Skocz do zawartości

sznuda

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 2003r valvetronic

Osiągnięcia sznuda

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam identyczną maź na bagnecie oleju. Olej wymieniany 2 tygodnie temu na GM Dexos 5W30, samochód mam od 3 tygodni i nie zauważyłem takich "cudów" na bagnecie po zakupie jak silnik był zalany starym olejem. Dziennie robię 50 - 60km, żadnych innych objawów nie ma (korek oleju OK, oleju nie przybywa, płyn w chłodnicy OK, temperatura stoi jak przyklejona pośrodku wskaźnika). Mam się martwić ?
  2. No to jeszcze mi powiedz gdzie jest ten sterownik
  3. Problem rozwiązany, w tym modelu była zmian softu w skrzyni, w moim przypadku pomogło, polecam speca ze Strzegomia.
  4. Witam Posiadam BMW E36 1,6 Comtact 1998r od niedawna i kilka dni po zakupie zaświeciła mi się kontrolka ASC. Sprawdzone czujniki ABS, przepustnica, zawór podciśnienia, są nowe świece, kontrolka zaświeca się po dodaniu gazu, w okolicach 2000 obrotów bez ruszania z miejsca. Samochód przechodzi wtedy jakby w tryb awaryjny, jazda już nie jest taka super, spalanie też. Poszukuję podpowiedzi na pytanie, mam świadomość że wątek jest popularny i może gdzieś tam znajduje się odpowiedz wśród tysięcy postów, ale po godzinie szukania mam dość :) Tak, wiem, jazda bez ASC daje więcej frajdy pod warunkiem że samochód ma całą moc, i nie jeździ nim bez ASC moja żona.
  5. Widzę że nadal jest to poszukiwanie po omacku, widocznie jeszcze nikt nie przeżywał tego co ja. A tak poza tematem - wymiana oleju w skrzyni - serwis zaleca po 250tyś, na forum widzę różne wpisy dotyczące wymiany. Czy przy przebiegu 140tyś powinienem go zmienić? Czy wymiana polega na spuszczeniu oleju, czy na wpompowywaniu nowgo ciśnieniowo? Ile taka wymian może kosztować? Pytam bo w ofertach od mechaników mam 500zł rozbieżności. No i nadal czekam na podpowiedz co może gnębić moją BMkę z tymi wibracjami z tyłu.
  6. Dzięki za podpowiedzi, ale drżenie dotyczy tylko tyłu, w okolicach przegubów, tylnego dyfra. Co to może mieć wspólnego z automatem?
  7. Panowie, mam problem z moją BM-ką 320D automat polegający na wibracjach podczas przyspieszania i jazdy jak emeryt (np. kiedy automat jedzie na 3,4,5 biegu na niskich obrotach), lub jazdy z kompletem pasażerów czyli pod obciążeniem, lub przyspieszania pod górę. Czuć ewidentnie że cały tył się trzęsie, drży, wibruje, ale tylko w niskim zakresie obrotów. Wszystko mija jak dodam gazu, lub go ujmę. Są chwile że to zanika, np nie byłem w stanie podczas jazdy z moim mechanikiem mu wskazać z czym mam problem, taka złośliwość rzeczy martwych. Łączniki wału, krzyżaki, podpory jak nowe. Pierwszą rzeczą jaką wymieniłem była podpora wału, chociaż "stara" była jak nowa. Auto było regularnie serwisowane i ma oryginalny przebieg 140tyś. Nie chcę niczego sugerować ale usłyszałem teorię że może być walnięty któryś przegub wewnętrzny. Widzę się że takich wątków było na forum bardzo dużo, ale po dwóch dniach ich przeglądania nabieram wątpliwości czy wymienić pół samochodu, czy zamienić na inne bo każdy z forumowiczów przeżywał coś innego. Sprzedaży wolę uniknąć bo to moje pierwsze BMW i chyba jedyne auto które tak zacząłem cenić. Proszę tylko o poważne wpisy lub linki gdzie mogę znaleźć podpowiedz jak to naprawić, bez komentarzy typu: na cholerę Ci automat albo diesel. Dziękuję i mam nadzieję że mi pomożecie, bo jak nie Wy to kto :)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.