Skocz do zawartości

poncek

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E39 530d

Osiągnięcia poncek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam,mam takie pytanko i prośba o pomoc w diagnozie. pytanko odnośnie bmw e39 520d 2001. Cieżko odpalala i mechanik stwierdzil pompe.... pompa zostala zregenerowana, dalej nic, stwierdzil ze sterownik,wymienil i dalej nic,nastepnie rozrusznik i przestawil zaplon. Auto po nocy jak jest zimne musi pokrecic ok 2 sek zeby odpalilo, a jak sie rozgrzeje to dopiero odpali po 5 sekundach.te naprawy wykosztowaly mnie ok 3 tys zl a auto nie jest naprawione i stwierdzil ze on nie wie i juz nie bedzie mi go robil. Jaka w tym przypadku moze byc przyczyna? (czy to czujnik położenia wału?) Z góry dzięki za pomoc ;))
  2. Witam,mam takie pytanko i prośba o pomoc w diagnozie.Chodzi o bmw e39 530d 2001r Przy jeździe na delikatnych nierównościach slysze lekkie stukanie dochodzące od przodu(przynajmniej tak mi sie wydaje). Mechanik stwierzil na poczatku ze to końcówki drążków i wymienil,ustawił zbierznośc i problem nie ustal. Nastepnie stwierdził ze to drążki kierownicze,również wymienił i to tez nie pomogło. Nastepnie stwierdził ze moga to byc amortyzatory...ale nie dałem mu wymienić bo z tego co widzę to zgaduje co może być przyczyna i najchetnij to wymienial by wszystko po kolei nawet to co jest dobre i to moim kosztem.Pojechalem na stacje diagnostyczna i w zawieszeniu 0 luzów, n a trzepakach amorki super...diagności jeździli autem i slyszą stukanie ale nie umieja tego zdiagnozować... więc jaka może być przyczyna? Miał ktos taki przypadek? (czy to łożysko amortyzatora)? Odrazu drugie pytanko odnośnie bmw e39 520d 2001. Cieżko odpalala i mechanik stwierdzil pompe.... pompa zostala zregenerowana, dalej nic, stwierdzil ze sterownik,wymienil i dalej nic,nastepnie rozrusznik i przestawil zaplon. Auto po nocy jak jest zimne musi pokrecic ok 2 sek zeby odpalilo, a jak sie rozgrzeje to dopiero odpali po 5 sekundach.te naprawy wykosztowaly mnie ok 3 tys zl a auto nie jest naprawione i stwierdzil ze on nie wie i juz nie bedzie mi go robil. Jaka w tym przypadku moze byc przyczyna? (czy to czujnik położenia wału?) Z góry dzięki za pomoc ;))
  3. no przez internet to raczej ciezko ktos stwierdzi gdzie mam luz.....ale nawet jak mechanicy i diagnosci to ogladaja to luzu nigdzie nie ma.... Troche boje sie jeśli to bedzie magiel bo to kolejne duze koszta.... wolalbym zeby przyczyna byla gdzie indziej....wczoraj jeszcze raz bylem na stacji diagnostycznej,trzepali,bujali we dwuch okolo godziny czasu i nie znalezli nic, amory 68%, natomiast w garazu auto podniosłem na lewarek i chwytajac kolo od kierowcy ( za 10 piata) mocno ruszajac wyczuwam delikatny luz....a tak jak wczesniej wspomnialem drazki kierownicze,koncowki drążków nowe, wahacze sztywne bez luzów.A gdy ruszam kierownica lewo prawo to znowu wydaje mi sie że to stukanie jest głośniejsze od strony pasażera.Autem podczas jazdy nic nie sciaga,nie rzuca nim,dobrze sie prowadzi,tylko to stukanie denerwujace.Aha dodam jeszcze ze na kolach letnich 17" na łuku o kącie ok 70 stopni lub wyjeżdzie z ronda przy małych predkościach ok 40km/h dochodzilo dziwne skrzypienie,dzialo sie to przy skrecie w prawa strone jak przytrzymalem kierownice w jednej plaszczyźnie,bo jak caly czas lekko ja ruszalem to tego zgrzytajacego dzwieku nie bylo,teraz auto na kolach zimowych letnich i to zgrzypienie ustalo? Troche forum poczytalem o tym zgrzypieniu i pisali koledzy ze to lozysko amorka wlasnie moze byc...+ teraz to pukanie.
  4. Witam,mam takie pytanko i prośba o pomoc w diagnozie.Chodzi o bmw e39 530d 2001r Przy jeździe na delikatnych nierównościach slysze lekkie stukanie dochodzące od przodu(przynajmniej tak mi sie wydaje). Mechanik stwierzil na poczatku ze to końcówki drążków i wymienil,ustawił zbierznośc i problem nie ustal. Nastepnie stwierdził ze to drążki kierownicze,również wymienił i to tez nie pomogło. Nastepnie stwierdził ze moga to byc amortyzatory...ale nie dałem mu wymienić bo z tego co widzę to zgaduje co może być przyczyna i najchetnij to wymienial by wszystko po kolei nawet to co jest dobre i to moim kosztem.Pojechalem na stacje diagnostyczna i w zawieszeniu 0 luzów, n a trzepakach amorki super...diagności jeździli autem i slyszą stukanie ale nie umieja tego zdiagnozować... więc jaka może być przyczyna? Miał ktos taki przypadek? (czy to łożysko amortyzatora)? Odrazu drugie pytanko odnośnie bmw e39 520d 2001. Cieżko odpalala i mechanik stwierdzil pompe.... pompa zostala zregenerowana, dalej nic, stwierdzil ze sterownik,wymienil i dalej nic,nastepnie rozrusznik i przestawil zaplon. Auto po nocy jak jest zimne musi pokrecic ok 2 sek zeby odpalilo, a jak sie rozgrzeje to dopiero odpali po 5 sekundach.te naprawy wykosztowaly mnie ok 3 tys zl a auto nie jest naprawione i stwierdzil ze on nie wie i juz nie bedzie mi go robil. Jaka w tym przypadku moze byc przyczyna? (czy to czujnik położenia wału?) Z góry dzięki za pomoc ;))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.