Skocz do zawartości

yankeesmax

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yankeesmax

  • Urodziny 19.10.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 318i 1993r
  • Lokalizacja
    Maków Mazowiecki

Osiągnięcia yankeesmax

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. sprawdzalem uszczelnilem nawet krokowca wyczyscilem juz nawet o tym pisalem
  2. no wlasnie wszystkie te przyczyny sa pali sporo ma na zimnym silniku straszne problemy z odpaleniem wiec juz sam nie wiem a dotego jak chce tak gwaltowniej dodac gazu to tak jak by sie zalewala lapie taki blok i nie moze tego przezucic dopier jak phszcze gaz i lagidnie go dodam to jakos idzie
  3. panowie ostatnio sie dowiedzialem ze jest mozliwosc iz czujnik polozenia walu jest padniety co wy o tym sadzicie
  4. najgorsze ze nikt w okolicy nie ma m40 :/
  5. a sonda lambda nie z tym nic wspolnego?
  6. odpielem dzisiaj kostke od przeplywomierza i odraz samochod zaczal falowac na obrotach , nie gasl ale skakal tak do 2 moze 2,5 tys obr/min i po bujnieciu jej zauwazylem ze zrobilas sie strasznie mulasta i byl ten sam obiaw nie krecila sie powyzej tych 4200 obrotow jakies pomysly???
  7. nie sprobuje jutro jak zdaze a jakie powinny byc objawy po odlaczeniu?
  8. silnik mam z przekladki wiec nie wiem ile ma dokladnie przebiegu faktycznie jest to ta gorsza wersja m40 a nie jest to moze wina przeplywki bo ma tez male problrmy przy rozruchu na zimny silniku
  9. Witam z gory chcialem przeprosic bo pewnie taki temat byl ale nic nie znalazlem pasujacego do mojego przypadku. Sprawa polega na tym iz samo nie chce krecic sie powyzej ok. 4200 obrotow na wyzszych biegach na 1 to powiedzmy jeszcze jakos go przeciagnie i wskoczy wyzej oraz na luzie kreci sie az do odciecia. samochod jest wyposazony w instalacje gazowaz dodam rownoez ze ta sytuacja wystepuje zarowno na Pb jak i na LPG. Pomozcie bo zaden mechanik nie umie mi pomoc z gory dzieki.
  10. sorki za tak dlugi odzew z mojej strony ale niestety praca uniemozliwiala mi dopieszczanie"bawarki" powiem tak przeczyscilem krokowca oraz uszczelnilem uklad dolotowy i po zapaleniu jest wsumie dobrze dopuki nie dodam gazu jak nawet lekko dodam gazu to zaczyna spowrotem falowac i przagasac jakies pomysly?
  11. dokladnie tak jest ;)
  12. skoro te zarowki maja homologacje to dlaczego mialy by byc zabronione? jak w nocy swieca nowrmalnym bialym swiatlem
  13. znaczy na zegarach temperatura po odpowiednim czasie sie podnosi czyli lepiej chyba sprawdzic ten niebieski. czy jest jakis sposob na sprawdzenie czy on dziala nie wiem jakas sszczegolna reakcja jak go odlaczy czy cos w tym stylu?
  14. no wlasnie nie mam od kogo podmienic bo znajomki maja ale wszyscy maja m43 a ja mam m40
  15. a nie wiesz jak sprawdzic czy krokowiec jest sprawny, bo wilokrotnie wysadzalo mi gaz i spadal ten przewod od krokowca o ktorym wspominalem wyzej i nie wiem czy sie nie uszkodzil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.