Skocz do zawartości

PiotrE34

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i 1992

Osiągnięcia PiotrE34

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za wszystkie odpowiedzi ale problem już rozwiązany ;) Powód błahy zbyt niska ilość benzyny w baku, coś mi szwankuje wskaźnik i pokazywał że paliwo cały czas jest a tu rezerwa, stąd ciężko mu było się zebrać, zalałem paliwa i problemu już nie ma ;) Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  2. Witam Posiadam BMW E34 silnik 2,5 192KM z LPG sekwencyjnym, skrzynia automatyczna. Kilka dni temu pojawił się następujący problem, po całonocnym postoju odpaliłem silnik, po chwili zaczął nierówno pracować, mocno wibruje i nie wkręca się na obroty. Po ruszeniu dostaję takiego muła że ciężko mu ruszyć, skrzynia ledwie zmienia bieg. Dodam że dzieję się to tylko na zimnym silniku i na benzynie, gdy już się rozgrzeje i przełączy się na LPG to wszystko jest OK. Ktoś wie co to może być ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  3. Hmm tak stronka działa, znalazłem te dmuchawy ale żadna nie ma nic wspólnego z numerami dmuchaw które są podane na allegro i nie mam pojęcia jak to dobrać, najprościej by było chyba wymontować moją dmuchawe zobaczyć nr i wtedy kupić ;)
  4. Witam Mam taki problem od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem E34. Strasznie hałasuje mi dmuchawa więc chcę kupić inną wymienić szczotki itp... i zamontować. Teraz mam takie pytanie auto ma silnik 2,5l z roku 1992. wyposażone w klimatyzacje, jaki nr dmuchawy powinienem dobrać tak żeby pasowała ? I od razu pytanie jak się wymienia dmuchawę w tym aucie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.