiek? Pozdrawiam! ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.