Skocz do zawartości

painter007

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    seria 1 E87 118D 2005r

Osiągnięcia painter007

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jednak problemem jest prawdopodobnie dyferencjał. Wszystko zostało zdemontowane i przy wyciąganiu wyleciała prawa flansza z dyferencjału, wylał się olej i po sprawie. Jutro odsyłam uszkodzony dyfer do mechanika (jest na gwarancji).
  2. Dzięki za odpowiedź! A można wykluczyć półoś, przegub oraz dyfer? sprzęgło nie sprawiało przed awarią żadnych odznak użycia (nie ślizgało się, nic nie chrobotało oraz po awarii nie było czuć spalenizną)..
  3. Witam serdecznie, Jestem tutaj nowy, więc proszę o zrozumienie. Mam problem ze swoim bmw e87 serii 1 w dieslu 122km. Zacznę od początku, być może to przybliży po części problem. Ostatnio regenerowałem dyferencjał, ponieważ strasznie huczał. Pojeździłem miesiąc i tym razem coś zaczęło "pykać". Tzn. podczas rozpędzenia auta i puszczenia sprzęgła (auto na biegu) były słyszalne takie stuki. Stuki wydawały się szybkie podczas większej prędkości i mniejsze gdy auto jechało coraz wolniej. Dziś przydarzyło mi się coś dziwnego. Zmieniając pas zarzuciło mnie i auto przestało przyspieszać. Na szczęście zaraz był parking więc od razu udało mi się ładnie zaparkować auto i sprawdzić co się stało. Problem jest następujący; auto odpala, po wrzuceniu biegu i dodaniu gazu nic się nie dzieje. Biegi wchodzą bez sprzęgła, lecz po wrzuceniu każdego biegu słychać opór silnika. Obrotomierz działa, lecz licznik pokazuje prędkość 0. Nie wiem co może być przyczyną awarii. Najbardziej obawiam się, że może być to sprzęgło + dwumas. Bardzo proszę o pomoc :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.