Skocz do zawartości

DonVito

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia DonVito

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Okazał się że już ktoś wcześniej grzebał przy sterowniku komputera bo obudowa była odkształcona śrubokrętem i jakieś 2 elementy latały ale dalej wentylator nie startuje, sterownik idzie do kogoś od sterowników :| co będzie dalej to się okaże, ale chyba będzie trzeba dochodzić praw z tytułu wad ukrytych :/
  2. Okej dopytam dokładniej. A jeśli chodzi o czujnik temperatury to chyba jest okej jak przez aplikacje podawał mi te dane, podobnie akumulator. Dziwny był tylko wykres mocy która nie chciała przekroczyć 140km kiedy auto ma fabrycznie 184 ale to już inna sprawa i pewnie nic nie warte są te dane, po tym też na postoju temperatura skoczyła do 99st.
  3. Sytuacja wygląda tak że wiązka jest dobra, bo sprawdził mi ją elektryk czy to znaczy że walnięty jest komputer/sterownik ? i jak rozwiązać ten problem w takim wypadku?
  4. Okej sprawdzę i zobaczymy czy mnie to nie przerośnie. Wentylator w ogóle nie działał a dowiedziałem się tylko dzięki OBD i błędach plus jak mi temperatura skoczyła na postoju do 100st :? Z tego co pamietam to u kolegi z takim samym silnikiem tylko e92 napięcie było cały czas około 3,5V na cienkim.
  5. Tak to jest z lewej od strony pasażera, czyli jak jest napięcie na zasilaniu a nie sterowaniu to będzie wina wiązki a nie samego przekaźnika? Jeszcze się zastawiam czemu u mnie nie ma tego przekaźnika w tym miejscu jak na grafikach z BMW no i muszę załatwić sobie inny miernik.
  6. Cześć, mam podobny problem z niedziałającym wentylatorem i błędami 41F1 41F2, kupiłem drugi wentylator który działa na innym samochodzie, kabel zasilający podaje około 12V a sterujący 0V (czasem pokazuje 0,08 chyba że to błąd miernika), przemierzyłem bezpieczniki i przewodzą prąd, także czy problem leży w "przekaźniku" i czy on się znajduje w miejscu komputera jak na zdjęciu z mojego samochodu? BMW e91 N47D20C 07.2010r Który schemat bo są 2 w podobne. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde7/engine-cooling/CkZ5Rhso https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde7/engine-cooling/KOOxa6zR Czy jak jest napięcie na zasilającym a nie ma na sterowniku to czy w przypadku walniętego przekaźnika nie powinno być wg napięcia? I czy tylko mi sie wydaje że tam wg nie ma tego przekaźnika wg tego jak to wygląda na stronie BMW (auto dopiero co kupione :/) ? https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-3/e91n-touring/320d-n47-ece-neutralna/elektryka-pojazdu/przekaznik-went-elektr-k9137-61_3965
  7. Witam, mam podobny problem z niedziałającym wentylatorem i błędami 41F1 41F2, kupiłem drugi wentylator który działa na innym samochodzie, kabel zasilający podaje około 12V a sterujący 0V, przemierzyłem bezpieczniki i przewodzą prąd, także czy problem leży w "przekaźniku" i czy on się znajduje w miejscu komputera samochodu jak na zdjęciu? BMW e91 N47
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.