Skocz do zawartości

creator2

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 2000r 2.0 Ci 170km

Osiągnięcia creator2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Generalnie powiem Wam, że słychać że auto ciągnie jakby lewe powietrze bo nawet jak pracuje na wszystkich cylindrach to słychać syczenie jakieś. Wcześniej założył ktoś zwykły gaz i po zmianie na sekwencje w kolektor gdzie były zwykłe wtryski wkręcono śrubki na silikon natomiast wykręciłem je i uszczelniłem na nowo. Problem nie znikł ... ;/
  2. Witam! Posiadam BWM e46 z 2000r z silnikiem 2.0 Ci 170km. Niestety nie mogę rozwiązać problemu z którym borykam się od ponad pół roku. W samochodzie po podpięciu do komputera wyskakuje niewypał na 1/2/5/6 cylindrze. Objawy są takie, że po odpaleniu auta wszystko chodzi super i ma moc. W momencie gdy stanę w korku lub po prostu stoję na odpalonym silniku po około 1min - 3min zaczynają po kolei wysiadać cylindry ( raz wysiada jeden a nie kiedy nawet 3 ) - czyli w momencie gdy zaczyna dostawać temperatury ( samochód się nie gotuje, nie włącza się nawet wiatrak, wskazówka nawet nie drgnie ). Problem ustaje w momencie gdy jadę dalej przez jakieś 10-15min lub gdy zgaszę auto i odpalę po kilku godzinach jak ostygnie. Mierzona była kompresja i wynosi wszędzie 13 bar tylko na 3 cylindrze jest 12 bar. Zauważyłem, że również minimalnie uchodzi płyn chłodniczy ( ale to chyba spotyka większość BMW ). Zamieniałem również kolejnością cewki i świece ... Mimo tego cały czas wyskakują te same cylindry na komputerze. Ma ktoś pomysł czego to może być wina ? Wygląda to tak jakby zalewało cylindry i dopiero w momencie gdy uda mu się przepalić auto zaczyna dalej pracować tak jak powinno.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.