Skocz do zawartości

mnse

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    W-wa

Osiągnięcia mnse

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. po podłaczeniu do kompa okazało się ze padł czujnik wału. znaczy się jeszcze nie padł do końca, raz działa raz nie. Ale nie dam mu paść przed weekendem go wymienię...
  2. dzięki za pomoc... okazało się że padł termostat i pompa wodna.
  3. Witam, mam podobny problem co ty tyle że w manualu 523. dziś podłączyłem samochód pod kompa. Czujnik wału wariuje raz działa raz nie, czyli do wymiany. pozdrawiam forumowicza Maćka z Warszawy Włochy, profesionalny elektryk, polecam.
  4. silnik to 2,5 benzyna, przebieg to około 169000 km. Jedyny bład jaki mi wywala po podłączeniu pod komputer to bład airbagu, a przeglad juz niedługo bo za około 1000 tys km.
  5. mnse

    woda w aucie

    mam dokladnie to samo, jak wyjeżdzam z myjni otwieram zaraz wszystkie drzwi, prawie z każdych wylewa się woda a najwięcej z prawych tylnych. Po deszczu mi się to jeszcze nie zdarzyło, po myjni też nie każdej, szukalem przyczyny nie znalazłem. Rdzy też nie znalazłem.
  6. Witam, wczoraj wydarzyło się coś dziwnego, wracałem z Krakowa do Warszawy, nagle podczas spokojnej jazdy (około 80) samochód może na 1 sekundę jakby się przydusił, spadły mu obroty, przestał reagować na gaz, po czym wszystko pozornie wróciło do normy. Dalsza jazda przedstawiała się następująco, podczas ruszania (np ze stacji benzynowej) żeby ruszyć na 1 biegu musiałem depnąć do prawie 3,5 tys. obrotów, bo silnik pracował jak szalony, spalanie ponad 30 l, a samochód ledwo się toczył. Podczas jazdy przyspieszenie powiedzmy przy 40 km na 3 biegu to jakaś katorga dla samochodu, tylko silnik głośniej warczał. Samochód zachowywał się normalnie dopiero przy powyżej 4 tys. obrotów. Generalnie czułem się jak bym miał cały czas zaciągnięty ręczny. Dziś rano jak jechałem do pracy wszystko było w normie, samochód śmigał jak szalony. Podobną sytuację miałem w innym samochodzie jak nie paliła mi jedna świeca... Ale w takim razie, dlaczego dziś wszystko jest normalnie? Czy ktoś z was może wie, co się dzieje???
  7. mnse

    zlodzieje

    Szkoda auta... nie powiem, jak swoją kupiłem to też się zastanawiałem, czy aby nie zostac przy samym OC ale jak pomyślałem że coś takiegho może się stać to dałem sobie spokój... w końcu ubezpiecznie można wziąć na raty... płacz i płać...
  8. Mam jeszcze jedno pytanie, w sieci Intercars znalazłem termostat do bmw. Wpisałem na początku że potrzebuję termostatu do e39 523i, wyszukaiwarka intercats znalazła mi następujący produkt: nazwa: Termostat środka chłodzącego opis : WAHLER termostat BMW 520i 1990M52B20 07/96> producent: WAHLER z tego co widać, to chyba jest to termostat do e34, mam pytanie, czy bedzie pasował ????
  9. Właśnie ja się nad tym zastanawiam czy ja też nie mam czegoś rozerwanego. Płyn jest wyrzucany dokładnie z pomiędzy wyżej opisanych, dwóch przewodów. Czy to deginitywnie wskazuje na termostat??
  10. Powiem tak sprawdziłem dopieroi przed chwilą , zimny silnik, na postoju chodzi na jałowym po 15 minutach płyn się gotuje, prawy przewód jak by pusty, wywala ciecz z miejsca jak opisałem, nie musze jechac, moge stać ai tak się zagotuje... poziom płynu prawidłowy ....
  11. Witam, potrzebuję pomocy, dziś podczas jazdy wskaźnik temperatury silnika dotarł do czerwonego pola (ruszyłem po całej nocy postoju i ujechałem niecałe 15 minut), natychmiast zaczął wydobywać się brązowy dym spod maski. Stanąłem na poboczu podniosłem maskę, ostudziłem silnik. Płyn nie wydobywał się z pod korka zbiorniczka wyrównawczego tylko (dokładnie nie wiem jak nazywa się ta część tu oczekuje waszej pomocy): patrząc na komorę silnikową widzimy chłodnicę i wiatrak umocowany na sprzęgle wiskotycznym, ponad samym sprzęgłem widzimy plastikowe(lub gumowe) czarne przewody, Lewy wychodzi gdzieś z silnika a prawy idzie do chłodnicy (dociera do niej tuż przy wlewie do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego) dokładnie z pomiędzy nich wydostaje się pod dość dużym ciśnieniem płyn chłodzący (chyba tylko płyn) mam nadzieję, że nie razem z olejem... Muszę też nadmienić, że prawy przewód (pisałem o nim tuz wyżej) ten, który idzie prosto do chłodnicy nawet podczas pracy zimnego silnika wydaje się pusty, a chyba coś powinno w nim być.. Co może być powodem usterki??? Aha nadmienię od razu, że przy okazji stwierdziłem, że sprzęgło wiskotyczne mam do wymamiany (wentylator można bez strachu zatrzymać palcem). Jednak wydaje mi się iz powyżej opisana usterka może być spowodowana awarią pompy wodnej, lub termostatu, a może mam zapchany układ??? bardzo proszę o pomoc...
  12. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 523i, i nie mogę złego słowa powiedziec o tym samochodzie poza (tak jak jednen z przedmówców) o spalaniu. Wiem ze spalanie jest uzależnione od ciężkości prawej stopy, ale wiem też że dzięgi LPG środki przeznaczane na paliwo są znacznie mniejsze. Pytanie jest następujące, czy ktoiś w pobliżu W-wy zna jakiś sprawdzony warsztat gdzie mozna załozyc dobrą sekwencję??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.