Heh asotek widzę iż zostałem wywołany do tablicy generalnie wg wykresu seria jest - Inna spraw czy krzywa momentu mocy jest prawidłowa Części brałem tutaj http://czescidobmw.pl/kategorie/zestaw-sprzegla,12519.html ale faktycznie to nie saches tylko LUK, moja pomyłka - co ciekawe mają w ofercie Sachs do m47 Co do turbiny Przyznaje iż gryzę się z myślami, skłonny jestem ją zmienić - obecne raz iż sobie trochę zaczyna wyć (kwestia regeneracji), dwa na hamowni ciśnienie gdzieś od ~3200 obr opadało do 1.9 bara Wygląda to tak jakby ta turbina się nie wyrabiała - szukałem trochę logów z prawdłowym ciśnieniem doładowania m47 ale coś moje google są słabe A co do zbyt dużego ładowania w tuning m47 - zgadza się, dlatego zastanawiam się jak do tematu sprytnie podejść biorąc pod uwagę kończące się turbo. Czyli mamy tak: - FMIC, zadbać wyczyścić da radę - Końcówki wtrysków również, niewiadomą jest pompa - Turbo zależnie od mojego 'widzi mi się' - ori po regeneracji powinno dać radę do 160km Kogoś konkretnego polecacie w pobliżu KRK kto uczciwe wystroi a nie wgra tylko gotowca?