Witam jestem tu nowy :D mam problem mianowicie z falującymi obrotami. Silnik 1.8i m40 założony gaz sekwencyjny stg 200-300 nie pamiętam dokładnej nazwy ale to mało istotne. Więc do sedna sprawy, auto na zimnym silniku na bp chodzi idealnie, a z gazem już gorzej jeśli silnik nie zagrzeje się do odpowiedniej temperatury na biegu jałowym i na sprzęgle falują obroty powiedzmy od 500 do 1000 a jak dojdzie do odpowiedniej temp. chodzi idealnie nawet jak go zgaszę i temp. spadnie około 5 stopni juz zaczynają falować dojdzie do odpowiedniej i jest idealnie. Zauważyłem też, że jak go zgaszę wieczorem na gazie a rano odpalę to przy jeździe tak jakby się dławi nie ma takiej mocy ale to chwilowo (pewnie aż gaz się wypali i wejdzie czysta benzyna). Gaz niedawno regenerowany listwa wtryskowa wszystkie filtry uszczelki parownik jest dobry. Mam też do wymiany uszczelkę na dolocie i pod pokrywą zaworów (dekielek). Chcę też przeczyścić odmę silnik krokowy przepustnicę (a jeśli zajdzie potrzeba to wymienić). Jak myślicie zda to egzamin ? Czy to też może być wina, może rozregulowanej mapy od gazu ? I to zaczęło się wszystko jak nadeszły porządne mrozy.