Skocz do zawartości

tlustegowno

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i

Osiągnięcia tlustegowno

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hahaha wiem dzięki :D rozbierałem auto i zobaczyłem uszkodzoną gumę przepływomierza zamowiłem nową i czekam. A sondę mam nową Boscha. Będę informował jak postępy nad ujeżdżaniem obrotów :)
  2. Witam jestem tu nowy :D mam problem mianowicie z falującymi obrotami. Silnik 1.8i m40 założony gaz sekwencyjny stg 200-300 nie pamiętam dokładnej nazwy ale to mało istotne. Więc do sedna sprawy, auto na zimnym silniku na bp chodzi idealnie, a z gazem już gorzej jeśli silnik nie zagrzeje się do odpowiedniej temperatury na biegu jałowym i na sprzęgle falują obroty powiedzmy od 500 do 1000 a jak dojdzie do odpowiedniej temp. chodzi idealnie nawet jak go zgaszę i temp. spadnie około 5 stopni juz zaczynają falować dojdzie do odpowiedniej i jest idealnie. Zauważyłem też, że jak go zgaszę wieczorem na gazie a rano odpalę to przy jeździe tak jakby się dławi nie ma takiej mocy ale to chwilowo (pewnie aż gaz się wypali i wejdzie czysta benzyna). Gaz niedawno regenerowany listwa wtryskowa wszystkie filtry uszczelki parownik jest dobry. Mam też do wymiany uszczelkę na dolocie i pod pokrywą zaworów (dekielek). Chcę też przeczyścić odmę silnik krokowy przepustnicę (a jeśli zajdzie potrzeba to wymienić). Jak myślicie zda to egzamin ? Czy to też może być wina, może rozregulowanej mapy od gazu ? I to zaczęło się wszystko jak nadeszły porządne mrozy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.