Skocz do zawartości

sorenson

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 319 1999 silnik M43B19 automat

Osiągnięcia sorenson

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Podobno działa tylko w autach z modułem CRASH ALARM GEBER i teraz moje pytanie czy wystarczy dołożyć ten przekaźnik?
  2. Witam Mam pytanie czy w tym aucie z modułem GM4 można to zrobić. Zmieniłem 3 wpisy na activ tak jak to było opisywane w E46 w GM5 ale zero efektu. Czy trzeba zrobić coś jeszcze? Oto zawartość mojego FSW_PSW: KOMFORTSCHLIESSUNG aktiv FH_FAHRERTUER_TIPP_AUF aktiv FH_FAHRERTUER_TIPP_ZU aktiv FH_BEIFAHRERTUER_TIPP_AUF aktiv FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_AUF aktiv FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_ZU nicht_aktiv FH_ZTR_SCHALTER_TIPP_AUF aktiv FH_ZTR_SCHALTER_TIPP_ZU nicht_aktiv QUIT_AKUST_DAUER_10_MS nicht_aktiv QUIT_AKUST_DAUER_20_MS nicht_aktiv QUIT_AKUST_DAUER_40_MS nicht_aktiv UNTERDRUECK_ANLAUF_GLEICH wert_01 CODIERUNG_ERFOLGT codierung_erfolgt IB_EIN_ENTRIEGELN nicht_aktiv FH_ABSENKEN_VERDECK_OEFF aktiv DWA aktiv SCHAERFEN/ENTSCHAERFEN schloss_und_fernbedienung FUNK_INNENRAUMSCHUTZ nicht_aktiv QUIT_AKUST_DAUER_80_MS nicht_aktiv QUIT_ENTSCHAERF aktiv QUIT_OPT_SCHAERF aktiv NEIGUNGSGEBER nicht_aktiv UEBERWACH_FENSTER nicht_aktiv ALARM_AKUSTISCH intervallton ALARM_OPTISCH aktiv BEDIENSTELLE_BFT nicht_aktiv HECKKLAPPE_SICHERN aktiv HECKKLAPPE_ENTSICHERN aktiv HK_LOGIK_WIE_FB nicht_aktiv TUERSCHLOSSHEIZUNG nicht_aktiv SOFT_ON/OFF aktiv FH_ABSCHALTKRITERIUM ece FH_NACH_TUERE_AUF aktiv FENSTERHEBER_HINTEN nicht_aktiv FUNKTION_CABRIO nicht_aktiv FH_ABSENKTIEFE_SCHLIESSEN wert_01 FH_ABSENKTIEFE_OEFFNEN wert_01 FH_ABSENKUNG_SPERREN aktiv FH_BEIFAHRERTUER_TIPP_ZU aktiv EINKLEMMSCH_REVERSIEREN kurz ALARM_AKUSTISCH_LANG nicht_aktiv FENSTERHEBER_VORNE aktiv EKS_EMPFINDLICHKEIT wert_04 UNTERDRUECK_ANLAUF_GEGEN wert_03 EKS_ABSCHALTPUNKT wert_04 wert_06 EKS_EINSCHALTPUNKT wert_04 FH_VORN_GESAMTWEG wert_04 IB_EIN_FB_ENTRIEGELN aktiv Zmieniałem wpisy DWA aktiv QUIT_ENTSCHAERF aktiv QUIT_OPT_SCHAERF aktiv CZy coś jeszcze trzeba czy na GM4 jest to nie możliwe?
  3. I czy to normalne ze cooling water temperature-cooling water leave temperature nie ma żadnej wartości ?? Czy to oznacza uszkodzenie czujnika na tym rysunku nr 10 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CS21&mospid=47452&btnr=17_0089&hg=17&fg=05 Czy to normalne w tym silniku? Edit: Może komuś się przyda po wymianie czujnika http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CS21&mospid=47452&btnr=11_2054&hg=11&fg=15 nr 13, duża poprawa w spalaniu. Zmieniłem również sonde na BOSCHA testy trwają,a dziś będzie jeszcze zmiana tego czujnika temperatury nr 10 o którym piszę powyżej.
  4. Witam Auto ma silnik M43TU19 i skrzynie automatyczna pojemność 1.9 105 KM, silnik odpala i chodzi bez zarzutu tylko dużo pali. Auto jeździ tylko po mieście od 3 do 7 km, Na paliwie auto wciągało około 14 litrów raczej ponad, w grudniu został założony gaz i pierwsze tankowanie i wynik 16,5 litra,kolejne podobnie wiec zacząłem szukać, została zmieniona sonda lambda(numer 11781247406 na zamiennik z allegro za około 100),kolejne tankowanie 17,3. Gaz to sekwencja na Stagu 4+ mam przejechać około 1000 km i jechać na regulacje, ale i tak za dużo pali benzyny. Na chwile obezna zero błędów. Tylko w live data na INPie dwa parametry poza skalą i nie wiem na co one wskazują pulse duty factor i load http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/543/um8k.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/845/ww68.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/577/xo2r.jpg Nie wiem też co to jest i czemu na 4 cylindrze trochę odstaje http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/uiie.jpg Ogólnie auto nie szarpie nie faluje ani nic takiego, tylko dużo pali. Ma w 3/4 zasłoniętą chłodnice więc temperaturę łapie szybko jazda normalna, bez zrywek i latania bokiem, ale też bez kulania się spod świateł. Co radzicie żeby zmniejszyć to spalanie. Co około 100 km ma już drugi raz taki błąd ------------------------------------- Date: 01/31/14 07:52:36 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 170 Heizleistung Sonde nach Kat Error frequency : 2 Logistic counter: 33 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 1000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 23.25 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 157150.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1680.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 25.50 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 157150.00 km unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch ============================================================= Czy dobrze rozumiem że ta sonda zamiennik jest coś nie bardzo i caly czas grzeje grzałka i to od tego jest ten błąd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.