Skocz do zawartości

norekkkkk

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 525 TDS

Osiągnięcia norekkkkk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzwoniłem do tego Pana i przedyktował mi nr z amortyzatora 5568 32 82 4904 557 236 Amortyzator pochodzi z anglika(benzyna) 2000r
  2. Witam, mam pytanie czy przednie amortyzatory oraz przednie wahacze z bmw e39 2,8 (anglik) będą pasowały bo do mojej Bmki bmw e39 2.5 TDS 1998r.
  3. speed1211 niestety w tamtym temacie nie ma odpowiedzi na moje pytanie. Dlatego chce aby wypowiedział się ktoś kto doczyscił tak brudną alufelgę.
  4. Witam, mam do was pytanie wczoraj kupiłem alufelgi z racji tego że były w cenie aluminium. Niestety jedna z nich jest strasznie zabrudzona osadem z klocków. Próbowałem już kilku sposobów, takich jak myjka, jakiś środek do alufelg K2, mleczko cif i lekkie szorowanie szczoteczką do zębów. Niestety jak można zobaczyć na zdjęciach praktycznie nic to nie dało. Proszę o radę jak je doprowadzić do normalnego wyglądu. Dodam że powłoka z tego osadu jest dość gruba a nie chce zniszczyć alufelg. http://www.iv.pl/viewer.php?file=20479805242639408265.jpg http://www.iv.pl/viewer.php?file=36872657022915124888.jpg
  5. Dodam jeszcze ze dzisiaj wystąpiła dziwna ,,anomalia" Po odpaleniu auto przejechałem może ze 3 km a wskaźnik paliwa z około 13/14l zaczął spadać do kilku litrów. Wyświetlił mi się komunikat ze paliwa w baku zostało na 50km. Podjechałem na stację ale żadnego wycieku nie zauważyłem wszystko było ok. Zatankowałem kilka litrów i wskaźnik paliwa podskoczył z rezerwy(około 5l ) do tych 15/16. Nie wiem czy to coś ma wspólnego ale dosyć mnie to zdziwiło. Ponieważ przy takim wycieku z 10l na 3km to paliwo powinno się lać dosłownie strumieniem. co do tych filtrów itp zapytam sie jutro jak będę u niego.
  6. Powiem wam że znajomy mechanik mi wymieniał pompkę, więc nie wiem zbytnio jakie sitko założył. Dostałem od niego rachunek na 110zł za pompkę więc oryginał chyba nie jest. Ale działo się tak samo tylko ze o wiele częściej przed wymianą tej pompki ponieważ poprzednia się podobno przycinała. Już dokładnie nie pamietam, ale jemu też wspominałem o tej dolegliwości, on coś mówił że jakiś smoczek może byc zasyfiony już nie wiem i przepraszam jeżeli wpisałem jakąś dziwną nazwę, ale wydaje mi sie ze tak mówił. Dodam że przed wymianą pompki jeżeli właśnie nie było mocy to auto gasło, teraz tylko go na chwilę przycina a później jedzie dalej.
  7. Witam, mój problem polega na tym że w moim bmw e39 2.5 TDS przy wrzuceniu 2 biegu i wciśnięciu pedału gazu, auto nie ma mocy, tzn wciskam gaz w podłogę a auto nie ma kompletnie mocy, dokładnie zero!(nie dzieje się to zawsze ale tak co czwarte, piąte, szóste wrzucenie dwójki) Dopiero po wciśnięciu 3/4razy pedału gazu auto załapuję i normalnie przyspiesza. Na innych biegach praktycznie się to nie zdarza, jedynie kilka razy na 3 już w czasie jazdy gdy lekko puściłem gaz, a następnie chciałem dodać znowu nie było żadnej reakcji. Dopiero po kilkukrotnym wciśnięciu załapuje. Pisałem kilka tematów wcześniej, że pobierał powietrze i była zepsuta pompka, ponieważ poprzedni właściciel włożył od benzyny... Teraz po włożeniu nowej i wymianie filtru paliwa i wszystkich wężyków itp, nie ma powietrza, aczkolwiek kilka pęcherzyków powietrza w czasie gdy jest zgaszony występuje. Oraz gdy właśnie jest na 5 tyś i puszczę gaz wtedy widać jak pęcherzyki lecą. Dodam że niepokoi mnie fakt że na zimnym silniku jak włączę samochód, dodaje gazu na 3/4tyś obrotów puszczam pedał, auto gaśnie. Po rozgrzaniu dodam na 5 tyś puszczę i jest ok.
  8. Witam posiadam bmw e39 z 1999r jest w nim jasna(bananowa) skórzana tapicerka, fotele. Niestety fotele są w słabym stanie jest bardzo dużo pęknięć. Od kolegi dostałem taką gąbkę która ma czyścic skórę i nie powiem trochę wyczyściła ale i tak zostały te rozejścia i ciemnie zabrudzenia i ślady zniszczenia. Może są jakieś środki które mogą w jakimś stopniu odnowić taką skórę ? Na pewno nie chcę oddać foteli do specjalisty gdyż nie mam na to funduszy.
  9. Zdjęcie podeśle jutro jak coś, u mnie wygląda to tak że jak samochód zgaśnie po 3 minutach działania to już połowa albo i więcej w wężyku jest powietrza. Jeżeli działa to widać jak płynie pół powietrza pół paliwa ;) Oczywiście trudno go odpalić i to bardzo bo trzeba długo kręcić i strach żeby rozrusznika nie uszkodzić.
  10. czyli rozumiem że nie ma innej opcji aby sprzęgło normalnie działało ? Tzn żeby łapało wyżej ? ponieważ nie mam w tym momencie pieniędzy na nowe sprzęgło.
  11. a czy to może byc wina zużytego płynu hamulcowego ? ponieważ też o tym gdzieś czytałem i czy może miec coś wspólnego z tym wysprzęglik ?
  12. Witam, w swoim bmw e39 525 tds mam problem z zapowietrzającym się układem paliwowym. Mianowicie cały czas w wężyku pojawiają się bąbelki. Próbowałem odpowietrzać na wiele sposobów ale cały czas pojawia się powietrze i po kilku minutach auto gaśnie. Gdyż prawie połowa wężyka to powietrze. Wydaje mi się że to nieszczelność na wężu i czy są jakieś newralgiczne punkty na których takie powietrze może się dostawać ? Dodam że w zbiorniku jest ponad 20l ropy i nic to nie zmienia. Z góry dziękuje za szybką odpowiedź !
  13. norekkkkk

    [TDS]Sprzęgło-regulacja

    Witam, mam pytanie odnośnie mojego bmw. Mianowicie sprzęgło w e39 2.5 tds łapie bardzo nisko( pedał sprzęgła wchodzi jedyne 5 cm ) Sprzęgło się nie ślizga. Dlatego chciałbym się zapytać, czy istnieje możliwość regulacji na lince ? aby po prostu wyżej łapało. Ew. jakieś inne rozwiązanie aby nie wymieniać całego sprzęgła. czy może być to wina wysprzęglika? czy wystarczy wymienić płyn hamulcowy? i podobno taki zabieg może pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.