Skocz do zawartości

Tonny

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tonny

  • Urodziny 16.04.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 X5 3.0i '00 - jest
    E39 520i touring M52b20 '97 - było

Osiągnięcia Tonny

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. tom3653 Najprawdopodobniej to wina łożyska, pomimo, że jest to lożysko ślizgowe... Wymień cały silnik, ja wrzuciłem używkę i git!! Trochę rozbierania jest ale to naprawdę sprawnie idzie :)
  2. Witam Ogarnąłem problem z moim nadmuchem jeśli komuś to może pomóc. Najpierw padł jeż, lała mi też nagrzewnica. Wymieniłem jeża po kilku dniach znowu zdechło. Wymieniłem nagrzewnice (lała ale to nie jest winne że nadmuch nie działa). Problemem okazał się bezpiecznik nr 28, tuż za pinem nie było dobrego styku, czy też jakiś brak. Próbówka pokazywała prąd ale warto to sprawdzić jak widać. Powodzenia!
  3. Reaktywuje temat. Witam Mam problem z nawiewem, jak to mówią : dobrze żarło i zdechło. Wymieniłem jeża, działał kilka dni i znowu przestał (w innym aucie jeż działa poprawnie). Wymieniłem wentylator (chociaż oba sprawdzone pod aku i się włączały, szczotki spokojnie na kilka lat). Panel podmieniony z innego auta i to samo, zero reakcji. Bezpieczniki całe, za schowkiem 50A cały w bagu też, wygląda wszystko ok. A silnik się nie odzywa, czy ktoś może coś poradzić? Coś tam z innego tematu podebrałem i coś tam mostkowałem w kostce i nie dało to w zasadzie nic. Na pinie od sterowania jest prąd do 8,04V na pozostałych nic nie wykazuje Prośba o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.