Skocz do zawartości

artur927

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 231KM

Osiągnięcia artur927

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Sprawa zakończona pozytywnie, wersja najbardziej optymistyczna z możliwych. Slizgi bez najmniejszych uszczerbków, łańcuch jak nowy. Twoja wersja z nieprawidłowo ułożonym łańcuchem jednak się potwierdziła. Rozrząd ustawiony, silnik pracuje idealnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam.
  2. Z tego co przeczytałem widze tu nieźle rozkminiony temat, znalazłem schemat kpl. rozrządu i to co opisałeś trzyma się kupy. Szkoda mi tylko roboty i kosztów rozrządu bo auto ma z książką 88tys.km, niepotrzebny wydatek. Ewentualnie po rozebraniu okaże się czy rzeczywiście któryś ze ślizgów jest uszkodzony. Z tego co szukałem w necie widzę, że można zakupić rozrząd oddzielnie poszczególnymi elementami. Dziękuję Ci za poświęcony czas i dobrą wolę. Pozdro!
  3. Bardzo pomysłowy sposób z tym wstępnym sprawdzeniem ciśnienia, to już wiele wyjaśni. Z tego co "ludzie" piszą ten właśnie silnik ma być bezkolizyjny, bardzo częsta awaria napinaczy i przeskoczenie łąńcucha). Jeśli chodzi o kręcenie rozrusznikiem silnik zachowywał się jakby były wyjęte świece zapłonowe, poza tym tak jak napisałem wcześniej przedtem pokręciłem kilka obrotów wałem bez żadnych oporów. Także mam nadzieję, że po prawidłowym ustawieniu będzie ok tak jak to miało często miejsce w tego typu przypadkach. Problem jest myślę tego typu, że bez schematu i blokad nic nie wymyślę. Dzięki wielkie za odpowiedź. Jak rozwikłam problem zapewne go opiszę. Pozdrawiam.
  4. W prawo. Uważasz, że podczas obrotu wałem przy użyciu klucza można zgiąć zawory?
  5. Witam. Wiem, że temat bardzo popularny ale właśnie wymieniłem napinacz rozrządu wydawało by się bardzo prosta czynność. Jednak po wkręcniu nowego okazało się, że podczas kręcenia wałem napotkałem średni opór i w tym właśnie momencie usłyszałem jakby pęknięcie plastiku. Po kilkukrotnych próbach kręcenia kluczem nie napotkałem już żadnego oporu, jednak przy próbie kręcenia rozrusznikiem okazało się, że nie ma kompresji. Po zdjęciu pokrywy wałków okazało się, że łańcuch jest bardzo mocno napięty tak więc wykręciłem napinacz aby poluźnić napięcie. Rozumiem że rozrząd został przestawiony. W internecie niestety nie znalazłem żadnego schematu ani nawet podpowiedzi, jedynie info o demontażu miski olejowej. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.