Cześć, mam podobny problem z niedziałającym wentylatorem i błędami 41F1 41F2, kupiłem drugi wentylator który działa na innym samochodzie, kabel zasilający podaje około 12V a sterujący 0V (czasem pokazuje 0,08 chyba że to błąd miernika), przemierzyłem bezpieczniki i przewodzą prąd, także czy problem leży w "przekaźniku" i czy on się znajduje w miejscu komputera jak na zdjęciu z mojego samochodu? BMW e91 N47D20C 07.2010r Który schemat bo są 2 w podobne. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde7/engine-cooling/CkZ5Rhso https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde7/engine-cooling/KOOxa6zR Czy jak jest napięcie na zasilającym a nie ma na sterowniku to czy w przypadku walniętego przekaźnika nie powinno być wg napięcia? I czy tylko mi sie wydaje że tam wg nie ma tego przekaźnika wg tego jak to wygląda na stronie BMW (auto dopiero co kupione :/) ? https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-3/e91n-touring/320d-n47-ece-neutralna/elektryka-pojazdu/przekaznik-went-elektr-k9137-61_3965