Skocz do zawartości

jasnny

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia jasnny

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Doskonale rozumiem Twój problem, mnie cała operacja zajęła ponad pół roku. Najgorsze jest to, ze taka spychologia serwisu powoduje,ze w pewnym momencie masz juz serdecznie dość ciągłych wizyt i proszenia sie o usunięcie problemu. Bo oni zawsze mówią,ze "wszytko jest ok, komputer nie wyświetla żadnych błędów, proszę jeździć, jak bedzie gorzej to zajmiemy sie tematem. " Może zwyczajnie zasugeruj im, ze czytałeś, ze zdarzają się problemy z oprogramowaniem i żeby zasięgnęli języka w centrali.
  2. hehe to niestety smutna prawda ;)
  3. Witam Panowie, Odświeżam nieco temat, ponieważ udało się naprawić problem. Otóż po którejś z rzędu wizycie w ASO i ciągłym mędzeniu o tych drganiach postanowili wziąć auto i diagnozować je bezpośrednio online z centralą BMW, chyba polską, bo nie sądzę żeby łączyli się z DE, nieważne. W każdym razie tamci, kimkolwiek byli, stwierdzili, że mechanicznie wszystko jest ok i trzeba do silnika napisać jakiś indywidualny program, tak przynajmniej zrozumiałem z wyjaśnień doradcy serwisowego. Czekałem na to chyba ponad miesiąc, po czym wgrali to oprogramowanie. Od tego czasu problem zupełnie zniknął, wszystko działa gładko, nie szarpie, w ogóle mam wrażenie, że silnik pracuje jakoś równiej na luzie. Co wy na to? Spotkaliście się kiedyś z czymś takim?
  4. Niestety nie, byłem ostatnio trochę zarobiony i miałem inne problemy, przez co auto zeszło na drugi plan, ale bede próbował rozwiązać problem.
  5. Jest dokładnie tak jak to ująłeś. Co do wtrysków to trzy zostały wymienione na nowe przy okazji wymiany Valvetronica, który zdążył się już popsuć :(
  6. Na luzie nie ma absolutnie żadnych drgań w podanym zakresie obrotów. W trakcie jazdy przy utrzymywaniu stałej prędkości obrotowej na 5 i 6 biegu również drgania nie występują. Pojawiają sie dopiero gdy wciśnie sie gaz do podłogi bez redukcji, chcąc np nagle przyspieszyć. Mowię tu oczywiście o ręcznej skrzyni, bo automat naturalnie zaraz sam sobie zrzuci bieg. Przyspieszanie na innych biegach przy podanych zakresach prędkości ( obrotowej i samochodu) również nie powoduje drgań. Przedstawię to na przykładzie: Jadę 100km/h na 5/6 biegu i obrotach ok. 2400, wciskam gaz do deski i jak auto przyspiesza czuć delikatne drgania do prędkości ok. 120 km/h i ok. 3000 obrotów Jadę 100km/h redukuję do 4 biegu, obroty wyskakują powyżej 3000 i kiedy wciśnie gaz do dechy podczas przyspieszania do 120 km/h brak drgań Jadę 60 -70 km/h na 3 biegu obroty ok. 2400, przyspieszam do 90 km/h z gazem w podłodze do ok 3000 obrotów i drgania rownież nie występują I co Panowie na to?
  7. Dobra, podjadę do serwisu i poproszę o sprawdzenie. Auto jest nowe, bezwypadkowe, obecnie ma przejechane 21kkm, z czego ja zrobiłem jakieś 12.
  8. Dzieki za radę, mogę przełożyć i sprawdzić, jednak działo sie tak na letnich oponach i teraz na zimowkach jest to samo, chyba ze założyli felgi w te same pozycje... Kiedy ten objaw występuje to drążek zmiany biegów drży w rytm tych wibracji jak sie go w trakcie przyspieszania złapie, stad myślałem, ze to albo od silnika albo skrzynia. Dodatkowo jak pracuje na luzie to od czasu do czasu tez czuć delikatne poszarpywania budy, choć silnik pracuje równiutko.
  9. Witam wszystkich, mój problem polega na tym, że podczas przyspieszania w zakresie obrotów 2.300-3.000 i przy prędkości ok. 100-120 km/h na 5 i 6 biegu po wciśnięciu gazu "do dechy" czuć delikatne wibracje nadwozia. na innych biegach w podanych zakresach nic sie nie dzieje, poniżej i powyżej tych prędkości też wszystko jest ok. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? Aha mam ręczną skrzynię. Dzięki za wszystkie uwagi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.