Skocz do zawartości

rafaelo94

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rafaelo94

  1. Do E60 założyłem na przód texas te bardziej naweglane twardsze niby, po autostradach rzadko śmigam ale teraz po kilku latach nie wiem czy mają 15tys nalotu i jak wyskoczę na autostradę to przy mocny hamowaniu do zjazdu czuć mocne szarpanie na tych tarczach więc raczej texar bym już nie kupił, klocki chyba miałem w komplecie tej samej firmy epad, mniej miały pylić czy coś. Ogólnie nie wiem czy mam w x1 te same klocki na przód i tył bo wydaje mi się że z tyłu felgi są dużo bardziej zapylone. Auto mam nie cały rok ale obstawiam, że to oryginalne klocki bmw, ale czemu taka różnica przód a tył nie wiem.
  2. Witajcie, dopiero co pojawiła mi się kontrolka serwisu olejowego, wymieniłem skasowałem i mam kolejną kontrolkę dość niski przebieg się pokazał. Klocki hamulcowe tył 1500km, patrzyłem ten zewnętrzny nie jest za bogaty ale jeszcze ma kilka mm, nie wiem jak ten w środku. Tarcze też chyba już zużyte dość duży uskok przy rancie. Pytanie czy jakość zamienników się nie poprawiła i najlepiej kupić oryginalne czy jest coś co się nie wichruje po 1000km? Wszystko made in china czy jest coś tańszego niż oryginał? Pozdrawiam
  3. W mojej w ogóle nie ma ledów od przeciwmgielnych także z klapy też zdejmowałem żeby dorobić diody.
  4. Dzięki za potwierdzenie, że to są te same silniki. Odwiedziłem tą stronę z częściami i zamówiłem co potrzebowałem.
  5. Potrzebuję panewki główne wału i korbowodowe, szlifu nie było nominał, nie wiem czy w tych silnikach też były kolory czy po prostu są jakieś nominały kompletne, że na każdy czop to samo czy trzeba sprawdzać wal i mieszać WBXJG9C01L5P96364. A no i nowe śrubki są potrzebne.
  6. Nie znajduje tego vin z usa.
  7. Witam, potrzebuję zamówić kilka części do silnika B46D taki ma kod z USA i nie wiem jaka jest mu odpowiadająca literówka z Europy żeby kupić pasujące cześci. Czy to jest B48B20B, C, D, E, B48A20A? Są jakieś różnice w ogóle między tymi kodami w doborze części czy to wszystko pasuje zamiennie? Silnik ma 228km, napęd xdrive, GPF obecny, 2020r, produkcja 12/19.
  8. Przełącznik podobno nie każdy to ma, no i mi jeszcze powiedzieli, że trzeba 3 przewody od schowka z bezpiecznikami ciągnąć 2x kierunek + przeciwmgielnych. 2020r Full LED. Pozdrawiam
  9. Przecież w F48 chyba nie ma w ogóle większego silnika jak 2000ccm3... To że na oznaczeniu pisze xdrive25 albo 30 to już od dawna nie ma nic wspólnego z pojemnością silnika pod maską. Zależy ile ma turbin i moc. Masz do wyboru benzyny 1.5 i 2.0. Z diesla to nie wiem czy jest 1.5, ale 2.0 jest na pewno i większego nie ma bo tam jest silnik w poprzek i skrzynia obok.
  10. Nie nic nie mierzyłem, wyjąłem z pudełka i widzę, że tego nie zamontuje, za rozbiórkę auta będę się brał dopiero jak to z tymi nakrętkami ogarnę. Ale jako tako mały nie jest i trochę sobie waży. Edit: tej tulejki co u mnie brakuje to jaka mniej więcej ma wysokość z 2cm czy więcej?
  11. Gładkie mi to z każdej strony przyszło, będę musiał jeszcze spawacza znaleźć co mi nakrętki od góry przyspawa. Nie ma ani tych od góry ani od dołu, chyba producent coś pozmieniał w tych intercoolerach.
  12. Złożyłem zamówienie na taki sam zestaw jak u ciebie, zobaczymy jak to wyjdzie w E60, jeszcze mam pytanie co do tej szyny. To jest jakiś profil CWC czy coś w tym stylu? W tym sklepiku co zamawiałem żadnego takiego wspornika nie znalazłem.. No i co do tej fazki to muszę to nadlać jakimś spawem, czy po prostu kątówka bądź innym pilnikiem zrobić jakieś wgłębienie i tam opaską złapać, czy te rurki są za cienkie i raczej tylko spaw?
  13. I to jest na tyle miejsca, że zmieści się ta rurka 45° bo ten plastik 45° wchodzi zaraz do oryginalnego intercoolera? Może kolanko 45° 64/76mm rurka aluminiowa 63mm 10cm i tak to złączyć, no chyba że braknie bo to nie wychodzi tak blisko i lepiej zamówić taki zestaw jak napisałeś: prosta redukcja i kolanko aluminiowe i po przycinać ile trzeba ale na pewno się zmieści i nie braknie.
  14. Tak tak wiem że chodzi o rdzeń te co polecają to znalazłem takie wymiary Wymiary intercoolera: 780x300x76mm Wymiary rdzenia: 600x300x76mm, no chyba że te co mi polecają to ja źle zinterpretowałem i to nie chodziło o rdzeń, a o całość. U mnie to chyba wygląda jak na zdjęciu nie wyjąłem tego jeszcze i w całości nie widziałem ale wygląda mi podobnie. Opisane, że 530D 218km, w 35D chyba jest inaczej ja będę potrzebował jakiś gumowy łącznik do rurki aluminiowej z oryginalną rurą, albo jak się tak patrzy to rurkę 90' a nie 45'.
  15. A od oryginalnej rury z turbiny masz tam czerwony silikon co wchodzi do rury 45', to jest prosty silikon czy też jakieś kolanko 63mm?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.