Skocz do zawartości

MotherTeresa

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MotherTeresa

  • Urodziny 01.12.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2003 AT
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia MotherTeresa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Auto to E39 z 99r z silnikiem M57, DDE4, dostał je mój szwagier w rozliczeniu. Auto nie daje się zdiagnozować. Cisza na magistrali diagnostycznej nawet po terminalu (brak echa). Problem nie leży w kablu ani sofcie. "Podobno" auto miało wymieniany licznik bo jak poprzedni właściciel coś tam grzebał to mu licznik padł. Mniejsza o to, bo pradwy się nie dowiemy bo dłuznik to niedorośnięty krętacz, jedynie co z własnego śledztwa ustaliłem to auto cofnięte o jakieś 500kkm ale nie o to chodzi w temacie tego wątka. Dodatkowo auto nie ma modułu ABS (fizycznie go odnaleźlismy w bagazniku, po nieudanej naprawie połączeń między PCB a złączem przez jakiegoś "kowala") I teraz moje pytanie: czy auto potrzebuje sprawnych zaegarów do tego żeby można było zrobić diagnozę wszystkich modułów i ogólnie żeby dało się z nim komunikować? Patrząc na schemat blokowy magistrali wydaje mi się (może źle) że potrzebne są w 100% sprawne zegary, a być może i ABS. http://obrazki.elektroda.pl/1170314800_1424111509_thumb.jpg
  2. To może lepiej podjechać do kogoś "mądrego" niech poprawi żeby nie dymił? Jak sądzicie?
  3. Witam Jestem świeży na forum wiec chciałem sie przy okazji przywitac z Wami Pacjent to moje E46 Touring M47TU 2003r AT prawdopodobie po chipie (sprowadzone z Niemiec). Auto kopci przy dodawaniu gazu. Mocy nie brakuje. Co zrobiłem: Czyszczenie EGR, zaworów vac. etc. Wywalenie klapek zawirowań w kolektorze. Odpięcie podciśnienia z EGR nie zmniejsza kopcenia, oczywiście dłuższa jazda z odpietym wywala Check Engine. Wirnik turbiny nie ma luzów poprzecznych ani wzdłużnych, łopatki oczywiście OK. Filtry wymienione Uszczelki i cały układ powietrza sprawdzony pod względem nieszczelności, wymienione uszczelki na zasilaniu turbiny jak i po stronie doładującej aż po sam kolektor, czyli wszystkie O-ringi i uszczelki na turbo oraz IC. Inpa pokazuje parametr zadany doładowania na poziome 2.55-2,62bar rzeczyiste w tych okolicach, ciśnienie na szynie CR zadane 1680, rzeczywiste okolice 1700 MAF zadane w okolicach 1000, rzeczywiste okolice 1180-1200 Jeśli auto jest po chipie, jest możliwości powrotu do serii przy pomocy SSS lub DIS? Działąjącego DISa gadającego z autem oraz odpowiedni kabelek wykonany samodzielnie mam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.