Witam Jestem świeży na forum wiec chciałem sie przy okazji przywitac z Wami Pacjent to moje E46 Touring M47TU 2003r AT prawdopodobie po chipie (sprowadzone z Niemiec). Auto kopci przy dodawaniu gazu. Mocy nie brakuje. Co zrobiłem: Czyszczenie EGR, zaworów vac. etc. Wywalenie klapek zawirowań w kolektorze. Odpięcie podciśnienia z EGR nie zmniejsza kopcenia, oczywiście dłuższa jazda z odpietym wywala Check Engine. Wirnik turbiny nie ma luzów poprzecznych ani wzdłużnych, łopatki oczywiście OK. Filtry wymienione Uszczelki i cały układ powietrza sprawdzony pod względem nieszczelności, wymienione uszczelki na zasilaniu turbiny jak i po stronie doładującej aż po sam kolektor, czyli wszystkie O-ringi i uszczelki na turbo oraz IC. Inpa pokazuje parametr zadany doładowania na poziome 2.55-2,62bar rzeczyiste w tych okolicach, ciśnienie na szynie CR zadane 1680, rzeczywiste okolice 1700 MAF zadane w okolicach 1000, rzeczywiste okolice 1180-1200 Jeśli auto jest po chipie, jest możliwości powrotu do serii przy pomocy SSS lub DIS? Działąjącego DISa gadającego z autem oraz odpowiedni kabelek wykonany samodzielnie mam.