Skocz do zawartości

lypt

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E39 2001

Osiągnięcia lypt

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. lypt

    Pisk po wymianie turbo bmw 520d

    Chyba juz jest ok z tym tematem... Może ktoś coś doradzić? Dodam jeszcze,że ten dźwięk można porównać do dźwięku jaki wydaje gwizdek od czajnika, może łatwiej bedzie to sobie wyobrazić...
  2. Witam, jakiś czas temu padło mi turbo w bmw 520d silnik m47. Ogólnie wszystko wydaję się w porządku ale niepokoi mnie pisk, którego wcześniej nie było i nie jest to świst poprawnie działającego turbo to gwizd który zaczyna sie przy około 1,5 tys i ciągnie do 2,1 tys obrotów. Obawiam się że mechanik mógl coś spier... Słyszałem że przed wymianą turbo przewody podcisnieniowe trzeba przeczyscic itp.Szczerze mówiąc nie wiem czy mechanik to zrobił, nie chce naciągać sie w kolejne koszty turbo po regenracji kosztowało mnie 800 zł. Ma ktoś jakieś pomysły czy to musi być definitywnie turbo czy tylko może?Tak jak wspomniałem wszystko wydaje się być w porządku autko ładnie się zbiera i nie m żadnych efektów ubocznych tylko ten gwizd czy pisk... Pomoże ktoś co to może być lub jak to naprawić?
  3. lypt

    520d skoki temperatury płynu

    Ok, wielkie dzięki za wszelkie sugestie, sprawdzę jeszcze tym testem 7, bo o tym nie wiedziałem, dzisiaj go odpowietrzałem niby temp już nie rosła jak wczesniej... ale też jakoś szczególnie daleko nie jezdzilem, jednak wydaję mi sie że bedzie to termostat, bo dolny wąż po lewej stronie jest całkowicie zimny, a chyba powinien być ciepły?
  4. lypt

    520d skoki temperatury płynu

    Nie sprawdzałem, jutro to zrobię dzisiaj nie miałem poprostu czasu, a obstawiasz że może to byc przyczyna takich skoków od zimnego po ciepłe??
  5. lypt

    520d skoki temperatury płynu

    Witam posiadam bmw e39 520 136km, wczoraj odebrałem samochód od mechanika (wymiana turbo), niestety dzisiaj spotkała mnie kolejna niespodzianka... Mam dziwne skoki temperatury płynu chłodniczego, problem wygląda następująco, po przejechaniu okolo 50 km , zauwazyłem ze temperatura na wskazniku wzrasta doszła prawie do kreski przed czerwonym polem, zwolnilem i temperatura także zaczęła spadać, niestety po przyspieszeniu znowu wzrosła i tak działo sie kilka razy, zjechałem na parking, temperatura uspokoiła się i ruszyłem dalej wtedy samochod jeszcze bardziej mnie zaskoczył ponieważ temperatura zaczęła spadać do kreski na niebieskim polu, na odcinku 150 km miałem dwie takie sytuacje,Dodam jeszcze że około 2 lata temu wymieniałem chłodniczkę spalin, przez która także miałem problem z temperatura ale wtedy temperatura tylko rosła, kupiłem od znajomego używaną chłodniczke i wszystko było ok. nie mam pojęcia co może być przyczyną takich skoków temperatury, czy to wina termostatu, czy zapowietrzony jest układ, a może chłodniczka spalin padła znowu?? odwiedzałem różne fora ale ciężko czasami wywnioskować coś jezeli jest mowa o innym samochodzie. Bardzo proszę o jakąś radę, podpowiedź....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.