Skocz do zawartości

pchelka

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 m47 136ps Touring 2001'

Osiągnięcia pchelka

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Heh asotek widzę iż zostałem wywołany do tablicy generalnie wg wykresu seria jest - Inna spraw czy krzywa momentu mocy jest prawidłowa Części brałem tutaj http://czescidobmw.pl/kategorie/zestaw-sprzegla,12519.html ale faktycznie to nie saches tylko LUK, moja pomyłka - co ciekawe mają w ofercie Sachs do m47 Co do turbiny Przyznaje iż gryzę się z myślami, skłonny jestem ją zmienić - obecne raz iż sobie trochę zaczyna wyć (kwestia regeneracji), dwa na hamowni ciśnienie gdzieś od ~3200 obr opadało do 1.9 bara Wygląda to tak jakby ta turbina się nie wyrabiała - szukałem trochę logów z prawdłowym ciśnieniem doładowania m47 ale coś moje google są słabe A co do zbyt dużego ładowania w tuning m47 - zgadza się, dlatego zastanawiam się jak do tematu sprytnie podejść biorąc pod uwagę kończące się turbo. Czyli mamy tak: - FMIC, zadbać wyczyścić da radę - Końcówki wtrysków również, niewiadomą jest pompa - Turbo zależnie od mojego 'widzi mi się' - ori po regeneracji powinno dać radę do 160km Kogoś konkretnego polecacie w pobliżu KRK kto uczciwe wystroi a nie wgra tylko gotowca?
  2. Witam ponownie mikan - dzieki za skierowanie do podlinkowanego tematu, juz gdzieś o tym BWM czytałem. Musze przyznać modyfikacja zrobiona przez kolegę wgniata w ziemię - ciekawe co obecnie dzieje się z tamty autem. Aczkolwiek pytanie przewodnie mojego postu nadal aktualne Czy stock FMIC / Końcówki wtrysków objadą do 160~170 km w m47? W sumie FMIC itak planuje wyjmować - najbardziej zastanawiają mie końcówki wtryskiwaczy. Co do turbiny wygląda na to iż mamy następujące opcje GT1749V - Oryginał z m47n + mod na sterowanie podciśnieniem (ma to sens?) LUB GTB1752V - Bardziej wydajna / Ponoć szybko wstaje (nie wiem jak z sterowaniem - pewnie też mod?) Musze poszukać kogoś w Krakowie kto ogarnie program
  3. [320D - M47] Zmiana turbo *przed* chipem - tylko na jaką ? Witam forumowiczów Panowie jako iż sam jestem jeszcze na etapie zbierania wiedzy, mam takie pytanie do bardziej obeznanych. Posiadam E46 320D Tour z silnikiem M47 (136km) na Vp44. W aucie zostało zmienione sprzęgło oraz 2-mas na Sachesa jakieś 3k-km temu. Aktualnie zbiera się na wymianę turbiny, raz iż jest już zaolejona, dwa - zaczynają się pojawiać dziwne wycie. Przyznaje podziewałem się niedługiego zjazdu turbiny i moje przewidywania się potwierdzają. Jako iż Sprzęgło / Dwumas są wymienione a turbina i tak jest do roboty to czemu by nie pomodzić staruszki ? Wg. hamowni serie trzyma ale na trasie brakuje mi momentu / mocy - nie da się ukryć oryginalne 136km/ 280nm jednak trochę mało do tej budy. Powiedzmy iż celujemy w 340~350 Nm / 160~170 km Czy mając taki cel 1) Regenerować ori. turbinę czy szukać innej? Zaznaczę iż zależy mi na w miarę szybkim wstawaniu turbawki 2) Jeżeli innej to jakiej ? Czy przy zmianie całego turbo powinienem szukać ‘jakiś’ innych czujników ? Jeżeli tak co będzie potrzebne ? 3) FMIC - Zostawić ori czy coś innego ? Czy z M47N wejdzie plug & pluj ? jest wogólę sens zmieniać mierząc w 160~170 km ? 4) Końcówki wtrysków czy szukać Firada czy odpuścić - OEM da radę? Inna sprawa czy będą potrzebne Z autem jestem ożeniony na 3~4 latka także niestety kupno 330d narazie nie wchodzi w grę - aczkolwiek co wieczór odmawiam mantrę 'trza było brać 3 litra... :mad2: trza było brać 3 litra... :mad2: trza było brać 3 litra... :mad2: ' Z góry dziękuje za informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.